Ryktebørs

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Altså, jeg får rykter fra BOL og RNG, så det er nok du som enten er naiv eller bare ikke vil se det som er rett foran deg :/
Og når dere selv bekrefter ryktet, så kanskje du ikke trenger å si noe? :rolleyes:



I know, my dear...

Skulle likt å se de samtalene om en "fredsavtale" mellom RNG og BOL. Hvordan man kom fram til en enighet... For det er tydelig at noen har lagt seg under den andre og bøyd seg for kravene :/

Ikke lyv nå du :d

vet du hadde gjort mye for å se en krigserklæring mellom BOL og RNG.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg nettopp har funnet opp en ny smiley for sinne... :C :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvorfor? (når du kommer med slike utsang på offentlig forum, så kan du ikke forvente annet en at folk vil kreve en forklaring på et slikt personangrep)

Om jeg ikke tar helt feil driver PABben med et solospill som holdte på å kaste RNG og BOL ut i krig. Noe PABben alene kan ta på seg... Majoriteten i RNG ønsket ikke en krig med BOL, så jeg skjønner at RNG-medlemmene er svært frustrerte over PABbens egospill.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor? (når du kommer med slike utsang på offentlig forum, så kan du ikke forvente annet en at folk vil kreve en forklaring på et slikt personangrep)

Siden når var det personangrep å uttrykke sin mening? Hvordan har det seg at man kan kalle folks meninger mange forskjellige ting og slippe unna med det, men når man ganske enkelt sier at man er "lei av noen" er det personangrep? :confused:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ikke lyv nå du :d

vet du hadde gjort mye for å se en krigserklæring mellom BOL og RNG.



nææ hadde blitt kjedelig på V1 om det skjedde... indre stridigheter eller ikke, betyr jo ingenting, slik er det til tider nothing new
 

DeletedUser

Guest
Lol xD Bra sagt :D Til vorin3

Rykter går om at MD lyver så det renner av ham og griper tak i hvert minste halmstrå han kan få, for så å forsøke å forvandle det til et massedrapsvåpen mot BOL's strupe. Kommer han til å klare det denne gangen, eller blir det bare ett forsøk blant... 10 000? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Lol xD Bra sagt :D Til vorin3

Rykter går om at MD lyver så det renner av ham og griper tak i hvert minste halmstrå han kan få, for så å forsøke å forvandle det til et massedrapsvåpen mot BOL's strupe. Kommer han til å klare det denne gangen, eller blir det bare ett forsøk blant... 10 000? :eek:

Akkurat :)

Smart du!
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Om jeg ikke tar helt feil driver PABben med et solospill som holdte på å kaste RNG og BOL ut i krig. Noe PABben alene kan ta på seg... Majoriteten i RNG ønsket ikke en krig med BOL, så jeg skjønner at RNG-medlemmene er svært frustrerte over PABbens egospill.


Jeg som gjør? Der må du utype deg ^^ Nei jeg liker ikke BOL ingen hemmelighet det, men jeg gjør ingenting for og skape en krig det klarer BOL helt alene.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Jeg som gjør? Der må du utype deg ^^ Nei jeg liker ikke BOL ingen hemmelighet det, men jeg gjør ingenting for og skape en krig det klarer BOL helt alene.

går ut av rng sammen med 2 spillere til. sender ut krigserklæring går inn igjen i styret til rng, en spiller skifter stamme til bol pga at han bare får frekke tilbakemeldinger på det han gjør? og du går ut med en personlig krig mot han... trenger du mer?
 

DeletedUser

Guest
Det er en påstand du ikke kan underbygge. Hvordan "egger vi til krig", egentlig? Tør påstå at du undergraver dine egne påstander ved å forsøke å baksnakke oss på offentlig forum ;)

Til granny :eek:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
går ut av rng sammen med 2 spillere til. sender ut krigserklæring går inn igjen i styret til rng, en spiller skifter stamme til bol pga at han bare får frekke tilbakemeldinger på det han gjør? og du går ut med en personlig krig mot han... trenger du mer?

Frekke tilbakemeldinger? Han fikk pent beskjed om og slutte og rote med diplomatien og han angrep en spiller i RNG, så den kan dere bare glemme.
Krigs erklæring? Det er igjen den goode alierte BOL som har spioner i RNG det var aldri sendt ut noen krigs erklering det var skrevet en forklaring på forumet vårt til våre medlemmer, ikke til ledelsen i BOL.
Sånn egentli så synes jeg og undergrave en som sitter i ledelsen i en aliert stamme, prøve og sabotere en merg, rekrutere åpenlyst fra RNG og beskytte en spiller som vi angrep er mye mer provoserende enn det jeg har gjort.. Ps angrepene fra dere hjalp ikke på deres side heller.
Så når de i ettertid kommer på forumet og sier at de er så flinke og at aliansen er reddet er det bare tull.

Ryktes at BOL ikke kan komme med et enneste ord av sannhet på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Frekke tilbakemeldinger? Han fikk pent beskjed om og slutte og rote med diplomatien og han angrep en spiller i RNG, så den kan dere bare glemme.
Krigs erklæring? Det er igjen den goode alierte BOL som har spioner i RNG det var aldri sendt ut noen krigs erklering det var skrevet en forklaring på forumet vårt til våre medlemmer, ikke til ledelsen i BOL.
Sånn egentli så synes jeg og undergrave en som sitter i ledelsen i en aliert stamme, prøve og sabotere en merg, rekrutere åpenlyst fra RNG og beskytte en spiller som vi angrep er mye mer provoserende enn det jeg har gjort.. Ps angrepene fra dere hjalp ikke på deres side heller.
Så når de i ettertid kommer på forumet og sier at de er så flinke og at aliansen er reddet er det bare tull.

Ryktes at BOL ikke kan komme med et enneste ord av sannhet på forumet.

Så det ryktes at RNG klarer det? :p
 

DeletedUser

Guest
Slik jeg ser det... så virker det på meg som om alliansen kommer til å klare seg. Og alle ting granny sier blir man nødt til å revurdere, tatt i betraktning av det "dobbelspillet" han tydeligvis har ført... Før noen håndfaste bevis kommer fra noen jeg faktisk stoler på, kommer jeg til å holde fast på den historien som er blitt fortalt av BOL så langt ;)
 

DeletedUser

Guest
Var det ingen som tok den over for deg, altså? :p Trodde noen var klar til å bli hekta for multi elns :p

Så kan du si meg et rykte om hva den nye kontoen din heter? :D
 
Topp