Ryktebørs

DeletedUser

Guest
ryktene sier at bgm har gått lei TW :p

Skjønner ikke hvor du har at bgm er gått lei? han har ikke gjort annet enn å mase på meg om hvor han skal sende støtte. Jeg måtte bare fore han med en liste over koords for å få han til å holde kjeft :D slik som han maser, så må man være ganske så dedikert til spiller :) Lei er han hvertfall ikke, så beklager å måtte skuffe deg...
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Skjønner ikke hvor du har at bgm er gått lei? han har ikke gjort annet enn å mase på meg om hvor han skal sende støtte. Jeg måtte bare fore han med en liste over koords for å få han til å holde kjeft :D slik som han maser, så må man være ganske så dedikert til spiller :) Lei er han hvertfall ikke, så beklager å måtte skuffe deg...


Nice teamwork :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at BOL ypper til krig mot tidligere allierte.. og at provokasjon ala gråbyadling i RNG-områder er veien å gå for å få det slik..
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at BOL ypper til krig mot tidligere allierte.. og at provokasjon ala gråbyadling i RNG-områder er veien å gå for å få det slik..

Ble selv ganske overrasket over at dere lot de gjøre dette. Har sett flere BOL spillere adle ved dere :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det ryktes at BOL ypper til krig mot tidligere allierte.. og at provokasjon ala gråbyadling i RNG-områder er veien å gå for å få det slik..

Det varjo nettopp slik de hissa på seg IB også det i sin tid, helt til de angrep IB og har siden hevdet IB startet krigen, IB erklærte den ja, men BOL starta den. Klassisk Glitter mønster dette her. Allianse i lang tid, så IAP i en kort periode med provokasjoner, noen uheldige episoder og vala, den andre parten erklærer krig og BOL står frem som engler... Lykke til C22 og RNG.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Slik jeg forstår d er d iap mellom RNG og BOL.... skulle ikke trodd d.

SÅ SKÆRP DERE. Den ekte fienden er ennå (noe) inntakt.


Ryktet sier at IB består av en gjeng pusekatter, som bare venter på at d skal bli splitt på "den rette/gode siden"
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at BOL ypper til krig mot tidligere allierte.. og at provokasjon ala gråbyadling i RNG-områder er veien å gå for å få det slik..
Ikke vet jeg hva du egentlig vil oppnå her Cap, annet enn å servere en påstand uten noe særlig hold for å lage kvalm.

Du oppnådde i allefall noe, da vi så oss nødt til å nevne deg i en bisetning innad i styret.

Men en kjapp sjekk på stats, viser at du har lite å vise til når du gnåler... Det finnes i tillegg en ting som kalles å kaste stein i glasshus. Hørt om det??
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg har ikke anklaget noen jeg.. kun fortalt hva ryktene sier.. så hvorfor reagere så kraftig?
..og hva med bloggen til Glitter som henvises til så ofte. Ikke for å lage kvalm antar jeg..?:rolleyes:
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du er aldri på forum, og å legge ut et rykte er ikke noe du har gjort, så hvorfor skulle vi ta deg seriøst? Ta en kjapp sjekk på kartet, så kan du se at du kun postet det "ryktet" ditt for å skape kvalm.

Vi kom med vår side av saken hva angår bloggen til glitter. Dere står fritt til å gjøre det samme, men da på forumet. Nå hadde det vært artig å sett en uttalelse fra dere.
 

DeletedUser

Guest
Du er aldri på forum, og å legge ut et rykte er ikke noe du har gjort, så hvorfor skulle vi ta deg seriøst? Ta en kjapp sjekk på kartet, så kan du se at du kun postet det "ryktet" ditt for å skape kvalm.

Vi kom med vår side av saken hva angår bloggen til glitter. Dere står fritt til å gjøre det samme, men da på forumet. Nå hadde det vært artig å sett en uttalelse fra dere.

Jeg lurer og på hvor langt de kunne vridd saken til at de var helt uskyldige i sin sak o_O


Ryktes IB forskjellsbehandler forskjellige fiendespillere :s
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke anklaget noen jeg.. kun fortalt hva ryktene sier.. så hvorfor reagere så kraftig?
..og hva med bloggen til Glitter som henvises til så ofte. Ikke for å lage kvalm antar jeg..?:rolleyes:

Aner ikke hvem du svarer engang jeg Cap...

Ryktene du kommer med er i beste fall tynnere enn isen i sahara, og ingen kan vel kalles å ha reagert så voldsomt kraftig.

Jeg ser ikke noen som har referert til noen blogg i denne saken så langt, så kvalmen som brer seg må vel være omgangssjuke da :rolleyes:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg lurer og på hvor langt de kunne vridd saken til at de var helt uskyldige i sin sak o_O

Lurer på hvor du har det fra jeg, at vi prøver å vri oss unna. Har aldri noen gang sagt vi er uskyldige. Vi har gjort like mange feil både BOL og RNG. Vi har vært like vrange, stae og "egoistiske". Det Glitter beskriver i bloggen beskriver begge parter, dog får hun det til å høres som om det er RNG som er "syndebukken".. Så hvem som prøver å vri seg unna hva, er jeg neimen ikke enig med deg i.
 

DeletedUser

Guest
kan noen gi meg en link til glitter sin blogg?

jeg vil ha muligheten til å velge hvem som er syndebukk!!
 

DeletedUser

Guest
begge kan bare skylde hverandre, de har like mye skyld i det begge stammene. start the war!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Lurer på hvor du har det fra jeg, at vi prøver å vri oss unna. Har aldri noen gang sagt vi er uskyldige. Vi har gjort like mange feil både BOL og RNG. <-- Grunnleggende uenig i hva du prøver å si her, Capitan22. Årsaken til bruddet er rett og slett evnen du ikke innehar om å komme fram til et kompromiss, deres politikk hva angår medlemmer som ønsker seg over til BOL, og rett og slett "blanke ark - politikken" du sverger troskap til som er årsak til bruddet. Du har spredd så mye irritasjon og dårlig stemning at vi ikke gidder å høre på våset ditt, at dette var eneste utvei, så kan du sitte der for deg selv å fordele skyld, når faktumet er at du er en av hovedårsaken. Deal with it!Vi har vært like vrange, stae og "egoistiske". Det Glitter beskriver i bloggen beskriver begge parter, dog får hun det til å høres som om det er RNG som er "syndebukken".. Så hvem som prøver å vri seg unna hva, er jeg neimen ikke enig med deg i.

Sannheten er vanskelig å svelge, C22, det er veldokumentert selv i det virkelige liv.

BOLD!

mvh
Scar
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Sannheten er vanskelig å svelge, C22, det er veldokumentert selv i det virkelige liv.

BOLD!

mvh
Scar

Er vel de færreste oppegående TW spillere som biter på Glitter sin propaganda, troverdigheten min ligger hos C22 helt klart. Må vel berømme C22 sitt tålmodighet i denne saken, jeg hadde klikka for lengst og sett på handlingene til BOL styret som en krigserklæring. Men jeg er jo litt hissigere enn mange da.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Er vel de færreste oppegående TW spillere som biter på Glitter sin propaganda, troverdigheten min ligger hos C22 helt klart. Må vel berømme C22 sitt tålmodighet i denne saken, jeg hadde klikka for lengst og sett på handlingene til BOL styret som en krigserklæring. Men jeg er jo litt hissigere enn mange da.

Jeg forstår ikke helt hvorfor du kan si dette. Hvorfor støtter du C22?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg forstår ikke helt hvorfor du kan si dette. Hvorfor støtter du C22?

Fordi C22 er mye mer troverdig enn dere i BOL. Har vært i Allianse,IAP med dere i BOL tidligere og har erfaring i hvordan dere er, alt handler om å fremstå så godt som mulig, i denne saken klarer dere ikke det, dere fremstår som noen arrogante drittunger fra Bærum.

my oppinion, thats all.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fordi C22 er mye mer troverdig enn dere i BOL. Har vært i Allianse,IAP med dere i BOL tidligere og har erfaring i hvordan dere er, alt handler om å fremstå så godt som mulig, i denne saken klarer dere ikke det, dere fremstår som noen arrogante drittunger fra Bærum.

my oppinion, thats all.

Paalodin; Det er helt greit, men hvordan ville du ha reagert om stammen dere har hatt en allianse med, kun krever og ikke gir? I vår situasjon så har mange BOL-spillere gått over til RNG, noe vi kun har sett på som positivt da de dro for å få opp motivasjonen. Når det samme skjer motsatt, at RNG-medlemmer vil til BOL, blir de nektet av C22, da hun har en rar oppfatning om at kontoen er RNG sin eiendom. De innadler kontoen enn at den skal gå over til BOL. Hva hadde du synes om den allierte stammen var store pådrivere til avtaler om at gråbyer ikke skal adles i hverandre områder, men som konstant bryter egne avtaler noen dager etterpå, og forsvarer seg med kommunikasjonssvikt?

Hva hadde du følt hvis din stamme og din allierte hadde en avtale om å ikke rekruttere spillere i hverandres områder, men så ender den allierte stammen opp med å rekruttere en spiller på 6 mio som ligger i ditt område, samtidig er denne spilleren leder for en fiendtlig stamme med medlemmer som tidligere tilhørte din egen stamme. Du får senere også vite at samme stamme har sendt invitasjon til to andre medlemmer som har gått ut av din stamme (Ref: Gullungen og Badsmiley) uten å ha sagt i fra om det, selv om det fremgår av avtalen dere ble enige om, får så å skylde på kommunikasjonssvikt og at "vi skal starte med blanke ark"?

Jeg vet du har et ondt øye til BOL, men prøv å se det fra vår side også, er du snill. Jeg kan nemlig ikke se at det er vi som er skyld i dette. Vi har måttet legge oss på samme nivå som RNG-ledelsen og C22 i spissen har gjort, og det er derfor de sier at vi også er skyldige, men alt i alt var det et svar på måten C22 har drevet på med svært lenge.

Alt i alt; Hva tror du vi i BOL-ledelsen sitter igjen med? VI blir meget frustrerte hver gang slikt skjer, og når vi tar det opp med RNG-ledelsen lukker dem øyne og ører og sier at vi er like skyld i det vi også. Men på hvilken måte?! Det er et mysterium vi aldri har funnet på. De skyver alt ansvaret over på oss, selv om det er åpenlyst at de har gjort dette med viten og vilje.

mvh
Scar
 
Topp