Ryktebørs

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Scar. når du driver og sier ting som ikke er sant, som kommer ut av det blå så dropp det. selv om det er et såkalt rykte. du har ikke fått der ryktet av noen. er bare du som overbeviser deg selv om at det er sant og poster det på forum og skal argumentere om at du har rett. eller kanskje spionen din i jptg var full i det øyeblikket han sendte deg denne såkalte "informasjonen"
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Scar. når du driver og sier ting som ikke er sant, som kommer ut av det blå så dropp det. selv om det er et såkalt rykte. du har ikke fått der ryktet av noen. er bare du som overbeviser deg selv om at det er sant og poster det på forum og skal argumentere om at du har rett. eller kanskje spionen din i jptg var full i det øyeblikket han sendte deg denne såkalte "informasjonen"

Hadde jeg visst at det var sant, ville jeg ha postet det på faktabørsen, smart-ass. Det er lov å bruke sine "små grå" innimellom :) Og hadde jeg hatt en spion i JPTG, så lurer jeg på på hvilket grunnlag det er på? Er det for å avsløre deres forestående offensiver, som i de siste to-tre årene har vært ikke-eksisterende? Neidu, å hatt en spion innad i deres stamme er som å slippe en ekstra sau inn i saueflokken - ingenting skjer og støyen øker.

Dette er en ryktebørs, dg44, og da kan man finne opp rykter selv for å lage litt liv. Du burde kanskje lese gjennom dine egne stammevenners kritikk av meg og hvor "seriøst" jeg tok deres rykter. For dem var jeg patetisk, så jeg vil vel si at du faller innunder samme kategori. Velkommen i klubben!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
dette er ryktebørsen ja scar. men da må du jo komme med et rykte som faktisk er relativt og ikke rent oppspinn.

Ryktes at tkdark er litt sur på meg :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
dette er ryktebørsen ja scar. men da må du jo komme med et rykte som faktisk er relativt og ikke rent oppspinn.

Ryktes at tkdark er litt sur på meg :D

Et rykte er et rykte, og hvem ga deg rett til å avgjøre at det må være relevant? (regner med at det er det du mener?) Jeg ser mange rykter som er postet av JPTG-spillere, og jeg kan ikke se at du gir dem pekefingeren på at det må være relevant? Hvorfor gjør du egentlig forskjell her?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes at noen endelig er ferdig med tentamener og slikt dritt, bare igjen en liten eksamen nå. Skal bli godt og komme igang her igjen! (party)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg gjør ikke forskjell, scar. Men er enkelte jeg er mer lei av enn andre ^^
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg gjør ikke forskjell, scar. Men er enkelte jeg er mer lei av enn andre ^^

Det er greit at JPTG-spillere kommer med tåpelig rykter som etter din målestokk er urelevante, men når jeg kommer med et rykte som omhandler hva som skjer innad i JPTG, så er det totalt håpløst? Well done..

Logikk søkes, ansettes snarest.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hvem kom med ryktet scar? Det var nok deg. Crusader forlot og ble ikke kicket. du må jo ha funnet opp det ryktet. rykter ting innad jptg ja, og de "ryktene" som du selv har funnet på er jo langt i fra sanne. Men du er jo så glad i å diskutere du, scar.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
hvem kom med ryktet scar? Det var nok deg. Crusader forlot og ble ikke kicket. du må jo ha funnet opp det ryktet. rykter ting innad jptg ja, og de "ryktene" som du selv har funnet på er jo langt i fra sanne. Men du er jo så glad i å diskutere du, scar.

Med dette innlegget fra deg får meg til å tenke på om du virkelig vet hva et rykte egentlig går ut på, og hva meningen med et rykte er. For slik du ordlegger deg i ditt siste innlegg tror du "ryktebørsen" er en helt vanlig diskusjonstråd.

For å gi deg en kort introduksjon; Et rykte er et rykte som ikke er bekreftet som sann eller usann. Det er en "hengende" påstand om noe eller noen. Got it?

Det er klart at jeg dikter opp rykter, hvor ellers skulle ryktene komme fra? Da jeg verken kan se om spilleren ble avsjediget eller forlot frivillig gjør at jeg må danne et rykte basert på hans "forsvinning" fra stammen. Har du fortsatt et problem med å forstå hva et rykte egentlig er?

Det er litt artig å starte en diskusjon når ikke vedkommende du diskuterer med vet hva betydningen av tema egentlig betyr. Jeg gidder ikke bruke tid på en som ikke vet hva ordet betyr. Snakkes neste gang et saftig rykte oppstår.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
du kan komme med noe som faktisk har en liten bitteliten sannhet i seg.

Ryktes at scar bør begynne å trene på sine tw ferdigheter i stedet for å diskutere på forum, kanskje han ikke hadde mistet så mye da.

Håper noen i Wic også kan bekrefte dette :razz:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
du kan komme med noe som faktisk har en liten bitteliten sannhet i seg.

Ryktes at scar bør begynne å trene på sine tw ferdigheter i stedet for å diskutere på forum, kanskje han ikke hadde mistet så mye da.

Håper noen i Wic også kan bekrefte dette :razz:

Rykte er ikke basert på sannhet, da ville det bli kalt for fakta. Har du virkelig ikke fått med deg betydningen av ordet? Oh well..

Jeg stiger i poeng jeg, just for the record :) Så jeg tror det vil bli vanskelig for noen i WIC å bekrefte noe som helst akkurat der! Og jeg vet ikke hvor mange som hadde overlevd med 700 mill i ODD-stigning med 360 graders front. Just sayin´..

Ryktet sier at JPTG burde ta fingern ut av rævva (ja, jeg vet at dere trives der), å fokusere på TW - ferdighetene sine. Kanskje hadde dere ikke mistet så mye da?

Kan noen som helst bekrefte dette? :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
dg44, jeg mener nok at Scarborough har mer skillz en du har, han har større front og dermed mye mindre deff som kan plasseres i hver by, jeg kan si meg enig i at han kan være rappkjeftig men du er like ille, i tilleg hadde jo han flere 100 byer som lo i 360 graders fronter som er nesten umulig å redde. Grunnen han faktisk har over 1k byer er fordi han faktisk KAN dette spillet. Prøv selv å ha like mye front, trur han gjør det bedre da.

I tilelg eier ikke du front på Valkyrie, du kan bare stacke de 10-20 byene du har i en såkalt "front" mot dido. Så jeg synes du kan tenke på deg selv i denne situasjonen. OG ikke kom hit å si at du sitter kv for noen med like mye angrep og slikt, hvis ikke du har screenshot på det som ikke er redigert over KV loggen deres med tiden i dag (med bevis på hvilken konto) så vil jeg si at du ikke burde si sånne her ting imot folk.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
dg44 er faktisk en av de i stammen her som sitter mest kontovakt for folk, så bilde bevis trenger han ikke, er bare og spørre folk i stammen det :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
20 byer? har du drukket noe sterkt Olve? Ser nesten sånn ut. Jeg har mangeee flere byer og stacke. Mange flere enn deg. De så kalte safe byene mine har blitt front. kan telle byene for deg :)

kom på 65 jeg Olve :)

Ryktes at Olve også må bli bedre, han skryter fælt, fra safe sonen :p

Ryktes at jeg har mange flere front byer enn deg Olve. (kan egentlig bli fakta)

å ja. tellte de i nærheten av Wic spillere :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
-.- Rustern94 har vært inaktiv i 2 år(?) og har dermed ikke front, og er ikke letteste å etablere heller, skulle gjerne hatt større front.

Men som sagt så hadde jo Scar over 500 byer i front, ikke skryt.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det får jeg la deg tenke på, orker ikke diskutere med deg når du bringer fram fakta om at du har 20 flere frontbyer en meg og jeg hadde egentlig nesten ikke front for litt siden.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
du sa jeg hadde 10-20. men jeg hadde 65 + en 35 rett bak nærmest. så du tok grundig feil. men du er vel for stolt til å akseptere at du tok feil. Kv tingen også :) Trenger ikke noe foto bevis. at stammen vet det er nok :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
kom på 65 jeg Olve :)

Jeg synes det nesten er komisk hvordan du kritiserer andre, bl.a meg som lå 100% i JPTG-land med 1,5k byer, hvorav jeg mistet et hundretalls byer og i tillegg steg med 700 mill ODD, for så at du skryter på deg at du har hele 65 usle små byer i "front". Wow.. Du må virkelig være god.

Når du også påtar deg mange KV´er så er det kanskje ikke så rart at WIC høvler over dere after all.

Bra du har pågangsmot, dg44, men ikke skryt på deg mer enn hva du faktisk fortjener. Det er på grensen til patetisk. Om ikke over.
 
Sist redigert:
Topp