Ryktebørs

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Det Ryktes at Viking ikke tror at det finnes spillere med 200 Nukes.. Men fra RNG fronten jobbes det med og motbevise denne teorien.
 

DeletedUser

Guest
Det Ryktes at Viking ikke tror at det finnes spillere med 200 Nukes.. Men fra RNG fronten jobbes det med og motbevise denne teorien.

Det jobbes? Er jo bare å sende 201 nukes fra samme spiller, så er det bevist ;)
Og bare for å ha sagt det, så har jeg aldri fått over 200 nukes fra samme spiller i RNG....
 

McDreamy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det ryktes at McDreamy skal vende tilbake for å kaste kjærlighet og fred over verden en igjen.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at McDreamy har blitt invitert til samme toppstammen som, til sin store glede, ryktene sier har tatt inn DorkMoon.
 

McDreamy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det ryktes at McDreamy har godtatt tilbudet og er klar for å begynne poeng-horing <3
 

DeletedUser

Guest
Rykter er sjelden riktige

Rykter er sjelden riktige når det kommer fra noen som er part i saken.:rolleyes:

Jeg kan bekrefte at det er sommerferie i Ib og HVIB.:)

Dere kan bare tenke dere hvordan det blir når ferien er over og vi kommer til å adle enda mer av verden 1.:mad:

Da blir det vanskelig for de som er på den andre siden.:eek:

Håper dere ikke gir opp da det er morsomt med litt motstand.:)
 

McDreamy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Overrasker meg at IB har overlevd, det hadde jeg aldri trodd! Gi meg et par hundre byer så blir det andre boller :)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Folk gjør jo noe , men det går vel egentlig bare frem og tilbake syns nå jeg.. :eek:
 

shizzaz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hmmpf.... Syntes det er litt synd.Hvordan ting går....
Men håper da det skjer noe stort snart


-Shizzaz
 

DeletedUser

Guest
er abre en stor krig som tippe fram og tilbake og ca 10 folk som slutter pr dag
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Begge de to sidene, BOL/RNG og IB/HIVB ligger å stanger i hverandre, det er det som skjer, kort fortalt :p
 

DeletedUser

Guest
Begge de to sidene, BOL/RNG og IB/HIVB ligger å stanger i hverandre, det er det som skjer, kort fortalt :p

Yeah right......


Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: BOL RNG
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 26
Side 2: 13
Forskjell: 13

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 234,602
Side 2: 119,278
Forskjell: 115,324

chart
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Velvel, dette svinger jo hver dag, om når hver av stammene har rundt 25000 byer hver, så kan man vel ikke akkurat si at det å ta 13 byer er så veldig revolusjonerende at det gjør noe?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Rykter er sjelden riktige når det kommer fra noen som er part i saken.:rolleyes:

Jeg kan bekrefte at det er sommerferie i Ib og HVIB.:)

Dere kan bare tenke dere hvordan det blir når ferien er over og vi kommer til å adle enda mer av verden 1.:mad:

Da blir det vanskelig for de som er på den andre siden.:eek:

Håper dere ikke gir opp da det er morsomt med litt motstand.:)

Ryktene sier at du kun har én angrepsstrategi som du bruker, og at den bare funker bra hvis du er betydelig større enn dem du angriper.
 

DeletedUser

Guest
Velvel, dette svinger jo hver dag, om når hver av stammene har rundt 25000 byer hver, så kan man vel ikke akkurat si at det å ta 13 byer er så veldig revolusjonerende at det gjør noe?

Det gjør faktisk ikke det :D
Nå svinger det hver 2. måned eller noe..
 
Topp