Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Hvor mange støtte incs tror du han har hatt ? En god del.

Kunne sikkert adlet alle byene hans mot meg uten og få et støtte inc

Du er ikke så rask på å se sammenhenger er du?
Det tok rimelig lang tid før han fikk støtte i så fall. Og her kommer du og tar 1 by fra rustern og sier han ikke får støtte? -.-*

bunny da? Har du noen unnskyldning der?
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Du er ikke så rask på å se sammenhenger er du?
Det tok rimelig lang tid før han fikk støtte i så fall. Og her kommer du og tar 1 by fra rustern og sier han ikke får støtte? -.-*

bunny da? Har du noen unnskyldning der?

Nei, har ikke det. :eek: Men han mistet masse til theo.
 

DeletedUser

Guest

barbie har aldri skadet meg. Bortsett fra de gangene hun har latt seg bli forført av feige RNG spillere som har tatt byer inne i clusterne mine.

Kan velge mellom 4-5 spillere å angripe. Og det kommer ikke til å ende godt for den jeg velger.. Liten eller stor :D
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Drømmer kan man nå også oppleve når man ikke sover :)
Men ja, det er verdt og sove og.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det ikke er første gang WIC/viking prøver å spre litt propaganda for å slippe å måtte bruke ekstra nukes :)

Propaganda og propaganda... Jeg tror RNG har tatt seg av den jobben for oss, for jeg har fått vite om flere RNG medlemmer som enten vil slutte, eller gå ut av RNG pga. missnøye ;)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Da må jeg si det står for deres egen regning, når ledelsen gang på gang ber om tilbakemeldinger positivt og negativt. Når da ingen gidder åpne kjeften, så må de takke seg selv. Når de ikke engang klarer å si fra om sin misnøye, da mister de også retten til å klage. Denne sytinga er visst en fellesnevner på v1...
 

sir tande

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hadde ingen missnøye i RNG men er bare lei av tw generelt. vill bare ha gjort min første prioritet før æ slutte som er å banke bol littegran.
 

DeletedUser

Guest
jasså?
Såvidt jeg vet så er det bare RNG som har det problemet, så enten er det noe med ledelsen i stammen, eller så er det noe med rekrutteringa deres av nye medlemmer som forårsaker det :rolleyes:
 
Topp