Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Med den farten du blir adlet ned med, så vil du ikke få oppleve at Wic vinner (rofl)

Aah, ja. Eneste dere har kapasitet til er å adle byer som ligger inne i deres kluster og flere titalls-timer unna mine egne klusteret, well done. Jeg skjelver i buksene når jeg tenker på at dere har såpass store begrensninger innad i stammen deres. Wow... Not impressed.

Eeeehm? Det stemmer kanskje ikke helt, men jeg tar det som en ønsketenkning fra JPTG sin side, så jeg skal la den fare :)

Om dere tror at dere klarer å adle meg bort fra v1 så synes jeg dere har en svært dårlig humor og er så virkelighetsfjerne at noen karer i hvite frakker burde ta dere diskret inn på et rom for en liten prat.
 
Sist redigert:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Igjen Scar... så er dette ryktebørsen! :) Det som skrives her bør tas med en klype salt... men det ser ikke ut til at du forstår dette? :crybaby:
Jeg skjønner VIRKELIG ikke hvorfor du bruker samme unnskyldning hver gang vi tar byer av deg. Byene er fulle av tropper, men jeg ser verken forsøk på dodging eller readling... så det er nok ikke bare dette som er grunnen til at vi adler så lett :D Den unnskyldningen er brukt opp, desverre. Er ikke min feil at du har byer midt i JPTG sitt cluster?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Benjamin du Benjamin. Sånn som det er så er ikke alltid Scar har tid, og han vil vel og kansje prøve stacke byer og klarer ikke det? Er ikke bare bare å bli angrepet på flere fronter samtidig, spleise deffet godt og i tilleg dodge hver eneste angrep MENS du tagger OG sniper? Trur veldig få klarer det.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det kanke jeg svare deg på, men jeg kan bare si. Scar er ikke den letteste å forstå seg på :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det kanke jeg svare deg på, men jeg kan bare si. Scar er ikke den letteste å forstå seg på :D

Hey, ikke min skyld at dere ikke har lært dere ord som er på et høyere nivå enn barnehagen (wasntme)

Ryktes at v1-forumet er stille for tiden!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ryktes at det er på grunn av å slippe å diskutere i 7 dager med deg.:razz:

ryktes at jeg er i krigs humør og at tkdark har fått kjenne litt på nuksa jeg hadde. :razz:

Ryktes også at Charlemagne rebirth er i krigshumør mot xandor og han kommer med festlige navn på byer nær meg :)

Ryktes at han bytter navn på byer rett før jeg tar dem :p

No more MORIA 4 var tidligere MORIA 4 :awesome:
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktet sier at Knight Crusader - deres nylig valgte hertug (yeah right) er kicket ut av JPTG. Vi kan jo bare spekulere i hvorfor, men at vedkommende tapte for mange byer til C22 sin store forargelse, er en mulig årsak til avskjedigelsen.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er helt feil, Scar :) Neste gang prøv og komme med et rykte som faktisk har et snev sannhet i seg :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Ryktet sier at Knight Crusader - deres nylig valgte hertug (yeah right) er kicket ut av JPTG. Vi kan jo bare spekulere i hvorfor, men at vedkommende tapte for mange byer til C22 sin store forargelse, er en mulig årsak til avskjedigelsen.

Ryktet? Hvilket rykte? Må slutte og finne opp ting Scar, det blir dårlig propaganda av slikt. Jeg sluttet for en stund siden, men forlot ikke stammen inntil nå.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ryktes at scar drømmer om disse tingene og bestemmer seg for at sånn er det. derfor det er så mye feil som kommer ut fra han :gjeip:

De gangene han faktisk skriver saklig er når han bestemmer seg for å få litt grønt rykte :razz:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
ryktes at scar drømmer om disse tingene og bestemmer seg for at sånn er det. derfor det er så mye feil som kommer ut fra han :gjeip:

De gangene han faktisk skriver saklig er når han bestemmer seg for å få litt grønt rykte :razz:

Mange i JPTG begynte å sutre og kritisere meg fordi jeg tok rykter litt for seriøst. Det som jeg synes er artig er at når jeg slenger ut et rykte, så er det dere i JPTG, akkurat de samme barnerumpene som kritiserte meg for å ta ting seriøst, som hiver dere på :) Aiai, ikke godt å få driten i retur, eller hva, JPTG?

Hvem ga deg rett til å avgjøre hva som er seriøst eller ei? Til din informasjon bruker jeg ikke ryktefunksjonen.

Ryktet? Hvilket rykte? Må slutte og finne opp ting Scar, det blir dårlig propaganda av slikt. Jeg sluttet for en stund siden, men forlot ikke stammen inntil nå.

Som Paal sier. Kreativ måte å omgå innadlingsreglene p ja :)
 
Topp