Ryktebørs

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvorfor? (når du kommer med slike utsang på offentlig forum, så kan du ikke forvente annet en at folk vil kreve en forklaring på et slikt personangrep)

Scar ga deg svaret mitt ;)
Og jeg mener ikke dette er person angrep , ikke sånn jeg hadde vist det værtfall :D
 

DeletedUser

Guest
Frekke tilbakemeldinger? Han fikk pent beskjed om og slutte og rote med diplomatien og han angrep en spiller i RNG, så den kan dere bare glemme.
Krigs erklæring? Det er igjen den goode alierte BOL som har spioner i RNG det var aldri sendt ut noen krigs erklering det var skrevet en forklaring på forumet vårt til våre medlemmer, ikke til ledelsen i BOL.
Sånn egentli så synes jeg og undergrave en som sitter i ledelsen i en aliert stamme, prøve og sabotere en merg, rekrutere åpenlyst fra RNG og beskytte en spiller som vi angrep er mye mer provoserende enn det jeg har gjort.. Ps angrepene fra dere hjalp ikke på deres side heller.
Så når de i ettertid kommer på forumet og sier at de er så flinke og at aliansen er reddet er det bare tull.

Ryktes at BOL ikke kan komme med et enneste ord av sannhet på forumet.

Word.

sorry meg, men RNG rekruterte spillere som hadde angrep fra bol.

Nå er jeg virkelig spent på hvilken verson av saken du har hørt i BOL, og hvem som blir framstilt som syndebukker? Tror du virkelig at de i RNG som faktisk uttrykker sin aggresjon mot BOL, ikke har noe grunnlag for det? PÅ hvilket grunnlag skal medlemmer i RNG kunne ha selvrespekt når de skal stå å se på at medlemmene deres blir adlet av en "alliert" stamme, samtidig som ledelsen virker fullstendig handlingslammet?

Nå adles morten andre, hvem kan garrantere at et annet medlem i RNG ikke blir utsatt for det samme neste uke?(!) Vis litt selvrespekt RNG, stå på deres eget, og ikke la BOL undergrave dere i RNG som stamme!

At noen velger å reise seg for å vise at de har selvrespekt, står det respekt av i seg selv.


MVH Cyber
 

DeletedUser

Guest
Først av alt vil jeg poengtere at dette er en ryktebørs.

Men for å svare Cyber litt.

At du gratulerer grannys mildt sagt overdrevne post sier lett mer om din egendefinerte rolle i dette enn hva slags fakta du sitter på.

Så over til punktene dine.

At det er grunnlag for frustrasjon i RNG er sikkert rett, men de har på ingen måte eneretten på å være frustrert. Denne saken har 2 sider og du vil garantert høre 2 vidt forskjellige versjoner om du får begge sidene i tale.

Denne adlingen kommer jeg ikke til å kommentere fordi dette er noe som bør holdes internt i de respektive stammeledelsene, og om folk likevel ikke klarer å holde kjeft får de stå for hver enkelt sin regning. Men jeg kan garantere at BOL ikke går på hvem som helst når det passer seg som du fint antyder.

At folk reiser seg for det de tror på er respekt, enig i det. Men når de skal tro på noe, bør de ha hele fakta før de gjør seg opp en mening. Da nytter det ikke å spekulere og lage halve fakta sånn som du gjør her.
 

DeletedUser

Guest
Altså, jeg har LEST poster på forumet til både RNG og BOL.. Og de er ikke så fisefine som dere vil ha det til. Og at det er enkeltpersoner som er greia er jo hele poenget! De står opp for hva de mener og må gi creds til det. Resten bare føyer seg og enten orker ikke si noe, vil ikke si noe, tør ikke si noe, er redd for at de blir sure osv osv.. Uansett så er det bare noen få som har sagt ifra og ut i fra det jeg har lest, er det de som har mer rett.. Så at dere forsvarer alliansen på at "vi ser lyspunkter i alliansen" er jo bare noe lederne sier.. Ikke hva stammen sier, fra det jeg forstår. For det virker jo bare som ledelsen vil ha fred og ikke alle i stammene.

Men siden dette er ryktebørs, så sier jeg at alt det over er et rykte og at jeg håper noen kan bevise noe annet.

Og jeg vet at RNG og BOL (lederne) ikke vil ha krig med hverandre.. For da vil jo dere være i fare for at den andre stammen "teamer" opp med IB og går til krig sammen mot dere.. Veldig moro å spekulere i slikt! :D
 

DeletedUser

Guest
Altså, jeg har LEST poster på forumet til både RNG og BOL.. Og de er ikke så fisefine som dere vil ha det til. Og at det er enkeltpersoner som er greia er jo hele poenget! De står opp for hva de mener og må gi creds til det. Resten bare føyer seg og enten orker ikke si noe, vil ikke si noe, tør ikke si noe, er redd for at de blir sure osv osv.. Uansett så er det bare noen få som har sagt ifra og ut i fra det jeg har lest, er det de som har mer rett.. Så at dere forsvarer alliansen på at "vi ser lyspunkter i alliansen" er jo bare noe lederne sier.. Ikke hva stammen sier, fra det jeg forstår. For det virker jo bare som ledelsen vil ha fred og ikke alle i stammene.

Men siden dette er ryktebørs, så sier jeg at alt det over er et rykte og at jeg håper noen kan bevise noe annet.

Og jeg vet at RNG og BOL (lederne) ikke vil ha krig med hverandre.. For da vil jo dere være i fare for at den andre stammen "teamer" opp med IB og går til krig sammen mot dere.. Veldig moro å spekulere i slikt! :D

jøss... I går var jeg enig med Grim og nå ser jeg jammen fornuften i det du skriver. Det må være julefreden kommer snikende ekstra tidlig i år :p

Men for å svare, så var det et interessant rykte, men ryktene sier at ledelsen i BOL og RNG jobber frenetisk for at samarbeidet stammene i mellom stadig skal bli bedre.
 

DeletedUser

Guest
jøss... I går var jeg enig med Grim og nå ser jeg jammen fornuften i det du skriver. Det må være julefreden kommer snikende ekstra tidlig i år :p

Men for å svare, så var det et interessant rykte, men ryktene sier at ledelsen i BOL og RNG jobber frenetisk for at samarbeidet stammene i mellom stadig skal bli bedre.

Frenetisk faktisk. :) Flott ord på en så desperat situasjon :D

Men får ønske dere lykke til! Fortsatt går det rykter i RNG-campen om litt misnøye, men det kan være jeg som leser feil!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Frenetisk faktisk. :) Flott ord på en så desperat situasjon :D

Men får ønske dere lykke til! Fortsatt går det rykter i RNG-campen om litt misnøye, men det kan være jeg som leser feil!

Du leser ikke feil, for granny har ikke endret sitt syn på oss i BOL, og jeg tviler på at han endrer synet sitt også :)
Vil nå ikke si at situasjonen er desperat, men at den har vært det skal jeg ikke argumentere imot :p
 

DeletedUser

Guest
Du leser ikke feil, for granny har ikke endret sitt syn på oss i BOL, og jeg tviler på at han endrer synet sitt også :)
Vil nå ikke si at situasjonen er desperat, men at den har vært det skal jeg ikke argumentere imot :p

Altså, å hele tiden nevne granny er litt slemt... Nå er det ikke bare han som har hodet på riktig plass. Er faktisk flere i den stammen og understammen som irriterer seg over situasjonen! Ville bare at du skulle vite det...<3
 

DeletedUser

Guest
Visst er det nok flere i RNG som ønsker oss dit peppern gror, og det finnes dem i BOL også. Men at situasjonen er desperat akkurat nå, stemmer nok ikke. Det har vært mye mer stressende perioder enn akkurat nå.

Grunnen til at granny blir nevnt så ofte er jo nettopp fordi han stikker huet fram og kommenterer sine synspunkter på en måte jeg i grunnen synes er barnslig. Men det er hans mening og ingen skal ta den i fra han.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Altså, å hele tiden nevne granny er litt slemt... Nå er det ikke bare han som har hodet på riktig plass. Er faktisk flere i den stammen og understammen som irriterer seg over situasjonen! Ville bare at du skulle vite det...<3

Slemt er det ikke når han har lagt opp til det selv :) Vi irriterer oss selv over situasjonen, for dette har gitt dere i IB litt tid til å tenke, noe jeg beklager sterkt! Men at alliansen er på bedringens vei, er det absolutt ingen tvil om:) Ville bare at du skulle vite det også...<3
 

DeletedUser

Guest
Altså, jeg har LEST poster på forumet til både RNG og BOL.. Og de er ikke så fisefine som dere vil ha det til. Og at det er enkeltpersoner som er greia er jo hele poenget! De står opp for hva de mener og må gi creds til det. Resten bare føyer seg og enten orker ikke si noe, vil ikke si noe, tør ikke si noe, er redd for at de blir sure osv osv.. Uansett så er det bare noen få som har sagt ifra og ut i fra det jeg har lest, er det de som har mer rett.. Så at dere forsvarer alliansen på at "vi ser lyspunkter i alliansen" er jo bare noe lederne sier.. Ikke hva stammen sier, fra det jeg forstår. For det virker jo bare som ledelsen vil ha fred og ikke alle i stammene.

Men siden dette er ryktebørs, så sier jeg at alt det over er et rykte og at jeg håper noen kan bevise noe annet.

Og jeg vet at RNG og BOL (lederne) ikke vil ha krig med hverandre.. For da vil jo dere være i fare for at den andre stammen "teamer" opp med IB og går til krig sammen mot dere.. Veldig moro å spekulere i slikt! :D

Jeg er ikke et medlem av ledelsen i BOL, følgelig burde du sette pris på hver enkelt post jeg skriver på forum om saker som dette ;) Og observasjonene jeg har gjort meg, som vanlig medlem av stammen, tyder på at alliansen absolutt er på bedringens vei. Det er bare et fåtall hindre igjen for at den skal bli helt bra igjen, slik jeg ser det, og granny står høyt på listen av dem. Derav grunnen til at han blir trekt frem så ofte. Leker du med ilden blir du brent ;)
 

DeletedUser

Guest
Slemt er det ikke når han har lagt opp til det selv :) Vi irriterer oss selv over situasjonen, for dette har gitt dere i IB litt tid til å tenke, noe jeg beklager sterkt! Men at alliansen er på bedringens vei, er det absolutt ingen tvil om:) Ville bare at du skulle vite det også...<3

Slemt i og med at du bare refererer til han. Det er ikke bare granny, men flere som enten er stille eller har sagt noe og blitt brent for det.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Slemt i og med at du bare refererer til han. Det er ikke bare granny, men flere som enten er stille eller har sagt noe og blitt brent for det.

Hvordan kan det være slemt, ser jeg ikke, da han har stelt i stand dette sammen med noen få andre. At han blir trukket fram på offentlige forumet pga at han har vært delaktiv i dette styret er vel nesten å forvente når man gjør noe som påvirker godt over 100 spillere.

Jeg hadde skjønt at det hadde vært dumt om vi dro han fram pga en misforståelse eller lignende, men når du steller i stand et såpass stort kaos så må du regne med å få litt tyn på dette på det offentlige forumet. Skulle nesten bare mangle!
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kan det være slemt, ser jeg ikke, da han har stelt i stand dette sammen med noen få andre. At han blir trukket fram på offentlige forumet pga at han har vært delaktiv i dette styret er vel nesten å forvente når man gjør noe som påvirker godt over 100 spillere.

Jeg hadde skjønt at det hadde vært dumt om vi dro han fram pga en misforståelse eller lignende, men når du steller i stand et såpass stort kaos så må du regne med å få litt tyn på dette på det offentlige forumet. Skulle nesten bare mangle!

Selvfølgelig skjønner jeg det kjære deg :)
Men at bare han nevnes er da ikke helt rettferdig?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Selvfølgelig skjønner jeg det kjære deg :)
Men at bare han nevnes er da ikke helt rettferdig?

Da han er den eneste som er på forumet og skriver noen litt meningsløse innlegg, samtidig som han var en av store bensinkasterne, så jo, det er på alle måter rettferdig :)
 
Topp