Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Wow, spam litt mer med "?" - knappen så kanskje du fjerner all tvil om det var ment som et spørsmål? o.0



Nok en gang det samme håpløse spørsmålet som alle lavpanna forumbrukere har brukt mot meg nå. Jeg kommer med et utspill om en annen spiller, ikke om meg. Lær deg å les.

Hvorfor vil du ikke svare på mitt spørsmål?
Og som cap sa, du er håpløs du scar :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvorfor vil du ikke svare på mitt spørsmål?
Og som cap sa, du er håpløs du scar :)

Beklager, jeg regnet ikke med at dette var et så stort og interessant spørsmål, men tydeligvis har vi ulike definisjoner av nødvendighet.
Aah, et kompliment fra C22! Tusen takk:) Romantisk <3

Så du tror scar siden han ikke kunne det før, er det umulig at han kan det nå?

Umulig? Neeh, men når BK har levd på gråbyer siden han begynte på v1, og vi alle er jo fullt klar over at gråbyene aldri sender tilbake, samtidig som at alle jeg har spilt med i BOL har sagt at BK alltid skriker om KV når innkommende tipper over et tosifret tall, er det høyt sannsynlig at BK ikke har lært seg det nei!

Men for all del, om BK endelig etter 5-6 år har lært seg å snipe, så gratulerer til han:)
 

DeletedUser

Guest
er mye jeg vil si om deg scar. men ville bare blit bannet fra forumet da så jeg gjør ikke det..

det at balle tydeligvis har begynt å snipe så har han ikke dual(ikke noe automatisk i det).
hørt om skjulte talenter scar?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Tok meg 1 dag under angrep til det sitter sån passe :p Bommet med sekunder før, nå er det fort under tideler :D
 

DeletedUser

Guest
er mye jeg vil si om deg scar. men ville bare blit bannet fra forumet da så jeg gjør ikke det..

det at balle tydeligvis har begynt å snipe så har han ikke dual(ikke noe automatisk i det).
hørt om skjulte talenter scar?

Så du klarer ikke rette kritikk mot Scar uten å bli bannet? Enten så er du veldig grov til vanlig, eller så suger du i norsk :LOL:

BK har kanskje hatt et eller flere innslag av KV, men hvem vet... Fyren kan jo spille om han bare vil. Kanskje han har mye å ta igjen etter alle de årene på latsiden og nå kommer inn med klørne klare? :awesome:

Men den som irriterer Scar mest, får nok et besøk av meg før eller senere. Hkh123 fikk merke det :D
 
Topp