Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Det vet jeg ingenting om, er evigheter siden jeg var i IB. hva de styrer med, har jeg ingen kontroll på.

Var egentlig et lettere retorisk spørsmål som ikke var rettet til deg personlig... :p Men takker for forsøkt svar :)
 

eivped

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ryktes at grått er hett og at mye grått adles av den knakanes gode karen Eivped!

Ha ha, jeg så ikke denne før nå. Hvem nick spiller du under? Skjelden at en 14 åring som jeg får gratulasjoner av de store gutta(Eller jente? :p )
 

DeletedUser

Guest
Hva får deg til å tro at en IAP vil holde noe dårligere enn en allianse? Som glitter skrev, "samspillet og dialogen mellom stammene fungerer dårligere enn mangelen på nettopp dette." Det betyr at noe kanskje vil bedre seg dersom BOL og RNG unngår direkte kontakt med hverandre ingame ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at BOL og RNG ikke lenger er allierte? hmmmm :)
hørtes da svært så interessant ut. :D

Jeg legger meg på samme nivå som IB generelt, ikke gi noen forklaring, og gir samme beskjed/svar på hva som skjedde på samme måte som IB gjorde da ROTA gikk til HVIB:

Du leter etter noen og kverulere med, ser jeg.

Hadde jeg vært Badass her, så ville jeg ikke gitt noen tilbakemelding. Firfisler fra BOL finner sikkert på en helsprø forklaring med den "så utrolig" flotte logikken sin uansett :p. Sett de på pinebenken.

Etterlater konspirasjonsteoriene til IB, og gleder meg til å se de slenge de rundt seg som "fasiten" på hva som skjedde senere! :)
 

DeletedUser

Guest
Etterlater konspirasjonsteoriene til IB, og gleder meg til å se de slenge de rundt seg som "fasiten" på hva som skjedde senere! :)

Vi sitter på fasiten allerede vi. Er bare så ekstremt moro å legge ut litt og litt av informasjonen og dere freaker helt ut hver gang :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg legger meg på samme nivå som IB generelt, ikke gi noen forklaring, og gir samme beskjed/svar på hva som skjedde på samme måte som IB gjorde da ROTA gikk til HVIB:



Etterlater konspirasjonsteoriene til IB, og gleder meg til å se de slenge de rundt seg som "fasiten" på hva som skjedde senere! :)

er ikke så mye å forklare, annet enn at jeg ikke har tid til å holde liv i en stamme, påse at folk hele tiden gjør som de får beskjed om, planlegge alt som skal gjøres, sitte kv, prate med folk. nå har jeg mer tid til egen konto, og NYTER det. så enkelt.
fornøyd?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
er ikke så mye å forklare, annet enn at jeg ikke har tid til å holde liv i en stamme, påse at folk hele tiden gjør som de får beskjed om, planlegge alt som skal gjøres, sitte kv, prate med folk. nå har jeg mer tid til egen konto, og NYTER det. så enkelt.
fornøyd?

Meget! :) Takker og bukker.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vi sitter på fasiten allerede vi. Er bare så ekstremt moro å legge ut litt og litt av informasjonen og dere freaker helt ut hver gang :D

Artig å se hvor stort ego du egentlig har, MD :) Alt handler om deg og dine evner til å bestemme at det du har sett, det er virkeligheten. Vel, hvilken informasjon har du lagt ut som gjør at du andre "freaker" ut hver gang du gjør det?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Artig å se hvor stort ego du egentlig har, MD :) Alt handler om deg og dine evner til å bestemme at det du har sett, det er virkeligheten. Vel, hvilken informasjon har du lagt ut som gjør at du andre "freaker" ut hver gang du gjør det?

Vi kan jo ta deg som et eksempel. Du (markerer "du"'en, det er visst en ny trend) blir ganske hissig/mektig irritert når du ikke får et helt klart svar på ting, det ser vi jo gang på gang. Gøyere blir det og terge på deg :). Alikevel så ser jeg ikke helt grunnen til hvorfor du må jabbe om det samme, om og om igjen. Om du ikke får svar, så får du vel bare ta og slå deg til ro og akseptere det?


Opprinnelig skrevet av Scarborough Vis innlegg
Jeg legger meg på samme nivå som IB generelt, ikke gi noen forklaring, og gir samme beskjed/svar på hva som skjedde på samme måte som IB gjorde da ROTA gikk til HVIB

Oiii, plutselig så har vi IB blitt lavmålte træler? Som jeg har påpekt senere så syns jeg at du burde hoppe av din "høye hest", for det er litt latterlig og lese :). Men sure, vil du være litt høyintellegent og leke alien fra verdensrommet, så kjør på.

Og hvordan vet du hvordan IB ledelsen ryddet opp i det? Er du i ledelsen der også? Amazing!
 

DeletedUser

Guest
Artig å se hvor stort ego du egentlig har, MD :) Alt handler om deg og dine evner til å bestemme at det du har sett, det er virkeligheten. Vel, hvilken informasjon har du lagt ut som gjør at du andre "freaker" ut hver gang du gjør det?

Oyda. Jeg har et stort ego? :confused:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vi kan jo ta deg som et eksempel. Du (markerer "du"'en, det er visst en ny trend) blir ganske hissig/mektig irritert når du ikke får et helt klart svar på ting, det ser vi jo gang på gang. Gøyere blir det og terge på deg :). Alikevel så ser jeg ikke helt grunnen til hvorfor du må jabbe om det samme, om og om igjen. Om du ikke får svar, så får du vel bare ta og slå deg til ro og akseptere det? Når ting først skjer på V1, så er det vel greit å få vite sånn omtrentlig hva som egentlig foregår, synes du ikke? Vil ikke du vite hva som egentlig ligger bak at alliansen har blitt nedgradert til en IAP? Er det på sin rette plass at jeg skal komme å kritisere deg for å være nysgjerrig? Neeh, tror ikke det. Om jeg sitter på min høye hest, så kan vi jo også slå fast at f.eks MD sitter på en like stor hest, da han får ting til å virke som om alt snurrer rundt han, eller blir det for dumt? jeg spør fordi jeg lurer på noe, om om du har problemer med det så får det bli opp til deg, men er veldig meningsløst å prøve å få spillere til å ikke spørre eller grave etter info når ting først skjer.




Oiii, plutselig så har vi IB blitt lavmålte træler? Som jeg har påpekt senere så syns jeg at du burde hoppe av din "høye hest", for det er litt latterlig og lese :). Men sure, vil du være litt høyintellegent og leke alien fra verdensrommet, så kjør på. Når dere ikke gir et svar når ting angår dere, så hvorfor skal vi? Er ikke det bare gjensidig da? :)

Og hvordan vet du hvordan IB ledelsen ryddet opp i det? Er du i ledelsen der også? Amazing!
Den må du forklare litt bedre, for den var ikke akkurat lett å få tak på. Jeg har verken vært i IB-ledelsen, eller har noe som helst ønske om å i det hele tatt være der.

Scar going bold.

@MD: Jupp, det stemmer det. Måten du får alt om å handle om deg go IB er ganske interessant å lese :D
 

DeletedUser

Guest
Scar going bold.

@MD: Jupp, det stemmer det. Måten du får alt om å handle om deg go IB er ganske interessant å lese :D

:)
Artig. Ganske lett å si noe som var ment som spøk og får det til å se ut som noe alvorlig. Eller kanskje alle andre så at det var en spøk unntatt deg? :eek:
og FYI, så er jeg i IB og det hadde vært ganske rart om jeg begynte å heie på dere? Hvor ofte heier dere på oss????
 

DeletedUser

Guest
Oiii, plutselig så har vi IB blitt lavmålte træler?

Plutselig? :rolleyes: :p

@MD: Vi "heier" ikke på dere... Det har vi vel aldri sagt heller? Men selv om du ikke heier på oss, virker det som om du fremhever din egen stamme i overkant mye. Isteden for å diskutere hva som faktisk har skjedd drar du fram IB's rolle i det hele, om det så bare er å hente popcorn :)

Det finnes objektiv tolkning og subjektiv tolkning... Min er vel gjerne over på subjektiv, uten at folk som ikke sitter med særlig store opplysninger er i stand til å merke det :eek: Men poenget mitt er at alt ikke alltid handler om dere, virker bare som du trenger litt ekstra hjelp til å skjønne det ^^

Og BOL er jo for så vidt best... så hvorfor ikke heie på oss? :D
 

DeletedUser

Guest
Plutselig? :rolleyes: :p

@MD: Vi "heier" ikke på dere... Det har vi vel aldri sagt heller? Men selv om du ikke heier på oss, virker det som om du fremhever din egen stamme i overkant mye. Isteden for å diskutere hva som faktisk har skjedd drar du fram IB's rolle i det hele, om det så bare er å hente popcorn :)

Det finnes objektiv tolkning og subjektiv tolkning... Min er vel gjerne over på subjektiv, uten at folk som ikke sitter med særlig store opplysninger er i stand til å merke det :eek: Men poenget mitt er at alt ikke alltid handler om dere, virker bare som du trenger litt ekstra hjelp til å skjønne det ^^

Og BOL er jo for så vidt best... så hvorfor ikke heie på oss? :D

Jeg var sånn før. Har merket at når jeg er subjektiv, så har det en sterkere effekt. Jeg er mest på forumet for å hamre løs på alle de som har hamret løs på IB over så lang tid. Så det skulle bare mangle.

Det er veldig vanskelig å være objektiv, fordi det er så ekstremt mange hemmeligheter.
 
Topp