Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Morsomt hvordan du får det at Scar studerer juss, til å ha noe med saken å gjøre. Så vidt meg bekjent er det ikke det diskusjonen handler om, og spesielt pent er det ikke å dra det inn i en diskusjon på den måten. Really?

Når det kommer til det med bevis så er det faktisk bare en viss mengde som kan bli lagt fram før det ikke finnes mer. Etterpå kan man ikke annet enn å spille på logikken. Til slutt må det dømmes ut fra det som er kommet fram. Jeg tør påstå at det alltid vil være noen i en rettssal som fremdeles er hellig overbevist om at en frikjent er skyldig, eller motsatt. Det betyr ikke at det er riktig eller feil, men heldigvis kan ikke alle sin mening skinne igjennom når det kommer til å gi straff. Vi har fagfolk til sånt.
 

DeletedUser

Guest
@Winter: Problemet her er vel heller at det faktisk ikke har blitt lagt frem noen bevis. Til tross for at enkelte går rundt og påstår at det har blitt lagt ut. Det blir bare... feil.

Hvis man skal forholde det til rettslige ting, så må det nevnes at alt ( eller..? ) som har blitt lagt ut til nå er bare indisier og spekulasjoner, og så vidt det er meg bekjent skal det mye til for at noen blir dømt skyldig kun på bakgrunn av det. Mens det å påstå at man har lagt ut bevis, uten at man har gjort det... Vel, det er vel hakket under lyving i retten, så jo er straffbart under norsk lov.

Det er jo også verdt å nevne at det er en forskjell på uskyldig og ikke skyldig.
 

DeletedUser

Guest
Fortsatt er jeg svært imponert over å sitte og se de samme personene gjøre lite annet enn å kaste skitt etter hverandre.

Er det ikke på tide å gå videre snart folkens?

Det er vel opplest og vedtatt at det har skjedd noe ymse i WIC-leiren når det kommer til visse kontoer i den senre tiden. Det har jo blitt innrømmet også. Men det har IKKE kommet fra spillere som er i stammen lenger. Vil likevel påstå at WIC har handlet i en gråsone når de visste at spilleren(e) som gjorde dette kom seg inn på kontoer på uredelig vis. Det 100% rette ville vært å rapportert hendelsen (men jeg tviler på at noen stammer ville gjort nettopp det)

Og Scar.... get over it. Det nytter ikke å tvære på samme strofen i evigheter. Wic som stamme innrømmer ikke at de ikke har gjort noe galt, fordi de ikke mener at de som stamme har gjort det.... Det er enkeltpersoner som har gjort noe muffens her, og skal noen ha pepper så er det personene som ikke har endret passord etter å ha byttet duals og evt teamet som burde straffet hardere enn de har gjort når en person har innrømmet ugjerningen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hey hey

Lenge siden jeg har sett det, og var usikker på når jeg skulle få se det igjen, men endelig kom det ett foruftig innlegg i denne tråden! Takk spiralis
 

DeletedUser

Guest
Eneste tingen å nevne Spiralis, er at WIC faktisk ikke visste at dette skjedde. Så hvordan kan vi rapportere ting vi ikke vet om?
 

DeletedUser

Guest
Kan nok stemme at flesteparten av dere ikke visste noe MD, men du skal slite med å overbevise meg om at det ikke fantes 1 sjel i WIC som ikk visste om stuntet. Det er likevel ikke noe som er verdt å diskutere fordi det uansett bare blir påstand mot påstand. Og jeg er ikke interessert i å delta i en meningsløs krangel som jeg mener dette er.

Fordi uansett blir det bare spekulasjoner hva som skjer i denne saken, ettersom teamet som er den dømmende kraft ikke vil uttale seg på grunn av utformingen av regelverket.

Så da er det like greit å gå videre.

Gief som speculations pls
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Det var WIC som rapporterte det så snart vi fikk høre det om Narne.

Alt annet som har kommet fram er bare klager på noen pmer fra Njal, og at Joker på eget initiativ ga bort noen byer til WIC når han fortsatt var i RNG. Storm i et vannglass.
 
Sist redigert:

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det var WIC som rapporterte det så snart vi fikk høre det om Narne.

Alt annet som har kommet fram er bare klager på noen pmer fra Njal, og at Joker på eget initiativ ga bort noen byer til WIC når han fortsatt var i WIC. Storm i et vannglass.

Lowenan er den eneste som kanskje jeg kan tro på... Men jeg skal ihvertfall om noen dager forhåpentligvis legge ut mitt syn på saken.. :) Og da kommer nok noen i WIC til og bli forbløffet ! :) Jaja, vet om en som fortsatt er i WIC som har gjort noe ulovlig :) God vinterferie folkens ! ;) PS: MD hvorfor er du slem mot meg ? Hevnen er søt pus ! :* ;)
 

DeletedUser

Guest
uff, får helt mark av deg Narne...Kom nå med de bevisene som skal forbløffe oss...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at en bol spiller knabba dagens stormakt fra meg like før midnatt :mad:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
For å gjøre det klart. Min utdanning har ingenting med spillet å gjøre. Punktum. En annen ting er at i noen tilfeller så trenger en ikke å framlegge bevis for å få en tilståelse. Noen ganger sier siktede seg skyldig uansett, noe vi har sett her. Uansett, jeg er sliten av den diskusjonen nå, og narne har sagt at han skal fremlegge bevis, så vi får bare vente.

Ryktes at en bol spiller knabba dagens stormakt fra meg like før midnatt :mad:

Det stemmer det :) Skal ikke så mye til, sånn egentlig!

Ryktet sier at Teacher-kontoen har økt betraktelig i det siste? Så mye at jeg faktisk ser det nødvendig å begynne å jage spilleren ut av mine clusteret!
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ja gjerne. Finn alt du kan! Ohhh... gleder meg :)

Er vel en av grunnene til at man føler det er liten vits å komme med beviser. Dere vil ikke tro på fakta uansett.. Så hva er vitsen med å finne fram, og å legge ut? Dere vrir og vrenger på alt likevel. Vrenger det til en sannhet dere sjøl kan leve med.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Kan vel slenge den rett tilbake, men beviser er dere ikke akkurat flinke til å komme med.

Men nok om den saken.

Ryktes av WIC rykker stadig nordover.
 

DeletedUser

Guest
Er vel en av grunnene til at man føler det er liten vits å komme med beviser. Dere vil ikke tro på fakta uansett.. Så hva er vitsen med å finne fram, og å legge ut? Dere vrir og vrenger på alt likevel. Vrenger det til en sannhet dere sjøl kan leve med.

Ehh... So? Vi kan vri og vrenge så mye vi vil. Bevisene dere legger fram antas å være sannheten, så da vil alle få sett på det. Hvis vi er skyldige i noe og dere har bevis for det, er det vanskelig å komme bort fra det.

Kan trekke paralleller til en rettssak. Man legger fram absolutt ALT man har for å prøve å felle motstanderen og vinne saken. Det å holde tilbake info for man er redd for at det skal vrenges er jo litt... feigt?
Jeg gleder meg faktisk til å se bevisene. Helt ærlig. For vet selv ikke om noen råtne egg i WIC og kjenner meg ikke igjen i anklagene (med få unntak). Så kom med det dere har! BOL og hfo trenger litt mer å bruke mot oss i propaganda delen.
 
Topp