Ryktebørs

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hjelper ikke og ha tropper når de dør av et enkelt nuke når det ikke er noen mur :)
Stack uten mur dere så kan vi kose oss med ODaen og byene :)
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Det ryktes at originale Lady Ibex er tilabake på V1! Hun skal etter ryktene ha fått en konto i BOl da hun har venner der ;)
 

DeletedUser

Guest
Herregud Marty!!!!!

Har du ikke lært å holde brødhølet lukket eller?
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Unnskyld meg, men jeg tipper at hun fortalte deg det i all fortrolighet. Du må virkelig lære deg å holde kjeft! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Herregud Marty!!!!!

Har du ikke lært å holde brødhølet lukket eller?

Denne kommentaren var ytterst upassende! At Marty kommer med et rykte er flott, jeg føler at du kunne konfrontert deg mot han på en helt annen måte om det var så inderlig viktig!

Ærlig talt Rose! Fy:mad:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hysj.... dere får denne posten stengt igjen kristure går total nazi på oss igjen!

Det Ryktes at det lukter som merge i lufta...
 

DeletedUser

Guest
Hysj.... dere får denne posten stengt igjen kristure går total nazi på oss igjen!

Det Ryktes at det lukter som merge i lufta...

Så det også jeg. Ryktes vel at K100 fam går til BOL eller RNG... :D
En familie mindre, 2 stammer større... :p
 

DeletedUser

Guest
Veta ! Bli min dual puuus <3 :)

Å herregud! Helt ufattelig at du tar dette over forum på v1, RYKTEBØRSEN. Da dette gjelder en helt annen verden og server. Jeg får noja av deg!!

Btw. Jeg vil bli din dual (a)
 

DeletedUser

Guest
Å herregud! Helt ufattelig at du tar dette over forum på v1, RYKTEBØRSEN. Da dette gjelder en helt annen verden og server. Jeg får noja av deg!!

Btw. Jeg vil bli din dual (a)

Ja men jeg frir til deg om dette veta ! Bli min dual <3
 

DeletedUser

Guest
og at Kny trakk halen mellom beina og gikk inn i RNG? Kan noen avkrefte eller bekrefte dette?
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Neida LI spiller ikke dær, det hadde blitt for eksplosivt!

Ryktes at BOL er serdeles sulten på nordområdene!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det Ryktes at det lukter som merge i lufta...

Dette er helt tragisk. RNG merger med K10+. Når man skal merge med en slik stamme kan man liksågodt merge med en random stamme som ligger på 100-200.plass på rankingen. Baah! Jeg har totalt mistet respekten til RNG pga dette tullet de holder på meg nå.
 

DeletedUser

Guest
Dette er helt tragisk. RNG merger med K10+. Når man skal merge med en slik stamme kan man liksågodt merge med en random stamme som ligger på 100-200.plass på rankingen. Baah! Jeg har totalt mistet respekten til RNG pga dette tullet de holder på meg nå.

Seriøst? Hadde du respekt for dem fra før av?? o_O
 
Topp