Ryktebørs

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
ryktest at BOL har gått forbi IB både i poeng og skillz :D det ryktest også at det berre er det første som er no nytt :)
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktes at det bare er poengene de har gått forbi med :). De kan ikke gå med noe annet, om de ikke har det! :D
 

DeletedUser

Guest
ryktest at BOL har gått forbi IB både i poeng og skillz :D det ryktest også at det berre er det første som er no nytt :)

Så først når dere går forbi oss i poeng, kan du si at dere har skillz? Hahahahaha :D
Moroklumpen!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
ryktest at BOL har gått forbi IB både i poeng og skillz :D det ryktest også at det berre er det første som er no nytt :)

Poeng? Ja - noen gikk til understammen, dermed mista IB litt poeng :). Men gratulerer skal dere ha, forstår at dette må være et veldig stort og stolt øyeblikk for deg !

Skillz? BOL er en gjeng med *sensurert, både for at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal beskrive noe så...patetisk dårlig OG at og kaste bort mer tid enn nødvendig og besvare BOL'ere, syns jeg er helt på jordet (?) * kakemenn som ikke liker deig.

Ryktene sier at alliansene ikke er like solide som folk vil ha det til.. Er dette et bra tegn da? :)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje dette er en lignende krise som Cubakrisen? o_O

Eller er det en annen versjon der det faktisk går virkelig ille og KRIG bryter ut? Hmmm...

Mange morsomme rykter som virvler opp i lufta. IB og HVIB og Viking sitter på sidelinja med popkorn og øl :D For et teater!
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha , forundrer meg ikke MD :D

Haha , Winter is coming , yeah right its coming for RNG and BOL! <3
 

DeletedUser

Guest
Kanskje dette er en lignende krise som Cubakrisen? o_O

Eller er det en annen versjon der det faktisk går virkelig ille og KRIG bryter ut? Hmmm...

Mange morsomme rykter som virvler opp i lufta. IB og HVIB og Viking sitter på sidelinja med popkorn og øl :D For et teater!

sitter ikke med øl jeg så hah! sitter med cola og julebrus(nam nam)

ryktene sier at jeg har et annet brukernavn ingame
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Poeng? Ja - noen gikk til understammen, dermed mista IB litt poeng :). Men gratulerer skal dere ha, forstår at dette må være et veldig stort og stolt øyeblikk for deg !

Yeah, og V-Bol? Der mistet vi vel noen mill som gikk dit..

Skillz? BOL er en gjeng med *sensurert, både for at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal beskrive noe så...patetisk dårlig OG at og kaste bort mer tid enn nødvendig og besvare BOL'ere, syns jeg er helt på jordet (?) * kakemenn som ikke liker deig.

Kake <3

Ryktene sier at alliansene ikke er like solide som folk vil ha det til.. Er dette et bra tegn da? :)

Kaakee<33
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kanskje dette er en lignende krise som Cubakrisen? o_O

Eller er det en annen versjon der det faktisk går virkelig ille og KRIG bryter ut? Hmmm...

Mange morsomme rykter som virvler opp i lufta. IB og HVIB og Viking sitter på sidelinja med popkorn og øl :D For et teater!


Jeg tar å joiner den krigen isåfall! :D

Og jeg tar med meg popcorn som jeg spiser under slagene.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at BOL og RNG har et svakt forhold for tiden. Ikke tro på lederne sine utsagn! They are lying! o_O
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Cute^^, Tror du må sjekke kildene dine en gang til, MD:) For jeg skal være ærlig med deg å si at forholdet mellom BOL og RNG er på bedringens vei!
Tror du kan vente med å poppe den siste popcorn-posen ;)
 

DeletedUser

Guest
Cute^^, Tror du må sjekke kildene dine en gang til, MD:) For jeg skal være ærlig med deg å si at forholdet mellom BOL og RNG er på bedringens vei!
Tror du kan vente med å poppe den siste popcorn-posen ;)

Altså, jeg får rykter fra BOL og RNG, så det er nok du som enten er naiv eller bare ikke vil se det som er rett foran deg :/
Og når dere selv bekrefter ryktet, så kanskje du ikke trenger å si noe? :rolleyes:

Magic bare pop pokornet du..

Ryktes at BOL lyver som aldri før :O

I know, my dear...

Skulle likt å se de samtalene om en "fredsavtale" mellom RNG og BOL. Hvordan man kom fram til en enighet... For det er tydelig at noen har lagt seg under den andre og bøyd seg for kravene :/
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Altså, jeg får rykter fra BOL og RNG, så det er nok du som enten er naiv eller bare ikke vil se det som er rett foran deg :/
Og når dere selv bekrefter ryktet, så kanskje du ikke trenger å si noe? :rolleyes:

Vi har på ingen måte bekreftet no rykte. Det å tro at granny her snakker sant, sier litt om hvor du får dine "rykter fra MD. Å stole på at en som gjør alt for å ødelegge for å sette sin egen agenda og seg selv i førersetet, og ikke bry seg om stammen slik granny, eller PABben ingame, som han heter, holder på meg, synes jeg er fryktelig dumt. Sier meg litt, som jeg sa tidligere, hvor du henter informasjonen fra.

Skuffer meg litt at du bruker grannys utspill som hovedkilde i et innlegg på off-foum.



Magic bare pop pokornet du..

Ryktes at BOL lyver som aldri før :O

Hvorfor ikke bruke energi på å redde alliansen, "PABben"?
Istedenfor å gjøre sprekkene større?

Nei vent, du er jo ikke akkurat så begeistret for oss uansett, så hvorfor i det hele tatt bry seg?
Velvel, du har uansett bare en person du stoler og hører på, nemlig deg selv, så at jeg i det hele
tatt kommenterer dette meningsløse innlegget er fordi jeg ikke har så mye å bedrive tiden min med akkurat nå :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at absolutt alle her skriver idiotiske poster som alle går mot granny/PABben eller hva han nå heter... Bra at dere prøver, men det kan bli for mye av det gode... :rolleyes:
 
Topp