Ryktebørs

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
"
Det er jo tydelig at du er fra JPTG mtp hvordan du formulerer deg
.

Trenger jeg egentlig si så mye om denne kommentaren, annet enn at den er bak mål.. Fordømmende, barnslig frekk og generaliserende.
Hvis Chris representerer stammen sin med det han sier, og du kenn93x gjør det samme, så vil jeg påstå at det høres ut som Chris kommer fra en meeeeeeget mer hyggelig stamme enn deg. Skulle jeg valgt stamme ut i fra disse uttalelser, så ville jeg ikke valgt stammen som så tydelig generaliserer og hele tiden prøver å drite ut det folk sier.

Bedreviter?? ..hehe.. jaja.. hva er nå du da kenn93x. Allviter?

Jupp.. så enkelt er det..
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Nå alt kommer i alt her kenn93x..
Så kan jeg nevne at jeg var trofast til WIC før.:)

Så WIC har min respekt men kom tilbake og da havnet jeg på en JPTG konto. Det gjør meg ingenting. Jeg gjør mitt beste for at den stammen jeg er i vinner. Nå er det JPTG.:)

Det du sier at jeg "bedreviter" er jo helt på trynet. Det er ikke så forbanna rart at jeg lurer på om dere har pw på kontoen i og med den er bare aktiv når enkelt spillere er aktiv. Men jaja, den har fortsatt samme eier og har blitt aktiv igjen, så bra!

Jeg klarer faktisk å innrømme at jeg har dritet meg ut.:) I forhånd til deg kenn93x..

Cap sin policy? Absolutt ikke. Finnes noe som heter EGNE meninger i JPTG.:)


-Chris
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
".

Trenger jeg egentlig si så mye om denne kommentaren, annet enn at den er bak mål.. Fordømmende, barnslig frekk og generaliserende.

Du ser jo hvordan han støtter opp de idiotiske påstandene fra JPTG, og hva denne drittstammen står for. Det eneste stammen er god for, er å skape balade, dramatikk & gi bort byene til fienden.

Hvis Chris representerer stammen sin med det han sier, og du kenn93x gjør det samme, så vil jeg påstå at det høres ut som Chris kommer fra en meeeeeeget mer hyggelig stamme enn deg. Skulle jeg valgt stamme ut i fra disse uttalelser, så ville jeg ikke valgt stammen som så tydelig generaliserer og hele tiden prøver å drite ut det folk sier.

Så klart vil jo du si det, for han snakker jo godt om din stamme. Nettopp derfor er det obvious at han er fra JPTG, noe han bekreftet også etter den første postene sine. Joda, Chris får velge selv, men som jeg sa ovenfor her, så vet vi jo alle hva du og ditt sirkus har bidratt med. Ruinere egne vinnersjangser, skape interne konflikter, og sørge for et tap mot fiendestammen. Bra jobbet, Capitan22, du kan virkelig styre stammen din i den riktige retningen =).


Bedreviter?? ..hehe.. jaja.. hva er nå du da kenn93x. Allviter?

Det kan så være, men i ulikhet fra enkelte andre, så har jeg en fungerendes hjerne som analyserer hva som har skjedd de siste årene.

Jupp.. så enkelt er det..

Så enkelt var hva? Du blåser deg opp som en våt trost.. Godt at vi oppegående mennesker kan stikke hull på deg, sånn at også du finner veien ned igjen fra den store hesten din =).

THeCr skrev:
Nå alt kommer i alt her kenn93x..
Så kan jeg nevne at jeg var trofast til WIC før.

Så WIC har min respekt men kom tilbake og da havnet jeg på en JPTG konto. Det gjør meg ingenting. Jeg gjør mitt beste for at den stammen jeg er i vinner. Nå er det JPTG.

Hehe, ok :). Jeg holder meg til en side av krigen. Nå har fortiden min (08-2010) vært ganske turbulent, men etter mye om og men så har hjertet mitt grodd fast i WIC, og der vil det forbli til JPTG er adlet helt ned. Om du velger JPTG over WIC, så er jo det et individuelt valg, noe vi andre bare må respektere.

Det du sier at jeg "bedreviter" er jo helt på trynet. Det er ikke så forbanna rart at jeg lurer på om dere har pw på kontoen i og med den er bare aktiv når enkelt spillere er aktiv. Men jaja, den har fortsatt samme eier og har blitt aktiv igjen, så bra!

Når du går ut på forumet og sier at vi(ledelsen) har PW, så vil jeg kalle deg bedreviter, løgner og svartmaler. Om du tror det er blitt gjort regelbrudd, så kan du jo enten rapportere det, eller forhøre deg direkte med oss rundt det. Vi følger TW reglene, noe alle burde gjøre.

Jeg klarer faktisk å innrømme at jeg har dritet meg ut. I forhånd til deg kenn93x..

Forhånd eller forhold? :p

Om du mente "i forhold", så;

Jeg skjønner ikke helt hva jeg skal innrømme. Kan jo si at jeg er en god AoE II spiller, brukbar WOW spiller, mindre god LoL spiller, og en helt horribelt dårlig F2P spiller.


Cap sin policy? Absolutt ikke. Finnes noe som heter EGNE meninger i JPTG.

Det er fint, men man representerer jo fremdeles sin egen stamme, selv gjennom hva som blir sagt =). Merk, dette er IKKE ment negativt, man skal jo bære stammens våpenskjold på brystkassa med stolthet! Alle vet jo om hvordan JPTG/Renegades sin policy var for en tid tilbake..


-Chris

Helt enig med Capteinen, så enkelt var det, gitt =).
 

DeletedUser

Guest
Det du sier at jeg "bedreviter" er jo helt på trynet. Det er ikke så forbanna rart at jeg lurer på om dere har pw på kontoen i og med den er bare aktiv når enkelt spillere er aktiv. Men jaja, den har fortsatt samme eier og har blitt aktiv igjen, så bra!
-Chris
Jeg gir forsåvidt beng i fortiden din så det lar jeg ligge.

At du leker bedreviter kommer jo ganske klart fram i påstanden din om at det "må" være MD som sitter på kontoen siden det skjer noe. Det har ikke slått deg at kontoen kanskje har fått ny eier?? Noe den faktisk gjorde i mars. Det har kanskje ikke vært allverden aktivitet der, men eieren har logget inn relativt jevnlig til vi fikk snakket skikkelig med personen og fikk denne til å forstå at vi trengte litt aktivitet der. Derfor har det skjedd saker og ting i det siste. Vanskeligere var det faktisk ikke.

Og i forhold til KV og sånt, så til din info er den eneste som har sittet KV der siden mars "MEG"... men det visste du vel egentlig allerede siden du tydeligvis har god kontroll på hva som skjer på den kontoen.

@Cap
Når det gjelder kommentarer som representerer stammen så vel du like godt som meg at det knapt er en kjeft på hele v1 som burde påstå at han/henne er bedre enn noen andre her. Vi har alle vært her lenge nok til å vite at alle har på et eller annet tidspunkt skrevet ting som setter ens egen stamme og en selv i et dårlig lys. Du og dine JPTGs er intet unntak. Så forsøkene på å heve din egen stamme over WIC kan du like gjerne spare deg for. Vi er ingen her som lytter til sånt lenger. "Alle" har sine pletter på rullebladet
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nå er jeg spent på å få høre hva den er.. fra en allvitende generaliserende bedrevizzer :p

Det skrev jeg vel ganske tydlig i den andre posten, der ledelsen hadde "all makt" over spillerene.

Fint at det bare var den du tok utgangspunkt i, da antar jeg at du er enig i resten. Den som tier, samtykker.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
men jeg derimot sier dette er feil. Vi går jo faktisk etter hva spillerne mener. det er de og deres ønsker som blir hørt. Makt over spillere? er det noe dere i Wic holder på med? hvertfall ikke vi i jptg. Oh well hadde jo ikke forventet meg noen annet fra deg kenneth, men du kan jo kanskje klappe igjen brødskuffa på ting du faktisk ikke kan noe om. i stedet for å hevde å tro på noe annet. du kan jo prøve å finne noe real propoganda.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
men jeg derimot sier dette er feil. Vi går jo faktisk etter hva spillerne mener. det er de og deres ønsker som blir hørt. Makt over spillere? er det noe dere i Wic holder på med? hvertfall ikke vi i jptg. Oh well hadde jo ikke forventet meg noen annet fra deg kenneth, men du kan jo kanskje klappe igjen brødskuffa på ting du faktisk ikke kan noe om. i stedet for å hevde å tro på noe annet. du kan jo prøve å finne noe real propoganda.

Nei, vi har nok et mye bedre styre enn hva JPTG har. Opp gjennom årene så har vi jo sett hva stammen din og din hertug har klart. Absolutt ingen verdens ting, bortsett fra at dere har gitt WIC(IB) ledelsen. Jeg er ikke med i WIC ledelsen heller, så den ene påsten din kollapser vel litt? =). Er jo tydelig her at jeg kan mer om din stammes fortid enn hva du kan, men jeg har forståelse for at de vil legge skjul på ting som har hendt, det er jo ikke akkurat noe man vil dra frem i dagens lys.

Siden du tydeligvis har litt lesevansker, så skal jeg minne deg på noe av det jeg skrev.

Alle vet jo om hvordan JPTG/Renegades sin policy var for en tid tilbake..

Så joda - bra at dere nå gir medlemmene muligheten til det, men for meg virker det som at det er litt for sent. Kanskje barbie vil bli med på angrepene deres? Jeg har hørt at nivået blandt de og JPTG medlemmer er ganske likt.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er veldig rart at du skal vite mer om denne policy`en enn Capitan selv. Så lurer på hvor du har hørt det fra: )
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det er veldig rart at du skal vite mer om denne policy`en enn Capitan selv. Så lurer på hvor du har hørt det fra: )

Capitan vil da ikke si det offentlig. For det første er det jo regelbrudd, og det skaper dårlig "reklame" rundt stammen. Om du sjekker litt tilbake i tid så finner du nok fort ut at det har vært mye grums i stammen din, noe flere av de som har spilt V1 i en stund kan bekrefte.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg har lest gjennom all gammel Renegades "saker" og finner utrolig nok ikke en nazi policy, som det ser ut som du tror :p Spørr hvem? folk som har ødelagt for stammen før å vil sette stammen i dårlig lys? Well tro hva du vil Kenn, men hold det for deg selv før du har bevist det.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har lest gjennom all gammel Renegades "saker" og finner utrolig nok ikke en nazi policy, som det ser ut som du tror :p Spørr hvem? folk som har ødelagt for stammen før å vil sette stammen i dårlig lys? Well tro hva du vil Kenn, men hold det for deg selv før du har bevist det.

du er virkelig naiv om du virkelig tror at JPTG er en helgenstamme som ikke har sin del av grums på samvittigheten. Jeg aner ikke hvor lenge du har vært i stammen, men vi som har spilt en del år VET at det har vært saker som både stiller enkeltpersoner og stammen i et dårlig lys om man ser objektivt på sakene. Så stikk ut tungen alt du vil for min del, men egentlig kan dere bare legge diskusjonen død fordi både WIC og JPTG (både Renegades og HFO) har sin del av rusk på CVen (i tillegg til gamle BOL spillere som man finner på begge sider)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
sier ikke jptg er en helgenstamme eller jeg :) Kanskje på tide å legge fortiden død? for meg virker det som dere er naive som tar opp gamle saker. Dette er nå. dere refererer alltid til Renegades. Den stammen eksisterer ikke lengre, wake up.
 

DeletedUser

Guest
hei og hå, da har jeg vært borte fra tw i et år? jeg vet ikke uans så vill jeg bare inn og lese litt her, her er noen grunnlegende fakta:
1. WIC står her og sier at folk i jptg sitter mye med kv i min korte tid i wic under avenged navnet var det minst 10 spillere i wic som satt med kv. FACT.

2. JPTG fortjener seieren på v1 så utrolig mye mer en WIC (dette var ikke fakta bare min mening)
 

DeletedUser

Guest
wtf, ryktes at jeg fortsatt har tilgang til avenged kontoen + at jeg har mailen :O
 

DeletedUser

Guest
hei og hå, da har jeg vært borte fra tw i et år? jeg vet ikke uans så vill jeg bare inn og lese litt her, her er noen grunnlegende fakta:
1. WIC står her og sier at folk i jptg sitter mye med kv i min korte tid i wic under avenged navnet var det minst 10 spillere i wic som satt med kv. FACT.

2. JPTG fortjener seieren på v1 så utrolig mye mer en WIC (dette var ikke fakta bare min mening)

dine såkalte fakta er jo egentlig litt latterlig da.. du har ingen mulighet til å se hvem som har kv, og siden du aldri var aktiv, så ville du heller aldri funnet ut av det heller..
og hvorfor skulle jptg fortjene å vinne mer enn wic? de klarer jo ikke jobbe sammen, det er jo derfor de taper..
 

DeletedUser

Guest
badass slutt å lek dette er tåpelig. wic har utrolig mye kv sitting. du pleier selv og sitte kv for 2-3stik
 

DeletedUser

Guest
det vet du svært lite om. jeg har EN kv nå, og det er kun korttidskv. og siden jeg er den som oftest sitter kv i wic, så vil jeg si at jeg har langt bedre oversikt på slikt enn det du har. så vær så vennlig å slutte å prate vås, rykter bør i det minste ha et SNEV av sannhet i seg. du er helt på bærtur, og det er heller ikke et rykte, det er fakta :p
 
Topp