Ryktebørs

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktene sier at RNG begynner og vakle, er dette oppspinn eller er det noen fra RNG-leiren som kan benekte dette her?:)[/QUOTE]


Kan vel si at vi lojale i RNG er glade for og få ut svikere og ulojale tullinger ;)
Vi som er igjen i RNG og viser at vi er lojale ser på dette som at vi har blitt sterkere og mange av oss takker de ulojale for at de stakk :D

Så fra meg og kanskje mange andre : Takk!:p
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ser ikke på oss som stakk som ulojale ;)

og jo RNG vakler utpå kanten i og med, RNG er redd for utfallet om de velger å gå mot oss!

det er latterlig hvordan RNG ledelsen takkler dette :)

Fredag satt jeg her og lo meg nesten skakk på hvordan Marena, Capitan og resten av RNG tok dette :) morsomt å se slike reaksjoner :p

Til deg pitch er det meste av det ledelsen din i dag kommer med jug ;) kun for å sette oss i et dårlig lys ;)
 

DeletedUser

Guest
Vel, når denne stammen går nedenom og hjem, ikke si at vi ikke advarte deg :rolleyes:

Så for å oppsummere: Utbryterne taklet ikke RNG's avgjørelser, og stakk. Det var deres valg, og jeg respekterer dere for det. Men hva kommer dere til å gjøre videre? :confused: Tenkt å gå over på IB-siden og backstabbe RNG? :eek:
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hvorfor Backstabbe backstabberne?

vi har ingen planer om at stammen skal gå ned xD

side har vi fremdeles ikke valgt side ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, har faktisk lurt litt på det...

Hvordan kan dere samarbeide godt i en allianse dere forlot fordi dere ikke klarte å rette dere etter avgjørelsene? Sett på den måten virker det som dere bare har ett valg, å gå over til IB. Med mindre dere vil forsøke å holde dere nøytrale (som K10*NY-fam forsøkte, og vi vet alle hvordan det gikk :rolleyes:). På den andre siden, dere kan forsøke å bli en selvstendig del av alliansen, på lik linje med BOL, RNG og H.F.O (noen jeg har glemt? :p), sånn at dere kan ta selvstendige valg. I så fall er spørsmålet: Kan alliansen samarbeide med utbryterene? Kan vi stole på dem? :eek:
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
..men dette med at spillere tar med seg kontoer ut av stammen er ikke mye vi kan få kontrollert.
Vi kunne selvfølgelig angrepet, men ledelsen har valgt å holde fokus på IB, enn så lenge.
Redigert av Capitan22 i dag klokken 03:34

sånn som det ser ut i dag er vel siden ganske klar, men ingentig er bestemt enda! alt dette avhanger av Ledelsen i RNG om hvordan de velger å takkle oss som en egen stamme.

enn så lenge.

den ligger bra til i hvordan vi skal velge side her, men jeg er bare et medlem i stammen så jeg skal ikke si noe om hvordan ting blir fremover ;)
 
Sist redigert:

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Rc Jr. hva i helsike har du drukki i dag om jeg tør spørre.. ? :p
Dere som ikke gadd og ha IAP med RNG.. Men uansett tro hva dere vil om den saken , men jeg håper og tror de fleste ser at BuRn er svikerne her. :)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Rc Jr. hva i helsike har du drukki i dag om jeg tør spørre.. ? :p
Dere som ikke gadd og ha IAP med RNG.. Men uansett tro hva dere vil om den saken , men jeg håper og tror de fleste ser at BuRn er svikerne her. :)

vi tjener ikke mye på å ha den IAPen ;)

og i dag er jeg edru ellers bra ;)

hvordan kan du stemple oss svikere når all infoen du har fått er jug ;)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sjansen for at jeg tror på bullshiten din = 0 min venn <3

Men vis dere ikke godtar IAP'en blir det en glede og plokke dere ut :D
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
sjekk kartet mr. kjpphøy ;)

så ser du hva jeg mener at RNg er mere tjent med en IAP enn vi er ;)

btw denne IAPen er ikke avklart enda ;)

jeg sitter å snakker fra min side av saken dude ;) bullshit er det forsovitt ikke ;)
 

DeletedUser

Guest
Saken er at dere gjorde en dårlig deal da dere gikk ut i denne stammen ;) Men det er ikke noe poeng i å komme med trusler og drittkasting (om enn veldig saklig drittkasting) uansett :eek:

I og med at jeg ikke egentlig har noen særlig info om alt dette blir mitt syn på saken todelt, splittet mellom de som tror på RNG og de som tror på BuRn. Men det blir litt drøyt å kalle det den andre sier jug/bullshit. Hver har sitt syn på saken, og det er rett og slett bare å godta ;)

Ryktes at BuRn og RNG slåss innbitt om hvem som har rett :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke på oss som stakk som ulojale ;)

og jo RNG vakler utpå kanten i og med, RNG er redd for utfallet om de velger å gå mot oss!

det er latterlig hvordan RNG ledelsen takkler dette :)

Fredag satt jeg her og lo meg nesten skakk på hvordan Marena, Capitan og resten av RNG tok dette :) morsomt å se slike reaksjoner :p

Til deg pitch er det meste av det ledelsen din i dag kommer med jug ;) kun for å sette oss i et dårlig lys ;)

En ting jeg har å kommentere; Er det ikke å være ulojal å leave fra den stamme man er i?
Greit det at det er en n00b stamme, men når det er en toppstamme forandrer situasjonen seg ganske mye. Vil si det er å være ulojal. ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
En ting jeg har å kommentere; Er det ikke å være ulojal å leave fra den stamme man er i?
Greit det at det er en n00b stamme, men når det er en toppstamme forandrer situasjonen seg ganske mye. Vil si det er å være ulojal. ;)

Jeg kan vel si meg fullstendig enig her! Å mene det motsatte vil bare være dumt og trangsynt..
 

DeletedUser

Guest
En ting jeg har å kommentere; Er det ikke å være ulojal å leave fra den stamme man er i?
Greit det at det er en n00b stamme, men når det er en toppstamme forandrer situasjonen seg ganske mye. Vil si det er å være ulojal. ;)

Alt kommer an på situasjonen ;) Jeg er faktisk ikke sikker på denne her, men jeg går ut fra at de som ikke er lojale er de som har satt i gang hele greia, det vil si de som faktisk sitter med all infoen ;) De andre gjør trolig det de selv mener er best, og jeg respekterer dem for det :)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
En ting jeg har å kommentere; Er det ikke å være ulojal å leave fra den stamme man er i?
Greit det at det er en n00b stamme, men når det er en toppstamme forandrer situasjonen seg ganske mye. Vil si det er å være ulojal. ;)

jeg forlot RNG lenge før BuRn ble opprettet, så å kalle BuRn spillerne Ulojale blir helt feil ;)

spiller ingen rolle om det er en topp stamme eller en bunn stamme så er saken den samme ;)
 
Sist redigert:

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
sjekk kartet mr. kjpphøy ;)
så ser du hva jeg mener at RNg er mere tjent med en IAP enn vi er ;)
btw denne IAPen er ikke avklart enda ;)

Må si at du liker ;) tenge godt , så og si det eneste du bruker :D
Vis du tror at RNG hadde tapt mot BuRn så greit nok xD
Vet også at IAP'en ikke er avklart , men dere har en frist og den er det ikke lenge igjen av :p
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg forlot RNG lenge før BuRn ble oppdrettet, så å kalle BuRn spillerne Ulojale blir helt feil ;)

spiller ingen rolle om det er en topp stamme eller en bunn stamme så er saken den samme ;)

Ikke kom med den der a gett xD du sa på RNG forumet : Jeg trenger litt tid for meg selv og velger derfor og dra ut fra RNG og ta en pause for så og komme tilbake og blablabla , så stikker du til en stamme jeg ser på som tullinger og ulojale så jo du er ulojal :rolleyes:
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Må si at du liker ;) tenge godt , så og si det eneste du bruker :D
Vis du tror at RNG hadde tapt mot BuRn så greit nok xD
Vet også at IAP'en ikke er avklart , men dere har en frist og den er det ikke lenge igjen av :p

å kommentere hvilke tegn jeg bruker og hvilke jeg liker å bruke blir bare usaklig...

ja jeg har tro på at BuRn ville klart å velte RNG såpass at de er ute av verdenskrigen for muligheter til å gjennreise seg.

sånn som det ser ut så langt blir den neppe avklart etter RNG sin diplomat ;)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ikke kom med den der a gett xD du sa på RNG forumet : Jeg trenger litt tid for meg selv og velger derfor og dra ut fra RNG og ta en pause for så og komme tilbake og blablabla , så stikker du til en stamme jeg ser på som tullinger og ulojale så jo du er ulojal :rolleyes:

blant annet for å velge min side i verdenskrigen ;) og jeg valgte ikke RNG... den saken der vet ikke du en brøkdel av. syns ikke du har dekkning for å komme med den her :p
 

DeletedUser

Guest
Ikke kom med den der a gett xD du sa på RNG forumet : Jeg trenger litt tid for meg selv og velger derfor og dra ut fra RNG og ta en pause for så og komme tilbake og blablabla , så stikker du til en stamme jeg ser på som tullinger og ulojale så jo du er ulojal :rolleyes:

Ok, må bare si her... Nå sier du selv at det er dine synspunkt du presenterer, ikke sannheten. Så å si at fordi du ser på dem som ulojale er de ulojale blir litt feil :p

Forresten... Bare meg som ser skrivefeilen til rc jr. "oppdrettet"? Bare jeg som finner det hysterisk morsomt? :D
 
Topp