Ryktebørs

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ok, jeg har nå gjort et hederlig forsøk i og tolke hva Scar skrev, men dessverre så klarer jeg ikke helt og se logikken. Ser jo helt at han vrir på problemstillinga sånn at han får kasta dritt på oss samtidig som han fremmer sin egen sak, men som sagt, selve logikken bak /m fakta mangler jo. Noe som er enda mer Lol er at du faktisk påstår at dere har kommet med fullstendig bevis her som representerer saken deres. Vel, da sier jeg case closed, 0 fakta fra dere som er baserende nok.. 1-0 til WiC på forumet, så da stakk vi videre til neste sak, k? :)
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Scar bare gi opp, du har nada av beviser og av en som skal jobbe med juss hadde jeg forventet mere, å ikke kunne oppdrive annet enn bruddstykker av samtaler kan ikke regnes som beviser. Case closed!

Rytes at toga til BOL dør kjapt om dagen.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dere er nok dessverre ikke de som bestemmer når en sak slutter, dessverre. Dere tror sikkert det, men jeg må skuffe dere.
Vi har fremlagt bevis; Njal-samtalen. Den sier sitt, og dere kan svartmale den med akkurat hva dere ønsker, men dessverre så er det et gyldig bevis sett i TW-sammenheng.
De skype-samtalene har jeg ikke engang lest engang, men jeg stoler uansett ikke på skypesamtaler, uansett om de er postet på forumet eller sendt på skype.

du har nada av beviser og av en som skal jobbe med juss hadde jeg forventet mere, å ikke kunne oppdrive annet enn bruddstykker av samtaler kan ikke regnes som beviser.

Jeg kjenner ikke deg, men da har du sikkert ikke oppdaget at dette er et spill? Det er litt vanskeligere å få tak i beviser her enn i det virkelige liv. Og dere har ingenting med hva jeg studerer til vanlig, og det har heller ingenting med saken å gjøre. Du snakket tidligere at jeg skulle kutte ut herseteknikkene mine, jonsnow; Se til å gjør det selv før du ber andre gjøre samme handlingen.



Ryktes at ryktet til jonsnow er avkreftet.
 
Sist redigert:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Gidder du å linke til Njal-samtalen? Har en følelse av at den ligger et godt stykke bak..
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg kjenner ikke deg, men da har du sikkert ikke oppdaget at dette er et spill? Det er litt vanskeligere å få tak i beviser her enn i det virkelige liv. Og dere har ingenting med hva jeg studerer til vanlig, og det har heller ingenting med saken å gjøre. Du snakket tidligere at jeg skulle kutte ut herseteknikkene mine, jonsnow; Se til å gjør det selv før du ber andre gjøre samme handlingen.

Alikevel så burde du klare og poengtere skikkelig for deg selv, og ikke basere alt på løs luft. Er liten vits i og skryte stuff opp i skyene når du har null grunnlag, trodde d visste det nå. Hva du studerer er for meg likegyldig, da dette heller tegner opp imot det man kaller for logisk sans.. Men ihvertfall - case closed, dere kom aldri på banen med noen argumenter, så da taper dere rett og slett (giggle).
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Alikevel så burde du klare og poengtere skikkelig for deg selv, og ikke basere alt på løs luft. Er liten vits i og skryte stuff opp i skyene når du har null grunnlag, trodde d visste det nå. Hva du studerer er for meg likegyldig, da dette heller tegner opp imot det man kaller for logisk sans.. Men ihvertfall - case closed, dere kom aldri på banen med noen argumenter, så da taper dere rett og slett (giggle).

Du er søt. Vi har kommet med samtalen til Njal, som åpenbart er svært overrasket over at støtten ble trukket, og at han ber om at neste gang ronpett skal trekke støtte, så vil han ha en pm i forveien. Vi har kommet med bevis på deres forespørsel, men da dere avfeier alt da det viser seg at vi faktisk har bevis, så lurer jeg på hva du forventer? Det finnes ikke uendelig med bevis, og noen ganger er det den ene samtalen som er grunnleggende.

Vi har kommet med bevis og vi har avslørt hvordan dere spiller. At dere ikke vil anerkjenne bevisene kan dere takke dere selv. Ingen som er "mistenkt" i en sak vil godta noen beviser som viser skyld, så deres reaksjon er helt normalt. Som dere selv har sagt, case closed.

Skal jeg linke til hele samtalen? Hva er poenget? Hvor langt skal jeg gå tilbake isåfall? Vi har lagt frem den pm´en som viser at Njal ikke skjønner hvorfor støtten blir trukket, og det er slik lende ligger. Beklager, men dere er avslørt. Rett og slett. Bare å fortsette å nekte, Hakke og jonsnow, men det er dessverre ikke til nytte for dere. Det viser bare hvor desperate dere er til å glatte over det som er skjedd, og er redde for at WIC skal få mindre anerkjennelse. Beklager mine venner, men dere kan egentlig bare slutte å kommentere :)

Altså, jeg er hvertfall ferdig med saken. Jeg har fått det jeg ville. Spørsmålet er om dere er ferdige med saken, som jonsnow så fint hinter til?
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Vi er også ferdige med saken, og konklusjonen ble til, som jeg sa tidligere, at du ikke har nok fast grunnlag til at du ønsker og vise tilbake på det lille dere hadde. Så takk for at d dumma deg selv /m stamme ut da, skarregutt ;*

Nå - spill AoE 2 med meg sånn at jeg kan ta fra deg skyldene du har lagt på ryggen. Skal klare det på 15min'ish :jblunk:
 

DeletedUser

Guest
For å få en slutt på denne tåpelige diskusjonen skal jeg komme med et svar fra min side.

Hvis alt om Njal stemmer, så bryr jeg meg ikke. Han driver ikke med juks og utover det kan han gjøre HVA HAN VIL! Manipulering av unge spillere er bare god propaganda. Vet ikke mye om akkurat samtalene, men igjen... bryr meg ikke.. Hvis Njal har sørget for at vår vei til seier korter ned tiden med et par måneder, takker jeg han.

Gud å gnålete dere er rundt dette. Herregud.

Må le litt av hele greia.

1. Dere har fremmet 2 saker. Den ene er avkreftet da det ikke var vi som stod bak. Den andre er en liten fillesak som ikke har noe med WIC sin helhet å gjøre.
2. Ingen av dere GIDDER å skrive en skikkelig post med alt bevis fra dere sin side og slå ned på det vi angivelig har gjort.
3. I tillegg til alt dette, utnytter dere muligheten til å dra den så langt at WIC har gjort dette med alle RNG spillerene vi adler.. Derfor vi får så mange gratisbyer etc etc..
4. Argumentasjonen går i påstander og rykter.
5. Det er foregått undersøkelser av dette innad i WIC for å sjekke hva som har skjedd. Vi har fremmet vårt resultat, men dere fortsetter å fomle med alt annet..
6. Hovedpersonene dette har skjedd med har ikke sagt noe (med unntak av narne, men igjen, det var ikke WIC).
7. De som argumenterer mot oss vet bare deler av hele sannheten og ergo har det lite de skulle ha sagt.


Greit? Eller.. nei... bryr meg virkelig ikke om det heller. Kom med noe annet vi kan snakke om ryktebørsen.

Som at f.eks. at det ryktes at is-te fersken er den is-teen folk drikker mest.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Dere er nok dessverre ikke de som bestemmer når en sak slutter, dessverre. Dere tror sikkert det, men jeg må skuffe dere.
Vi har fremlagt bevis; Njal-samtalen. Den sier sitt, og dere kan svartmale den med akkurat hva dere ønsker, men dessverre så er det et gyldig bevis sett i TW-sammenheng.
De skype-samtalene har jeg ikke engang lest engang, men jeg stoler uansett ikke på skypesamtaler, uansett om de er postet på forumet eller sendt på skype.



Jeg kjenner ikke deg, men da har du sikkert ikke oppdaget at dette er et spill? Det er litt vanskeligere å få tak i beviser her enn i det virkelige liv. Og dere har ingenting med hva jeg studerer til vanlig, og det har heller ingenting med saken å gjøre. Du snakket tidligere at jeg skulle kutte ut herseteknikkene mine, jonsnow; Se til å gjør det selv før du ber andre gjøre samme handlingen.



Ryktes at ryktet til jonsnow er avkreftet.

Er et spill ja, men en som faktisk studere juss burde vite at man må ha beviser som er håndfaste for å få en sak igjennom, eller legge den død, eventuelt vente til man har de bevisene før man legger saken fram. Å komme med påstander tatt ut av lufta er noe alle kan gjøre, men man framviser bare seg selv som en mindre smart person ved slik oppførsel.

Kan bekrefte ryktet mitt ved å se på toga som blir drept hos Stein905 :eek:
Hardt å prøver tog fra langt hold på aktive folk ser det ut til;) Spesielt når de har aktive og hjelpsomme naboer.
 

DeletedUser

Guest
Siden ingen ville svare meg, så tok jeg saken i egne hender. Søkte på V1 forumet, nøkkelord Njal og gikk fort gjennom alle innleggene med navnet hans siden Juni 2011.

Dette var det eneste innlegget jeg fant hvor noen hadde lagt ut en mail fra han. Hmmm.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg finner det meget respektløst at du og MD henger dere opp i hva jeg studerer, og spesielt da denne tråden har ingenting med hva som foregår uten for spillet.
Har dere blitt såpass desperate at dere må ty til ymse personangrep for å få fram poenget? Smålig og patetisk. Jeg kan hvertfall trøste meg med at jeg får en sikker jobb når jeg er ferdig, så kan dere tolke det akkurat hvordan dere vil, men at dere skal dra fram hva jeg studere på heltid sier mer om deres stilling enn det gjør om meg, tenk litt på det.

Hadde jeg hatt den myndighet til å logge inn på alle berørte kontoer for å hente ut enda mer bevis, som dere i WIC selvfølgelig ikke vil anerkjenne, så hadde jeg da selvfølgelig gjort det. Det skulle bare mangle, men da jeg dessverre ikke innehar den rettigheten, eller har et organg som kan gjøre det så blir det litt vanskelig, synes du ikke JonSnow?

Artig å se at ryktepoengene renner inn. Et forsøk på å få meg til å slutte å grave i møkka til WIC? Think twice. Jeg kommer til å grave så lenge jeg finner det nødvendig.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg finner det meget respektløst at du og MD henger dere opp i hva jeg studerer, og spesielt da denne tråden har ingenting med hva som foregår uten for spillet.
Har dere blitt såpass desperate at dere må ty til ymse personangrep for å få fram poenget? Smålig og patetisk. Jeg kan hvertfall trøste meg med at jeg får en sikker jobb når jeg er ferdig, så kan dere tolke det akkurat hvordan dere vil, men at dere skal dra fram hva jeg studere på heltid sier mer om deres stilling enn det gjør om meg, tenk litt på det.

Nommen, ble du lei deg vennen? Kan hente sutteklut til deg jeg :eek:. MD og Jonsow drar noen fine paraleller, det skal sies... Selv så husker jeg itj helt ka d jobba med, men juss kan d ihvertfall ikke være sånn som du argumenterer på forum..

Hadde jeg hatt den myndighet til å logge inn på alle berørte kontoer for å hente ut enda mer bevis, som dere i WIC selvfølgelig ikke vil anerkjenne, så hadde jeg da selvfølgelig gjort det. Det skulle bare mangle, men da jeg dessverre ikke innehar den rettigheten, eller har et organg som kan gjøre det så blir det litt vanskelig, synes du ikke JonSnow?

One step closer !!. Nå trenger du bare AoE 2, så er vi i gang... Sorry, men måtte bare linke til LogMeIn (Hamachi)... Så det du sier er at TW teamet ikke bryr seg om spillerene på V1? trololz..

Artig å se at ryktepoengene renner inn. Et forsøk på å få meg til å slutte å grave i møkka til WIC? Think twice. Jeg kommer til å grave så lenge jeg finner det nødvendig.

Jada, minuspoenga renner inn.. Er ikke rart, vel?

Så - come get me brow, venter på deg in game ;*. Kakepitan har alt begynt, noen må da fylle kaka med fint dryss.
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Starter med et rykte jeg..

Ken-aksel som misbrukte min konto er på V1 igjen. Og han er på WIC/Viking siden.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Jeg finner det meget respektløst at du og MD henger dere opp i hva jeg studerer, og spesielt da denne tråden har ingenting med hva som foregår uten for spillet.
Har dere blitt såpass desperate at dere må ty til ymse personangrep for å få fram poenget? Smålig og patetisk. Jeg kan hvertfall trøste meg med at jeg får en sikker jobb når jeg er ferdig, så kan dere tolke det akkurat hvordan dere vil, men at dere skal dra fram hva jeg studere på heltid sier mer om deres stilling enn det gjør om meg, tenk litt på det.

Hadde jeg hatt den myndighet til å logge inn på alle berørte kontoer for å hente ut enda mer bevis, som dere i WIC selvfølgelig ikke vil anerkjenne, så hadde jeg da selvfølgelig gjort det. Det skulle bare mangle, men da jeg dessverre ikke innehar den rettigheten, eller har et organg som kan gjøre det så blir det litt vanskelig, synes du ikke JonSnow?

Artig å se at ryktepoengene renner inn. Et forsøk på å få meg til å slutte å grave i møkka til WIC? Think twice. Jeg kommer til å grave så lenge jeg finner det nødvendig.

Vill ikke kalle det respektløst, at noen som studerer noe er da bra det, men at man da ikke klarer å redegjøre for seg på en ordentlig måte er noe jeg finner svært merkelig. At du går så hardt ut og prøver å sverte oss med svada må du regne med at du får noe tilbake på. Hadde du holdt en saklig diskusjon der du legger fram de bevisene du så hardnakket sier at du har så hadde det vært en annen sak, kommer du med beviser som er faktisk kan backe opp det du sier så hadde jeg trodd deg, men når du ikke kan det så kan man heller ikke se på det du skriver som sannheten. Jeg personlig liker ikke å bli hengt ut pga. noe som ikke er sant og regner med at det er mange som meg på akkurat det området!

Prøv propaganda med en smule sannhet i seg i hvertfall, så møter du nok litt mindre motstand neste gang.;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg finner det meget respektløst at du og MD henger dere opp i hva jeg studerer, og spesielt da denne tråden har ingenting med hva som foregår uten for spillet.

Får beklage for det der. Blir bare så oppgitt av alle disse rare innleggende deres.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vill ikke kalle det respektløst, at noen som studerer noe er da bra det, men at man da ikke klarer å redegjøre for seg på en ordentlig måte er noe jeg finner svært merkelig. At du går så hardt ut og prøver å sverte oss med svada må du regne med at du får noe tilbake på. Hadde du holdt en saklig diskusjon der du legger fram de bevisene du så hardnakket sier at du har så hadde det vært en annen sak, kommer du med beviser som er faktisk kan backe opp det du sier så hadde jeg trodd deg, men når du ikke kan det så kan man heller ikke se på det du skriver som sannheten. Jeg personlig liker ikke å bli hengt ut pga. noe som ikke er sant og regner med at det er mange som meg på akkurat det området!

Prøv propaganda med en smule sannhet i seg i hvertfall, så møter du nok litt mindre motstand neste gang.;)

Det har likevel ingenting med saken å gjøre overhodet! Totalt unødvendig, så spar meg for slikt tull. Kan ikke huske at jeg har måttet gå så langt for å prøve å få fram mitt eget poeng, så du kan egentlig bare spare deg jonsnow. Som sagt, dere vet uansett hvilken PM det er snakk om, da Hakkespetten/kenn93x tydeligvis har sett den. Spill på en skikkelig og respektabel måte, så vi kan få en verdig avslutning på v1.

Får beklage for det der. Blir bare så oppgitt av alle disse rare innleggende deres.

Greit, men da kan jeg komme med en oppfordring. Har du ikke noe konstruktivt å komme med kan du heller finne på noe annet:) Slikt hører strengt tatt ikke hjemme på forumet, og spillere som dere burde være klar over det uten at noen skal fortelle det til dere.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det har likevel ingenting med saken å gjøre overhodet! Totalt unødvendig, så spar meg for slikt tull. Kan ikke huske at jeg har måttet gå så langt for å prøve å få fram mitt eget poeng, så du kan egentlig bare spare deg jonsnow. Som sagt, dere vet uansett hvilken PM det er snakk om, da Hakkespetten/kenn93x tydeligvis har sett den. Spill på en skikkelig og respektabel måte, så vi kan få en verdig avslutning på v1.

Dumme spørsmål, fortjener dumme svar. Slutt og klag på at WIC bruker feige teknikker, da vi rett og slett er bedre enn RNG (og BOL...?) per dags dato.

Greit, men da kan jeg komme med en oppfordring. Har du ikke noe konstruktivt å komme med kan du heller finne på noe annet:) Slikt hører strengt tatt ikke hjemme på forumet, og spillere som dere burde være klar over det uten at noen skal fortelle det til dere.

Den kom jo fra rette ræv.

Du har fremdeles ikke besvart Grimlock... Nok en gang så svikter det hele du så ivrig kjemper for, Scar... kanskje det er flere enn bare oss fra WIC som ser at det dere driver med er basert på bare tull? :).
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Det har likevel ingenting med saken å gjøre overhodet! Totalt unødvendig, så spar meg for slikt tull. Kan ikke huske at jeg har måttet gå så langt for å prøve å få fram mitt eget poeng, så du kan egentlig bare spare deg jonsnow. Som sagt, dere vet uansett hvilken PM det er snakk om, da Hakkespetten/kenn93x tydeligvis har sett den. Spill på en skikkelig og respektabel måte, så vi kan få en verdig avslutning på v1.

Har alt med saken å gjøre Scar, sakens kjerne er at du ikke kan bevise noen ting som helst, men allikavell kjører du på videre som en unge i trassalderen.

DU klare ikke å besvare noe som helst uten å måtte kritisere den du svarer, hva forventer du tilbake? Prøv å oppføre deg sivilisert så skal du se hvor mye bedre ting går, du kan hvis du vill, men tviler på at du vill det.

Kutt ut svart malinga eller kom med disse så kalte bevisene du liksom har en eller annen plass.
Vi spiller på en skikkelig måte og jeg blir provosert av den måten du framstiller ting på(ja det er akkurat det du vill, men ikke kom å whine om det etter på når du får svar på tiltale).Den måten du oppfører deg på forumet her er så respektløs som det overhode går an å bli, og du latterliggjør deg selv hele tiden Scar, rett og slett.

Vi i WIC har jobbet utrettelig siden krigen starter og høster nå fruktene av vårt harde arbeide i mot RNG, men det klarer dere ikke å innse at vi er så mye bedre enn RNG eller at de er så dårlige. Neida her har vi jukset med litt av hvert, ja hvis du får en ide om noe som kan være juks så slenger du det ut, og så har du så mange overbevisende ting å vise til som beviser din sak(ironi hvis du ikke forstår det)

Skjerp det og oppfør deg som en voksen person eller hold deg til off forumet der svadaet dit hører hjemme.
 
Topp