Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Nå må dere begynne å poste ordentlige rykter, kan jo nesten endre trådnavn til skrytebørs, "Jeg ønsker meg dette børs" eller noe slikt som"Dette vet dere allerede børs". Navnet er ryktebørs, så se til å komme med noen rykter som kan interessere andre enn dere selv!

Fra nå av så deler jeg infraction ut på ting som ikke omhandler tema, altså rykter!
 

DeletedUser

Guest
Det går rykter om at moderatorene er veldig strenge på forumet o_O

Har også mistanke om at det ikke er så god stemning i BOL for tiden. De er så stille som mus på forum og har derfor kanskje ikke noe å skryte over :p
 

DeletedUser

Guest
det går rykter om at moderatorene er veldig strenge på forumet o.o
et eksempel på hva man skal unngå i denne tråden.

har også mistanke om at det ikke er så god stemning i bol for tiden. De er så stille som mus på forum og har derfor kanskje ikke noe å skryte over :p
et eksempel på et bra innlegg i denne tråden.
bold...
 

DeletedUser

Guest
Jeg hørte et rykte om at Kristure har en topp 20 konto på V1 som han bruker til å sende kjærlighetsbrev til spillere han syns har tiltrekkende navn.
 

DeletedUser

Guest
Jeg hørte et rykte om at Kristure har en topp 20 konto på V1 som han bruker til å sende kjærlighetsbrev til spillere han syns har tiltrekkende navn.

Hahahaha! Ooooo.. Topp 20 faktisk o_O
Det ryktet håper jeg bekreftes!
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier også at Kristure åpenbart vil forsøke å avkrefte dette ryktet.

At Kristure faktisk prøvde å avkrefte dette ryktet gjør at ryktet får mer kredibilitet.
 

DeletedUser

Guest
La oss unngå å få dette til å handle om meg. Denne tråden er beregnet for rykter som omhandler spillere som spiller på verden 1.
 

DeletedUser

Guest
Bare for å bekrefte ryktet :)


Side 1:
Tribes: H.F.O
Players:

Side 2:
Tribes: IB
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 14
Side 2: 33
Forskjell: 19

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 9
Side 2: 0
Forskjell: 9

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 133,912
Side 2: 294,606
Forskjell: 160,694

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 87,716
Side 2: 0
Forskjell: 87,716

chart


Siste 24 timer :eek:
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Oppdater den der, tror vi kan ha tatt noen byer fra dere nå, iallefall har jeg gjort det :)
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer.....dere har tatt EN by ;)
Er jo litt av en prestasjon...hmmm...hvor mange byer har vi tatt i dag tro?:rolleyes:
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Windsy hvis du skal være så selvsikker på din egen stamme, hvorfor ikke besøke meg en tur ?
Er jo naboen din i k85, ber deg gjerne over på kjeks og kaffe om det frister, så kan jeg ta en tur innom deg engang :)

IB fam elsker å kose med RNG <3
 
Topp