Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
ryktes at du bør være ig å forsvare deg (nerd)

Ryktes at det er enda flere JPTG-spillere som burde komme seg IG for å forsvare seg enn det er WIC-spillere.

EDIT: Jeg tror jeg legger denne på faktabørsen også når jeg først er i gang.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
du gjør nok samme feil som dido. dodger. byene blir knust nada readling. men bare dodge i vei du :D
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
du gjør nok samme feil som dido. dodger. byene blir knust nada readling. men bare dodge i vei du :D

Hva som er riktig, og hva som er feil, det kan vel diskuteres ut i fra en helhetlig situasjon. Blir vel drastisk å si det er feil å dodge..?
Alternativet er å stacke byen, men hva om du ikke har deff? Da er det like ille å la være å dodge, som å dodge. Utfallet blir det samme. Dodger du, så har du fortsatt troppene til eventuelle adelsangrep.
Lar du være, mister du troppene, og du har ingenting å forsvare deg med når adelen kommer..

Så hva er å foretrekke?

@MD: Skulle gjerne likt å vite hva du sikter til når du sier vi ikke klarer å angripe. Greit å være mer spesifikk, ellers blir det bare grunnløse beskyldninger.
 

DeletedUser

Guest
@MD: Skulle gjerne likt å vite hva du sikter til når du sier vi ikke klarer å angripe. Greit å være mer spesifikk, ellers blir det bare grunnløse beskyldninger.

Dumt å kaskje gi tips og sånt, men det får bare være.
Birken sender nukes mot byer jeg ikke bruker til adels eller nukes. I tillegg til å sende for mange nukes pr by. Waste.
Gangsta Twitch sendte helt ok angrep, men fulgte ikke opp med noen reelle trusler.
Resten av de som angrep sendte random nukes og et par nukes mot byer de visste var stacket. Her ble det ikke sendt nok nukes til å ta ut 4 def byer i byene engang.

Liten koordinasjon og dårlig samlet styrke. Om det var en midlertidig "stopper" av meg, virket den helt ok. Men det har mer med at jeg ikke hadde spesielt med tid.

Koordiner bedre neste gang. Skal ikke så mye til :)
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Ryktes at Warlord kontoen er bemannet av Magic dude og at eiern ikke er innom selv. Med andre ord Wic styrer kontoen med pw fra eier..

Mvh:
Chris
 

DeletedUser

Guest
Det kan desverre for dere avkreftes. Det er eier som spiller på Warlord.... sorry mates!!
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Si meg.. Hvorfor har ikke den kontoen adlet siden md var kv for den?
Da var han kv og det er bekreftet. Hver gang MD er igang så blir plutselig Warlord kontoen fyrt opp?

Hmm, hvor dumme trur du vi er?;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Si meg.. Hvorfor har ikke den kontoen adlet siden md var kv for den?
Da var han kv og det er bekreftet. Hver gang MD er igang så blir plutselig Warlord kontoen fyrt opp?

Hmm, hvor dumme trur du vi er?;)

Oooog PANG, så var du rød.

Jeg har selv snakket med kontoeier på Warlord. Så jo, vi tror dere er dumme, og nå har endelig et JPTG bekreftet det også....igjen =).
 

DeletedUser

Guest
Si meg.. Hvorfor har ikke den kontoen adlet siden md var kv for den?
Da var han kv og det er bekreftet. Hver gang MD er igang så blir plutselig Warlord kontoen fyrt opp?

Hmm, hvor dumme trur du vi er?;)

Etter din kommentar er videre svar overflødig. Om du fortsatt mener jeg lyver så spør din egen klanleder. Hun kan sikkert bekrefte at jeg sjelden går har ut på pub-forumet så lenge jeg ikke er sikker i min sak. Og akkurat i denne saken burde vi vite vesentlig bedre enn dere hva vi snakker om. Såfremt vi ikke går inn for å prøve å lure dere.... Men det er helg og st.hans, så det gidder jeg ikke
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Oooog PANG, så var du rød.

Jeg har selv snakket med kontoeier på Warlord. Så jo, vi tror dere er dumme, og nå har endelig et JPTG bekreftet det også....igjen =).

Uff, så kommer så idiotiske svar fra deg.. Jeg er ikke JPTG selv om jeg tok feil her så betyr det ikke at JPTG er dumme?
Da var det evnt JEG som dreit meg ut her.

Men syntes det er merkelig at kontoen er aldri igang, er jo lettere å adle fra den kontoen enn gråbyer. Men dere kan vel bekrefte at det er MD som styrer kontoen når den er aktiv?

Snakket med folk og det er kilder på at Warlord brukern ikke har en aktiv eier.
Hjelper ikke å spørre dere, dere holder jo selvfølgelig skjul på at dere har pw.;)

-Chris
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Uff, så kommer så idiotiske svar fra deg.. Jeg er ikke JPTG selv om jeg tok feil her så betyr det ikke at JPTG er dumme?
Da var det evnt JEG som dreit meg ut her.
Kan ikke helt skjønne hva du egentlig mener her jeg... Er du eller ikke i JPTG

Men syntes det er merkelig at kontoen er aldri igang, er jo lettere å adle fra den kontoen enn gråbyer. Men dere kan vel bekrefte at det er MD som styrer kontoen når den er aktiv?

Snakket med folk og det er kilder på at Warlord brukern ikke har en aktiv eier.
Hjelper ikke å spørre dere, dere holder jo selvfølgelig skjul på at dere har pw.;)

-Chris
Nei, som jeg sa i en tidligere post. Det er IKKE MD som er på kontoen. Eieren har blitt mer aktiv og derfor skjer det ting der. At kontoen HAR vært inaktiv kan forsåvidt stemme, men MD har ikke vært på kontoen på et halvt år... Så la nå den diskusjonen ligge. For du kan ikke vinne.

Så du og de såkalte kildene dine kan ta dere en bolle!
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Kan ikke helt skjønne hva du egentlig mener her jeg... Er du eller ikke i JPTG
Jeg er i JPTG overtok en bruker.;) Men at jeg dreit meg ut her har ikke noe med at JPTG skal bli kalt for at DE er dumme. Når JEG gjorde en feil.

Nei, som jeg sa i en tidligere post. Det er IKKE MD som er på kontoen. Eieren har blitt mer aktiv og derfor skjer det ting der. At kontoen HAR vært inaktiv kan forsåvidt stemme, men MD har ikke vært på kontoen på et halvt år... Så la nå den diskusjonen ligge. For du kan ikke vinne.

Så du og de såkalte kildene dine kan ta dere en bolle!

Over et halv år stemmer ikke.:)
Et par måneder (2 måneder ca) så sendte jeg en melding til kontoen og da svarte MD på den.:)
Så kildene dine er nok ikke helt riktig.


Men bra at kontoen er aktiv igjen for deres skyld.;)
Trudde jaggu at MD var på vandring.
 

DeletedUser

Guest
Du har nesten rett i 2 mnd. Skal vi være eksakte så er det nesten 4 mnd siden MD var på kontoen. Og kilden min i denne saken kan jeg garantere er 100% korrekt.

Så får du tolke det som du vil.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Uff, så kommer så idiotiske svar fra deg.. Jeg er ikke JPTG selv om jeg tok feil her så betyr det ikke at JPTG er dumme?
Da var det evnt JEG som dreit meg ut her.

Det er jo tydelig at du er fra JPTG mtp hvordan du formulerer deg. Hvert medlem representerer sin stamme. Jeg representerer WIC i det jeg gjør, mens du representerer JPTG. Det er spillerene som er stammen, de løfter bannerene og marsjerer. Så nei - jeg vil ikke si at svaret mitt var idiotisk, for det er jo tydelig at jeg traff et mykt punkt?

Men syntes det er merkelig at kontoen er aldri igang, er jo lettere å adle fra den kontoen enn gråbyer. Men dere kan vel bekrefte at det er MD som styrer kontoen når den er aktiv?

Aktiviteten er varierendes på alle kontoer. Folk har jo et liv de må ta stilling til også. Som jeg sa, så har jeg sagt snakket med eieren på Warlord, der h*n selv sa at h*n ville øke aktiviteten igjen. Jeg tror ikke at h*n hadde KV før dette, uten at jeg vet så mye om det.

Snakket med folk og det er kilder på at Warlord brukern ikke har en aktiv eier.
Hjelper ikke å spørre dere, dere holder jo selvfølgelig skjul på at dere har pw.;)

Vi sitter da ikke med passord? Det er den policyen DIN hertug driver med, ikke WIC.

-Chris

Nok en gang så kommer JPTG på banen med bedrevitere, som tydeligvis vet mer enn ledelsen i WIC. Ikke rart stammen kolapser =).
 
Topp