Ryktebørs

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
joda, men dere i Wic ser jo ikke at det faktisk er bra :) dere klager jo på at jeg har sånn 15 front når jeg har mye mer. så var greit og sette dere på plass. men på tide og komme tilbake on topic

Ryktes at dido har lite am for tiden grunnet en del adling

Er folk i Wic som er flinke til å si positive ting. Tydligvis en evne du og Olve mangler.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
joda, men dere i Wic ser jo ikke at det faktisk er bra :) dere klager jo på at jeg har sånn 15 front når jeg har mye mer. så var greit og sette dere på plass. men på tide og komme tilbake on topic

Ryktes at dido har lite am for tiden grunnet en del adling

Er folk i Wic som er flinke til å si positive ting. Tydligvis en evne du og Olve mangler.

Dere i WIC? Vennligst ikke slå alle under en kam. Det var en bitteliten feilberegning fra Olvedn, men jeg tenker at årsaken til at Olvedn listet opp så få byer var fordi du faktisk har lite byer i front at det ikke var verdt å telle. Dersom du er ute etter å "vinne" den lille diskusjonen, så be my guest.

Jeg kan si meget positive ting, om det så gjelder JPTG eller andre. Jeg har gitt Capitan22 skryt, og det burde være mer enn nok til å motbevise utspillet ditt. En må gjøre seg veldig fortjent til det. Beklager at min standard er noe høyere enn din.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
mente kv nå jeg scar. hvor har du gitt c22 skryt? :p

Scar du og Olve er vel de mest negative jeg vet av. du klarer jo ikke engang og stoppe å diskutere. du diskuterer i det uendelige, men lager deg forestillinger om at du har rett? Hallo scar, go home youre drunk :gjeip:
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
mente kv nå jeg scar. hvor har du gitt c22 skryt? :p

Scar du og Olve er vel de mest negative jeg vet av. du klarer jo ikke engang og stoppe å diskutere. du diskuterer i det uendelige, men lager deg forestillinger om at du har rett? Hallo scar, go home youre drunk :gjeip:

Å lete gjennom 35,000 innlegg for å bevise ovenfor en som ikke vet hva et "rykte" går ut på er totalt uaktuelt :) Du kan jo spørre C22 selv. Tipper det er lettere.

Hvor lager jeg meg forestillinger om at jeg har rett? Jeg vet jeg har rett, jeg trenger ikke å forestille meg dem.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ryktes at motivasjonen til mange i WIC er veldig lav, og flere og flere kontoer går grå. Noen som kan bekrefte?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at motivasjonen til mange i WIC er veldig lav, og flere og flere kontoer går grå. Noen som kan bekrefte?

Kan ikke se noen holdepunkter til at dette skulle skje. Så ryktet avkreftes.

Rykte sier at flere og flere i JPTG forlater stammen sin, om dette er frivillig eller ikke vet jeg ikke, men ser ut som om korthuset er i ferd med å falle fra hverandre og at WIC sin sør-front nå begynner å bevege seg nord.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktet sier at flere og flere i JPTG forlater stammen sin, om dette er frivillig eller ikke vet jeg ikke, men ser ut som om korthuset er i ferd med å falle fra hverandre og at WIC sin sør-front nå begynner å bevege seg nord.

Den som tier samtykker? Oh well, another victory for me :)

Ryktet sier at forumet er ufattelig stille at jeg ikke kan bruke mine trolle-skillz i den grad jeg ønsker. Likevel håper jeg inderlig at folk heller fokuserer på eksamner og avsluttende prosjekter :) Lykke til!
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg har trua på at BonFir går av med seieren.

Uff, eksamen er så stress. Hvordan går det med eksamen for deg da, Scar? Hva er det egentlig du studerer i Molde?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at jeg har trua på at BonFir går av med seieren.

Uff, eksamen er så stress. Hvordan går det med eksamen for deg da, Scar? Hva er det egentlig du studerer i Molde?

Takk for negativt ryktepoeng. Uff.

Det går bra, takk! Og ja, det er stress.. Snart ferdig, tho.
 

DeletedUser

Guest
Bare hyggelig. Derfor du ikke svarte på spørsmålet? :razz:

Ja, da var det snart sommer! Med sol, bading og lettkledde kvinnfolk!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Er nok heller bare det at ingen gidder og svare på tulle-ryktene dine helle tiden.

Artig hvordan dere definerer "tullerykter". Tydeligvis er rykter som jeg kommer med bare sprøyt, mens rykter fra JPTG-leiren er reelle. Dere er ikke bare på defansiven IG, dere er jammen meg på defansiven på forumet også :)
 

DeletedUser

Guest
Du klarer uansett å finne noe å kritisere meg for, så ser ikke helt nødvendigheten i å gi deg enda mer informasjon du kan bruke.

Du er så søt når du er sånn en surpromp :razz: Det er nesten så man skulle tro du ikke ville si hva du studerer... Nesten så det er noe du vet ville latterliggjøre deg, uten at noen andre trengte å gjøre noe.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Artig hvordan dere definerer "tullerykter". Tydeligvis er rykter som jeg kommer med bare sprøyt, mens rykter fra JPTG-leiren er reelle. Dere er ikke bare på defansiven IG, dere er jammen meg på defansiven på forumet også :)

Ryktet ditt her inne på forumet taler vell ikke akkurat for din sak heller, det er vell mer stikk motsatt? :awesome: Det jeg siktet til er vell mer hvordan dine rykter kun skal gjenspeile hele tiden at det er så dårlig i JPTG leieren, og at alt er på bånn der hele tiden.

Skal dog sies at det med at WIC sin sør front beveger seg nordover som du sa ikke er helt på jordet! Trist for JPTG, men slik sør WIC har kjørt på konstant og sammarbeidet er det heller ikke veldig overraskende! Kudos til Paal, kkire, Grim og resten av gjengen der nede!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktet ditt her inne på forumet taler vell ikke akkurat for din sak heller, det er vell mer stikk motsatt? :awesome: Det jeg siktet til er vell mer hvordan dine rykter kun skal gjenspeile hele tiden at det er så dårlig i JPTG leieren, og at alt er på bånn der hele tiden.

Bare for å si det nok en gang, de ryktepoengene som jeg har er så full av sprøyt av enkelte enkeltindivider, og jeg skal love deg én ting, og det er at langt over halvparten av de ryktene jeg har fått er rykter basert på folk med fritidsproblemer som til stadig skal ha konkurranser om å gi meg negativt. Jeg setter dog pris på interessen, men ikke prat om noe du ikke har noe peiling på. Ryktefunksjonen har blitt en vits.

Jeg sier bare det åpenbare jeg, som jeg alltid har gjort. Når to spillere går ut av JPTG å lager egen stamme, folk går plutselig grå, tar over en konto for så å gå ut av JPTG å angripe moderstammen så er det jo naturlig for oss andre å lure på hva det er som skjer? All historikk og erfaring tyder jo på at ting ikke er som det skal, for hvorfor skal spillere som liker seg i stammen plutselig forlate stammen å angripe tilbake? Skal du drive å kriminalisere nysgjerrighet står du ovenfor en meget stor jobb. Dersom dere ikke klarer å få rykter mot dere, stikk å lek dere på "off-topic"-forumet i steden. Dersom du ikke finner linken/forumet, kan jeg sikkert linke det til deg og de andre hårsåre JPTG-spillerne. Just let me know.
 
Sist redigert:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Jeg sier bare det åpenbare jeg, som jeg alltid har gjort. Når to spillere går ut av JPTG å lager egen stamme, folk går plutselig grå, tar over en konto for så å gå ut av JPTG å angripe moderstammen så er det jo naturlig for oss andre å lure på hva det er som skjer? All historikk og erfaring tyder jo på at ting ikke er som det skal, for hvorfor skal spillere som liker seg i stammen plutselig forlate stammen å angripe tilbake? Skal du drive å kriminalisere nysgjerrighet står du ovenfor en meget stor jobb.

Å sikre seg mot spillere som bare er ute etter å ødelegge er ingen enkel ting. Folk gjør hva som helst nå til dags... :Neutral:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ryktes at Valkyrie blokkerte meg etter at han starten en krangel med meg (giggle)
 
Topp