Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Haha.. :p Eg liker vanligvis ikkje å støtte op under IB, men her føler eg art eg vil gjere det.. :p Terhals er ein god spiller når han faktisk gidder, så sliter trur eg neppe han gjer, men han har vel hatt sine dager med litt fleire incs enn han liker han også, nett om alle andre... ;)


for å holde oss på topicen; Det ryktest at IB begynner å miste grepet? :rolleyes:

Terhals kommenterer:
"I heard this rumor too but as i can see about 35 villages added since BOL's troops started tours at my walls. Most of them red"

Får jeg spørre deg om hvor dette ryktet ditt har opphav? For det er jo et latterlig rykte i aller høyeste grad :D

Er dette å miste grepet?

Adelsvinnere (stammer)
Fra de siste 7 dagene
Rang Stamme Erobret
1 RNG 327
2 BOL 297
3 IB 284
4 HVIB 176

Adelstapere (stammer)
Fra de siste 7 dagene
Rang Stamme Tapte Landsbyer
1 RNG 110
2 BOL 96
7 IB 46
8 HVIB 40

Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: BOL
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 210
Side 2: 96
Forskjell: 114

chart


Side 1:
Tribes: IB
Players:

Side 2:
Tribes: BOL
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 165
Side 2: 48
Forskjell: 117

chart



Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: BOL RNG
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 489
Side 2: 181
Forskjell: 308

chart



UANSETT hvordan du vrir og vender på det, leder vi på stats... Ergo er ditt såkalte "rykte" motbevist. Basta! ;-P
 

DeletedUser

Guest
Ja tw stats lyver ikke. Hvis man undersøker litt, så ser man IB: masse gråbyer, innaktive, og ja...innimellom en som stiger....langt mellom de.

RNG: Innadling, innadling og atter innadling (jadda noen til IB og hvib også da) DERFOR blir det mye tap for de. Så alt har sin naturlige forklaring.

Gleder meg til folk er tilbake fra sommerferie og innadlinga er ferdig :D
 

DeletedUser

Guest
Ja tw stats lyver ikke. Hvis man undersøker litt, så ser man IB: masse gråbyer, innaktive, og ja...innimellom en som stiger....langt mellom de.

Du også? Innimellom en som stiger? Hva er det for noe da?! Lurer på hvor det kom fra, i og med at det ikke er sant.. Masse gråbyer? Nja.. Halvparten er byer tatt fra fienden, pluss at det ikke er særlig innadling, så den faller bort. Og det er RNG og BOL som sjefer på gråbyer nå. De har kanskje en konkurranse. Hvem klarer å ta mest over lang tid? :D

BOL har 2 innadlinger og en gjeng noobs som ikke gjør noe særlig. Pynte på stats :eek:
RNG har 1 innadling og noen store røde tall innimellom. Mye gråbyadling her ja...
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Og det er RNG og BOL som sjefer på gråbyer nå. De har kanskje en konkurranse. Hvem klarer å ta mest over lang tid? :D

rykte sier at bol vil overta ryktet som gråbyenes konge ;) rykte sier også at ib faller som gråbyadlere :-O og heller adler fiender :-O
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Du også? Innimellom en som stiger? Hva er det for noe da?! Lurer på hvor det kom fra, i og med at det ikke er sant.. Masse gråbyer? Nja.. Halvparten er byer tatt fra fienden, pluss at det ikke er særlig innadling, så den faller bort. Og det er RNG og BOL som sjefer på gråbyer nå. De har kanskje en konkurranse. Hvem klarer å ta mest over lang tid?

BOL har 2 innadlinger og en gjeng noobs som ikke gjør noe særlig. Pynte på stats :eek:
RNG har 1 innadling og noen store røde tall innimellom. Mye gråbyadling her ja...

Og det er RNG og BOL som sjefer på gråbyer nå. De har kanskje en konkurranse. Hvem klarer å ta mest over lang tid? :D - joda, det har vi :) vi prøver å slå dåkka rekord, men vi har jammen ein lang vei igjen... :O

BOL har 2 innadlinger og en gjeng noobs som ikke gjør noe særlig. Pynte på stats :eek: - n00bs a gitt? :O trur ikkje du er den som skal skrive høgast om akkuratt den biten... ;)

RNG har 1 innadling og noen store røde tall innimellom. Mye gråbyadling her ja... - Vel, dem vil vel ha litt meir utfordring da vettu... Du veit at både gråbyer og innadlinger gjer meir motstand enn ka dåke gjer, så mykje morsomare å ta dem. hender jo til og med at dei sniper eit tog, hvilket er sjelen kost hos IB.... ;)



Ryktene seier at IB (spez mb) må argumentere med allt og ramse opp negative ting om andre for å få fram dei positive med IB, og ikkje minst med seg sjøl.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene seier at IB (spez mb) må argumentere med allt og ramse opp negative ting om andre for å få fram dei positive med IB, og ikkje minst med seg sjøl.

Det der er ikke noe rykte tullebukk.. Det er bare virrvarr du liker å komme med :)
Jeg simpelthen korrigerer den informasjonen som sies.. Altså når folk finner opp ting, så må jo en si ifra..

Når skryter jeg av meg selv? Eneste jeg skryter av meg selv på, er ODA :D
Adling, nuking, def og andre småting er jeg OK på. Litt kan jeg, men er ikke den beste..

Men nok om det!!

Ryktene sier at det er noe på gang i RNG. Detaljer kan jeg ikke gå innpå, ettersom det vil såre enkelte spillere... Heheh...
 
Sist redigert av en moderator:

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Den der skjønnte jeg ikke Md , forklar oss hva som skjer i RNG da.. ? :) Tror ikke vi har så mye imot det :rolleyes:

Uansett , er jo alltid en grunn til av RNG og BOL adler grått. Det er sommer som nærmer seg slutten og RNG og BOL prøver vel og tett clustra sine skikkelig før vi knuser våre finder :D
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
RNG: Innadling, innadling og atter innadling (jadda noen til IB og hvib også da) DERFOR blir det mye tap for de. Så alt har sin naturlige forklaring.

Ojaa, dem går til IB. Rart siste medlem som ble invitert er over 2-3 mnd siden da?
 

DeletedUser

Guest
var det ;) men ingen i ib ville angripe meg ;) så måtte gjøre litt for å få inc sånn at ikke jeg dør av kjedsomhet :)

Det er jo fordi vi ikke ser på deg som en særlig stor trussel ;)

Kom over et nylig rykte om at mange i BOL er innaktive. Sommertider eller ei, vi storkoser oss i IB! :D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Såå..eeh..Jeg er en stor trussel?
Gullet er MYE bedre en meg..
 
Topp