Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Tror det var nettopp det IB ønsket seg også, eller hva? :eek:

Ok, jeg har virkelig ingen anelse om hva IB ønsker seg... Noen som gidder å starte et rykte? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Velkommen :) Hyggelig at vi får flere spillere på v1, venner som fiender :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg er som oftest totalt uenig med deg Cyber, men denne gangen kan jeg i det minste være enig :) Velkommen!
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Haha, kanskje modden skal endre namnet til "Hei, jeg er ny på V1 - Si velkommen :-D"
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at klokken er mye, og at jeg skal ha forbereding til tentamen i morgen, tentamen i overimorgen, og en haug med lekser å gjøre innimellom... Hvor mye jeg enn skulle likt å bli her og utveksle sladder, går det ikke :( Snx i morgen, folkz ;)
 

DeletedUser

Guest
ryktes at om man drikker zalo 20 dråper og mer kan du bli kvalm og derfor ta tentamen en anen gang :D
gjør det på natta du vil muligens våkne med magesyre opp i halsen :)
 

DeletedUser

Guest
ryktes at om man drikker zalo 20 dråper og mer kan du bli kvalm og derfor ta tentamen en anen gang :D
gjør det på natta du vil muligens våkne med magesyre opp i halsen :)

Da har du enten:
Lav IQ
Dum
Veldig dum
lat
Veeeeldig trøtt
Eller min favoritt: "Gidder ikke" :D
 

DeletedUser

Guest
ryktes at om man drikker zalo 20 dråper og mer kan du bli kvalm og derfor ta tentamen en anen gang :D
gjør det på natta du vil muligens våkne med magesyre opp i halsen :)

Ryktet sier at om du drikker 20 dråper Zalo så burde du tenke på følgende:

Zalo er veldig kraftig slim og fettopløselig stoff, som i små mengder vil kunne skade tarmer, mage sekk, nyrer og lever ganske kraftig.
Det er stor fare for at du kan få leverenfysem, og har du ikke hatt vont før så kan jeg love deg smerter i bøtter og spann.
Faktisk så kan smertene ved lever emfysem i seg selv være dødelig, men skulle du overleve dette så er det stor rissiko for at du dør av organsvikt og med store smærter.

Da hadde jeg heller tatt meg en tur på skolen.... ;)
 

DeletedUser

Guest
serr ? for jeg tokk nemlig 20 dråper og magen rummlet bare litt smått
gått 10 dager og har ikke skjedd noe så helst forklar med skilder eller no er du grei ?
leste nemlig på nettet før jeg gjorde det at det kke var farlig :confused: ?
plizzzz svar
 

DeletedUser

Guest
Leste det på nettet??? Ikke Ikkepedia, vel? :eek: Helsike, nå kommer jeg til å gå og bekymre meg for dette den neste måneden eller så... :(
 
Topp