Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Seriøst.... jeg kjenner jeg mest blir oppgitt over hva du lirer av deg. Mtp den korte tiden du var i WIC er det en vanvittig ingående kjennskap du klarte å få med deg om hva som skjer på hver enkelt konto i stammen. Særlig med tanke på at du overhodet ikke har hatt noen form for rettigheter til å underbygge dette.

Og ikke rart du gav deg... Kan vi ikke heller spørre hva du utrettet på kontoen den tiden du var der?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
diggi44 skrev:
sier ikke jptg er en helgenstamme eller jeg Kanskje på tide å legge fortiden død? for meg virker det som dere er naive som tar opp gamle saker. Dette er nå. dere refererer alltid til Renegades. Den stammen eksisterer ikke lengre, wake up.

Hvorfor legge fortiden død? Den er jo veldig relevant i en diskusjon som dette, da tidligere handlinger har gjort til at vi har havnet hvor vi er i dag. Renegades er grunnlaget for JPTG, basically. Et dårlig grunnlag.

hei og hå, da har jeg vært borte fra tw i et år? jeg vet ikke uans så vill jeg bare inn og lese litt her, her er noen grunnlegende fakta:
1. WIC står her og sier at folk i jptg sitter mye med kv i min korte tid i wic under avenged navnet var det minst 10 spillere i wic som satt med kv. FACT.

Feil. Dette varierer fra tid til annen. At du, som jeg ikke kjenner samt aldri har vært en del av ledelsen, sier dette, blir helt feil. Latterlig feil. Løgnere vil vi ikke ha på forumet *peker på dørend*.

2. JPTG fortjener seieren på v1 så utrolig mye mer en WIC (dette var ikke fakta bare min mening)

På hvilket grunnlag? Jeg vil si at WIC har gjort seg mye mer fortjent enn JPTG, da nettopp pga fortiden.

white-shadow
huffa me wic folk, ikke rart jeg slutta

Jeg skjønner hvorfor du rød prikk på forumet. Kanskje det blir kamp om kvalikkplassen i bunn mellom deg og scar? (clapping)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
fordi det er fortid Kenn. noe du tydligvis ikke skjønner. og jeg kan avkrefte all form for kritikk rettet mot ledelsen i JPTG.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
fordi det er fortid Kenn. noe du tydligvis ikke skjønner. og jeg kan avkrefte all form for kritikk rettet mot ledelsen i JPTG.

Jeg skjønner det, men det du tydeligvis ikke har hjerneceller til, er at det som har hendt før faktisk er årsaken til hvorfor du og din stamme nå taper. Det er også årsaken til hvorfor WIC fortjener en seier mer enn hva JPTG gjør, noe vi snart vil få også ganske snart.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Capitan vil da ikke si det offentlig. For det første er det jo regelbrudd, og det skaper dårlig "reklame" rundt stammen. Om du sjekker litt tilbake i tid så finner du nok fort ut at det har vært mye grums i stammen din, noe flere av de som har spilt V1 i en stund kan bekrefte.

Jeg lurer på hva slags grums du sikter til her kenn93x. Det er mer enn hva jeg selv vet i alle fall.
Stammen er drevet på samme måte over flere år. Kanskje vi bør dra inn folk som har spilt i stammen før, så du kan forstå at det ikke er så snevert styresett som du vil ha det til. Er det rykter du baserer deg på, så kan jeg opplyse deg om at det er mange som ønsker å ødelegge ryktet til RNG. Vi har hatt diverse dramaqueens som sprer dritt fordi de ikke får gjennomslag for all verdens.
Det er jo bare å spørre tidligere ledere, hvordan stammen er styrt. Fra min tid som leder så har det hele tiden vært lov for medlemmer å komme med forslag, eller ideèr, men ledelsen har en klar styringsrett når de ser forslag ikke kan fungere. At folk under 14 blir dritsure for ikke å bli hørt, det kan vel være så... men en ledelse kan ikke la seg diktere av tenåringer på ville veier heller.. Kan ikke helt se at du kenn93x har oversikt over sånt. Det er propaganda deluxe, og er så lei av all dritten du spyr ut''!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
du får vel enten infraction eller warning på den kommentaren der kenn93x håper noen fridager fra forumet på deg da :)

Wic fortjener å vinne? eneste grunnen til at Wic i det hele tatt kom tilbake var pga alle ungene som har ødelagt på RNG/HFO`s side. Eneste grunnen til at dere faktisk fikk overtaket etter nesten å ha tapt er alle de sletta kontoene osv. Altså dere ligger an til å vinne pga 11-13 åringer som er så sure for hver minste lille ting. folk som ikke forstår spiller og bare kom inn for å ødelegge ting. Så at dere FORTJENER seieren er vel kanskje litt å ta i :) i og med at BOL,RNG og H.F.O kjørte over dere såpass lenge. men creedz for at dere klarte å snu det. selv om det meste var pga alle kontoene som ble sletta. og alt oppstyret rundt alle sakene.


Til teamet: ber også om at slike settninger blir slått ned på : men det du tydeligvis ikke har hjerneceller til,

Dere bør kanskje legge merke til Kenn93x og Scarbourogh sine "skjulte" personangrep og at de faktisk kommer med ufine kommentarer. slik at det skal virke ganske "hyggelig" de sier det som regel inndirekte :) kanskje på tide å slå ned på slikt tull der også.

-Valkyrie
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Jeg skjønner det, men det du tydeligvis ikke har hjerneceller til, er at det som har hendt før faktisk er årsaken til hvorfor du og din stamme nå taper. Det er også årsaken til hvorfor WIC fortjener en seier mer enn hva JPTG gjør, noe vi snart vil få også ganske snart.

Uten og blande meg for mye inn i denne "hete" diskusjonen, skal det sies at som dg44 påkete i sitt siste innlegg her, at så mye styr og tull det har skjedd med og rundt i HFO/RNG > JPTG med diverse kontoer og slikt, så har WIC fått en stor fordel pga dette. Mange spillere som har kommet inn der de ved første øyekast virker hyggelig, lojale og som oppegående mennesker, men plutselig viser seg fra en helt annen side og lager et utrolig kaos og drama der det som regel har endt at de har slettet kontoene.

Slike hendelser som hender flere ganger ødelegger FRYKTELIG mye for en stamme. Og for og svare på kommentaren som vil komme: "Hvorfor gjør dere de samme tabbene om igjen om igjen og slipper sånne mennesker inn på kontoene??" Vell, som jeg sa, de kan virke hyggelige og lojale ved første øyekast i det de skal inn på kontoer, og gjør det som regel bra i starten og. Er først litt senere at mange plutselig har vist seg fra en helt annen side. Som regel etter diskusjoner og krangler der de yngre spillere ikke tåler og ikke få viljen sin/ at noen er uenige med dem og deretter skal lage et helsikes drama.

Og i tillegg, hadde BOL/RNG/HFO faktisk klart og komme til en enighet og alliert seg sammen mot WIC (Nei, jeg ønsker ikke og bringe opp den diskusjonen igjen om hvem sin skyld som var hva som førte til ditt og datt.), så tror jeg krigen hadde tatt en HELT annen retning. Kanskje kartet hadde vært snudd om helt og? ;)

Så at WIC fortjener en seier mye mer enn JPTG, stemmer nok ikke helt. Men dere skal ha for innsatsen dere har gjort og fortsatt gjør! Det er så absolutt en utrolig bragd slik dere har kjørt på over lengere tid nå. Og att dere har vært så heldige og ikke fått de enkelt spillere som vi har fått som har ødelagt så mye! Tenk om et par av de hadde havnet hos WIC istedet og slettet flere vitale kontoer der?
 

DeletedUser

Guest
Og att dere har vært så heldige og ikke fått de enkelt spillere som vi har fått som har ødelagt så mye! Tenk om et par av de hadde havnet hos WIC istedet og slettet flere vitale kontoer der?

Du har tydeligvis ikke fått med deg så mye om tiden før WIC :)
Balle Klorin ga fra seg kontoen til brann2006 da IB eksisterte. BK kontoen var da størst på V1 og var midt i hovedclusteret.
Et par har andre har også gitt fra seg kontoen eller bare dratt uten å si ifra, noe som har gjort det lett å adle de. Det har også vært flere som har prøvd å komme inn i stammen som vi avviste pga mistanke om at de ikke var den spilleren de utga seg for å være.

Altså, vi har kanskje vært flinkere i å luke ut småunger og folk som bare vil ødelegge. Vi har også slått hardt ned på de som har prøvd eller gjort ulovlige ting.



Ganske artig det du sier om BOL/RNG/HFO. Mange i WIC rådet nettopp til dette også. Så dere får bare skylde på dere selv i det meste udugelige som har skjedd i stammene deres.
 

DeletedUser

Guest
Uten og blande meg for mye inn i denne "hete" diskusjonen, skal det sies at som dg44 påkete i sitt siste innlegg her, at så mye styr og tull det har skjedd med og rundt i HFO/RNG > JPTG med diverse kontoer og slikt, så har WIC fått en stor fordel pga dette. Mange spillere som har kommet inn der de ved første øyekast virker hyggelig, lojale og som oppegående mennesker, men plutselig viser seg fra en helt annen side og lager et utrolig kaos og drama der det som regel har endt at de har slettet kontoene.

Slike hendelser som hender flere ganger ødelegger FRYKTELIG mye for en stamme. Og for og svare på kommentaren som vil komme: "Hvorfor gjør dere de samme tabbene om igjen om igjen og slipper sånne mennesker inn på kontoene??" Vell, som jeg sa, de kan virke hyggelige og lojale ved første øyekast i det de skal inn på kontoer, og gjør det som regel bra i starten og. Er først litt senere at mange plutselig har vist seg fra en helt annen side. Som regel etter diskusjoner og krangler der de yngre spillere ikke tåler og ikke få viljen sin/ at noen er uenige med dem og deretter skal lage et helsikes drama.

Og i tillegg, hadde BOL/RNG/HFO faktisk klart og komme til en enighet og alliert seg sammen mot WIC (Nei, jeg ønsker ikke og bringe opp den diskusjonen igjen om hvem sin skyld som var hva som førte til ditt og datt.), så tror jeg krigen hadde tatt en HELT annen retning. Kanskje kartet hadde vært snudd om helt og? ;)

Så at WIC fortjener en seier mye mer enn JPTG, stemmer nok ikke helt. Men dere skal ha for innsatsen dere har gjort og fortsatt gjør! Det er så absolutt en utrolig bragd slik dere har kjørt på over lengere tid nå. Og att dere har vært så heldige og ikke fått de enkelt spillere som vi har fått som har ødelagt så mye! Tenk om et par av de hadde havnet hos WIC istedet og slettet flere vitale kontoer der?

1. Både BOL, RNG og HFO hadde vesentlig større gjennomtrekk på sine kontoer enn det IB den tid alle disse stammene var oppegående og aktive. Det faktumet sett sammen med en til tider litt ukritisk innstilling av folk på kontoer har gjort at man opp til flere ganger har kommet i situasjoner der kontoer har blitt slettet eller herpet (det burde jeg kjenne litt til da jeg satt i ledelsen i BOL og hadde jevnlige samtaler med ledelsen i RNG og HFO samme hva de vil si om dette). Og det bør nevnes at av disse 3 stammene var HFO "flinkest" til å holde kontoene sine noenlunde stabile (og vær snill å ikke misforstå poenget mitt her).

2. Det er klart at sånne ting gjør noe med en stamme når det skjer gang på gang. Nok en gang må vi som har sittet i ledelsen i disse stammene ta vår del av skylden for at det har skjedd. Det har skjedd fordi vi i vår desperasjon etter å fylle kontoer med eiere har tatt inn folk som var villige mer enn å sjekke litt grundigere hvordan disse personene egentlig var. Dette har igjen ført til situasjoner som nevnt i punkt 1.

3. Dette blir mye hvis, såfremt i fall... osv. BOL og RNG var stort sett ALDRI enige om noe annet enn at IB var fiende. Såpass ærlige må man faktisk være. Så all ære til gamle RNG og HFO for faktisk å gjøre et ærlig forsøk på å ta seieren. Men at dere basert på hva RNG/HFO gjorde sammen FØR med BOL ved sin side fortjener å vinne føler jeg (min personlige mening) blir å pisse litt i motvind. Siden det overtaket (om vi kan kalle det det) dere hadde faktisk var ved hjelp av en 3. stamme, nå overhodet ikke er gjeldene siden den 3. stammen ble splittet i synet på dette. Dere fikk noen av spillerne mens andre av oss ikke kunne stå for det som skjedde og tok det andre parti.

Til slutt blir det sånn at den som fortjener å vinne er den som har knekt sin fiende. Det være seg pga total seier på slagmarken eller fordi motstandere har vært uheldig og av ymse årsaker har mistet en eller flere viktige kontoer. Sånn er TW, enten man liker det eller ei
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Du har tydeligvis ikke fått med deg så mye om tiden før WIC :)
Balle Klorin ga fra seg kontoen til brann2006 da IB eksisterte. BK kontoen var da størst på V1 og var midt i hovedclusteret.
Et par har andre har også gitt fra seg kontoen eller bare dratt uten å si ifra, noe som har gjort det lett å adle de. Det har også vært flere som har prøvd å komme inn i stammen som vi avviste pga mistanke om at de ikke var den spilleren de utga seg for å være.

Nei, jeg vet ikke så mye om hva som skjedde FØR WIC ble dannet, da jeg ikke var her på den tiden, men jeg ser jo hva som skjer nå, og har skjedd siden jeg har vært her, Og vært betraktelig flere kontoer som har forsvunnet herifra, enn ifra dere dessverre.

Altså, vi har kanskje vært flinkere i å luke ut småunger og folk som bare vil ødelegge. Vi har også slått hardt ned på de som har prøvd eller gjort ulovlige ting.

Vell, det er vanskelig og se ved første øyekast, da de ikke virker som småunger som bare vil ødelegge, men heller en spiller som er klar for en innsats og gjerne vil stå på og bidra! Men, det er vell først i motgang man ser hvordan folk virkelig er?

Ganske artig det du sier om BOL/RNG/HFO. Mange i WIC rådet nettopp til dette også. Så dere får bare skylde på dere selv i det meste udugelige som har skjedd i stammene deres.

Hehe, ja, det hadde nok blitt mer spennende for deres del og da! ;) Vell, nå er det jo stadig færre og færre igjen av de spillerne som var der da det ble bestemt at et slikt sammarbeid ikke skulle finne sted. Jeg kom jo selv inn like etter at BOL og HFO/RNG ble fiender, så jeg viste jo fint lite om saken da. Hadde jeg vist det jeg viste nå hadde jeg nok gjort mye mer for og forhindre en slik dumskap!
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hehe, ja, det hadde nok blitt mer spennende for deres del og da! ;) Vell, nå er det jo stadig færre og færre igjen av de spillerne som var der da det ble bestemt at et slikt sammarbeid ikke skulle finne sted. Jeg kom jo selv inn like etter at BOL og HFO/RNG ble fiender, så jeg viste jo fint lite om saken da. Hadde jeg vist det jeg viste nå hadde jeg nok gjort mye mer for og forhindre en slik dumskap!

En merkelig tid på v1 det der. Vil si at i den perioden hadde Bol/Hfo/rng overtaket og lå an til å vinne før samarbeidet kollapset, husker Bgm75 brukte all sin energi på å overbevise alle om at IB/WIC jukset etc. og når hans beskyldninger ble motbevist så forsvant han totalt fra TW. Mye turbulens og falske beskyldninger på den tida. Men vil vel si at Egoet til lederne i BOL, RNG og HFO ble utlslagsgivende for hvilken stamme som går av med seieren på V1 når alt kommer til alt. Vil kalle alle tre for drivende gode ledere (Glitter,Bgm75 og C22) men at de blir felt av egoene sine til slutt, mulig alle tre har lært litt om ydmykhet og samarbeide på veien(ihvertfall 2 av disse) :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vinneren av en verden som har pågått i 5 år + er basert på ansiennitet og stabilitet. En stamme med store svingninger og variasjoner er dømt til å gå under.

WIC er en veldig verdig vinner av v1 av flere grunner: (Listen er ikke uttømmende)
1. De har en lang og stolt historie å vise til
2. WIC er basert på stammer som har vært her fra dag én
3. Mens kontoene i BOL har vært nærmest som stammehorer, har kontoene i WIC holdt seg til sin stamme
4. Jeg tør å påstå uten å ha sjekket dette opp, at det finnes flere originale eiere i WIC enn det gjør i JPTG
5. Ledelsen i WIC har vært stabil å hatt ledere som kan sitt fag til fingerspissene i motsetning til ledelsen i JPTG. Joda, det har vært flere gode ledere i JPTG (HFO/RNG), men disse er der ikke lenger.
6. Alle statistikker på slagmarken levner ingen tvil om hvilken stamme som mestere den andre delen av dette spillet; slagmarken. Første delen er forbeholdt diplomati.

At dere i JPTG begynner å så tvil om at WIC er den verdige vinneren sier mer om hvilke tapere som befinner seg i JPTG. Rett og slett. Hadde dere tatt fra dere øyelappene som C22 har gitt dere over en lav sko, så ville dere klart å skilt fantasti fra virkelighet.

Det er samtidig helt riktig som dere sier, at dere hadde overtaket når det eksisterte 3 stammer som kjempet mot WIC. Så det er samtidig også helt riktig at det fantes tre store egoistiske ledere som kjørte alle muligheter på grunn. Ikke nok med det, men propagandakrigen C22 og bgm kjørte på forumet for å sverte BOL, og samtidig sendte oss IG-melding om at vi var hjertelig velkommen til JPTG var med på å ødelegge veldig for JPTG sine muligheter. Hadde bgm og C22 heller prøvd å forene BOL, så ville kanskje kartet sett annerledes ut.

Likevel, etter å ha vært i WIC i noen måneder sett hva slags kraft og aktivitet som er i denne stammen, at jeg fortsatt tror det ville vært meget hardt for JPTG å snudd denne krigen til sin fordel.

Dere bør kanskje legge merke til Kenn93x og Scarbourogh sine "skjulte" personangrep og at de faktisk kommer med ufine kommentarer. slik at det skal virke ganske "hyggelig" de sier det som regel inndirekte :) kanskje på tide å slå ned på slikt tull der også.

-Valkyrie

Jeg setter pris på oppmerksomhet, men jeg tror ikke du skal ta på deg dommerhatten her da du har hatt noen "fine" kommentarer å vise til også. Om dere ser på mine personangrep som hyggelig, så er vel no harm done? :)
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Lurer på når du har tenkt å slutte å skylde på meg støtt og stadig. Det er en grunn for at jeg ikke gidder bevege meg så mye her inne lenger..og det er nettopp dette du driver med her Scar. Jeg er LEI og KEI av all dritten du serverer. Hva tror du at du oppnår med det???

At dere i JPTG begynner å så tvil om at WIC er den verdige vinneren sier mer om hvilke tapere som befinner seg i JPTG. Rett og slett. Hadde dere tatt fra dere øyelappene som C22 har gitt dere over en lav sko, så ville dere klart å skilt fantasti fra virkelighet.
Hva mener du nå med dette da Scar?? Hvilken tapere prater du om?? ..og verdige vinnere??? Hvem prater du om nå?? Har noen såret deg Scar?? Har noen våget å si noe stygt om stammen "din"???

Blir såååååå feil når du roooooser WIC opp i skyene, du som i din tid har uttalt deg ganske så negativt om den samme stamme bare for få mnd tilbake! Du skulle vel ikke ha noen skylapper vel Scar?? Som du har glemt å fjerne??:gjeip:

Jeg avkrefter din såkalte propagandakrig, noe det overhode ikke var. Når du snakker om egoisme, så vil jeg vel påstå at toppen av egoisme var det BOL selv som sto for. Det hele ble avgjort av at din eks-leder ikke ville godta annet enn BOL som nytt stammenavn..og dere andre fulgte blindt deres leder. Snakker vi om skylapper her og?
Du tar så feil i så mye Scar, at det er bedre du lar være å uttale deg.

Edit:
Vinneren av en verden som har pågått i 5 år + er basert på ansiennitet og stabilitet. En stamme med store svingninger og variasjoner er dømt til å gå under.
Stammen som står igjen til slutt er den som holder ut lengst, uansett store svingninger og variasjoner.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg avkrefter din såkalte propagandakrig, noe det overhode ikke var. Når du snakker om egoisme, så vil jeg vel påstå at toppen av egoisme var det BOL selv som sto for. Det hele ble avgjort av at din eks-leder ikke ville godta annet enn BOL som nytt stammenavn..og dere andre fulgte blindt deres leder. Snakker vi om skylapper her og?
Du tar så feil i så mye Scar, at det er bedre du lar være å uttale deg.

Edit:

Stammen som står igjen til slutt er den som holder ut lengst, uansett store svingninger og variasjoner.

Nå må du også snart slutte og klive ned fra pidestallen du sitter på Cap. Jeg er så uendelig lei av at BOL gjorde ditt og datt. Dere gjorde da aldri noe galt dere kanskje?? BOL hadde en forferdelig sta leder, men vær snill å se deg selv litt i speilet også. For staere kvinnfolk enn deg har jeg ikke truffet på her inne. Og jeg har faktisk spilt MOT Glitter også om enn ikke på v1.

Som en liten bisetning kan jeg nevne at BOL ikke ville hete noe annet enn BOL (om ikke hele stammen sa det så var det majoriteten). Dette kom faktisk opp som et tema rett før krigen startet og meg og Hanse som nettopp var kommet inn i stammen fikk fortalt dette fra andre i stammen og IKKE Glitter som du elsker å kritisere.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Du må virkelig ta på deg lesebrillene.. Har jeg nevnt noe som helst om at vi aldri gjorde noe galt? Har jeg?? Nei.. så da kan du slutte å angripe noe som du selv sitter med oppi ditt hode.. for er der det er..

Såvidt jeg vet så er det ikke forbudt å stå på sine meninger..og å stå på for stammen og det man tror på. Det er bare det at når det går imot enkelte individers meninger, så er det plutselig feil..
 

DeletedUser

Guest
Tror det er flere som bør finne fram lesebrillene her.

Nei det er ikke forbudt å stå på for egne meninger, eller å stå på for stammen og det du tror på. Og det svaret du gir meg nå understreker nøyaktig det jeg skulle fram til. Det skal 2 eller flere til for å få en krangel. Og RNG og BOL var nøyaktig like steile (sett under ett) bare på forskjellige punkter. Ingen VILLE gi på noe punkt og det skapte den stemningen som har blitt så mye diskutert i etterkant.

Så du må gjerne sitte å påstå at dette er ting som har skjedd oppe i mitt hode, men om du ser litt lenger enn bare nesetippen din for en gangs skyld så tror jeg kanskje du ser det jeg skriver og ikke bare hva du tror jeg skriver.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det er vel fordi jeg ser lenger enn nesetippen min at det alltid blir diskusjoner. Det gjentar seg gang på gang. Mulig noen tror jeg er naiv, det har jeg til og med sett på trykk.. men valgene som er gjort ved å se lenger enn nesetippen. Noe BOL fornektet, og kalte meg både det ene og andre.. men samtidig har BOL bevist ved sine handlinger i ettertid at RNG tenkte lenger enn nesetippen. Mye av det jeg var steil på gikk i "oppfyllelse" kan man si..men dette orker jeg ikke diskutere mer, for dette er et avsluttet kapittel. At du tar opp dette hjelper lite,for spist er spist. Valgene er tatt, og derav den situasjonen vi har idag. Mener det er en smule tåpelig å henge seg opp i fortiden, men det er jo også noe BOL har vært flinke til hele tiden. Derfor kom vi heller ikke lenger med vårt samarbeide..
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det er vel fordi jeg ser lenger enn nesetippen min at det alltid blir diskusjoner. Det gjentar seg gang på gang. Mulig noen tror jeg er naiv, det har jeg til og med sett på trykk.. men valgene som er gjort ved å se lenger enn nesetippen. Noe BOL fornektet, og kalte meg både det ene og andre.. men samtidig har BOL bevist ved sine handlinger i ettertid at RNG tenkte lenger enn nesetippen. Mye av det jeg var steil på gikk i "oppfyllelse" kan man si..men dette orker jeg ikke diskutere mer, for dette er et avsluttet kapittel. At du tar opp dette hjelper lite,for spist er spist. Valgene er tatt, og derav den situasjonen vi har idag. Mener det er en smule tåpelig å henge seg opp i fortiden, men det er jo også noe BOL har vært flinke til hele tiden. Derfor kom vi heller ikke lenger med vårt samarbeide..

Syns du valget av HFO(bgm75) som samarbeidspartner var ett godt valg nå i ettertid?

Slik jeg ser det var det en veldig dårlig avgjørelse.
 

DeletedUser

Guest
Først av alt skal jeg gi deg rett i en ting... Spist er spist og valgene er tatt. Det som er gjort er gjort, det kan vi aldri endre på...

Så til alt det andre. Nok en gang vrir du dette til å bli en diskusjon om BOL, selv om det aldri var min intensjon (men jeg skal ta min del av skylden siden jeg hengte meg på). BOL tok sine valg med det følge at stammen ikke eksisterer i dag. Hvem som var og ikke var enig i valgene som ble tatt i stammen er også et lukket kapittel, men mitt poeng med mine poster var at JA vi var steile. Det som jeg videre påpeker og som du til stadighet fornekter ved å stikke huet i sanden og komme med den samme gamle regla er at dere også var steile. Hadde det ikke vært for små detaljer som vippet deres vei i de siste diskusjonene hadde det vært BOL/HFO mot dere. Det har bare aldri kommet fram på den måten nettopp fordi de små detaljene vippet slik at det ble RNG/HFO mot BOL. Jeg har heller ALDRI sagt at vi var feilfrie. At du tillegger Scars mange påstander til mitt synspunkt orker jeg ikke kommentere hvordan jeg føler engang fordi du selv så mange ganger har sagt hvordan det oppleves. MEN, og det er et stort men... At du til stadighet undergraver hva BOL sto for og gjorde er ikke noe vi klarer å se på, for selv med våre feil og mangler var vi en stamme som utgjorde mye i kampen mot IB/WIC. Og vi prøvde faktisk å få samarbeidet til å funke, selv om du ikke føler det sånn

Det er bare det at alt som skjedde på slutten gjorde at vi heller stilte oss med en fiende vi forsto i stedet for å stå med en alliert som vi ikke følte vi stole på.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hvordan har det seg at dere ikke stolte på oss? Kan det være fordi det ble brudd i forhandlingene? Et brudd som ble påstått var fordi RNG ikke skulle være interesserte, fordi vi ikke hadde gitt tilbakemelding om BOL`s siste utspill? Da kan jeg si deg det, at en eller annen i ledelsen satt på info han ikke delte med resten. For RNG-ledelsen satt som et spørsmålstegn da bruddet i forhandlingene var et faktum. Vi hadde gjort vårt, gitt tilbakemelding som seg hør og bør. Gadd vite hvor vår tilbakemelding ble av..

Så over til de små detaljene som gjorde at det vippet den "gale" veien.. Hvilke diskusjoner sikter du nå til? Diskusjoner mellom BOL/HFO? For RNG var ikke involvert i noen diskusjoner, annet enn at Bgm spurte meg om vi skulle gå for en allianse mellom oss 3 stammer.. men diskusjonene foregikk nok ikke med meg før det meste var avgjort. Eneste "diskusjonen" jeg var i, var samtalen med Glitter, hvor hun framla sitt krav om å beholde BOL-navnet. Mulig jeg misforstår.. mulig du sikter til andre forhandlinger..

Dere prøvde sikkert å få samarbeidet til å fungere, men det er vanskelig når gamle ting ikke kunne glemmes.
RNG: "La oss legge gamle saker bak oss, se framover, og starte på nytt.."
BOL: "Nei, vi kan ikke glemme gamle saker, de er for viktige for oss.."

Ikke lett å samarbeide da.. For alle saker ble igrunnen kompliserte pga at det alltid var en gammel sak i veien..

@paalodin: Lett å sitte der i ettertid å si det var et dumt valg. Vår intensjon var en allianse med de 3 stammene, men vi vet jo alle at det ikke gikk. Vi ønsket fortsatt å samarbeide ved å fusjonere, fordi vi mente det ville gjøre samarbeidet bedre og tettere. Derfor gjennomførte vi det.
Så skjer det flere uheldige ting, som gjør at det oppstår konflikter mellom stammefrender. Da kan jeg si med det samme, at det ikke handlet om at Bgm og jeg hadde vanskeligheter med å samarbeide - det finnes nemlig andre i ledelsen også. Hva som egentlig var årsaken til at Bgm forsvant, det er kun en antageles den dag i dag. Det igjen førte nok til at flere store spillere forsvant. Jeg kaller det for tilfeldigheter og uheldige omstendigheter. Den korte tiden vi ledet stammen sammen, gikk helt fint den, og jeg tror vi ville klart det utmerket..
 
Topp