Ryktebørs

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
BOl ville ikke ha op over.. På grunna v 4-5 regel brudd å thomas sa selv at han ikke var venn med verken BOL eller RNG..
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Nettopp .. da de ikke fikk e-mail, så ville de ikke ha ham over

..btw.. er du løpegutten til Scar? Har du overtatt hans rolle på forumet?
 

DeletedUser

Guest
Ryktet avkreftes.. det ryktes at kriteriene for å komme tilbake lå på det ulovlige plan, som de snakker så varmt om selv.. derfor ble det ingen overgang..
Ulovelig plan? Jaha ja... ikke kom med bullshit på forumet : )


Nettopp .. da de ikke fikk e-mail, så ville de ikke ha ham over

..btw.. er du løpegutten til Scar? Har du overtatt hans rolle på forumet?

Yeh, hvem vil vel ha en spiller som er like lojal til fienden som han er til RNG / BOL?
Djeez..
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktet sier at Capitan22 har bedt HFO velge side i en forestående konflinkt som baserer seg på op92-kontoen. En konto som ikke ønsker å spille i RNG engang, men som ønsket å spille i BOL. Funny story!

Og dette med ulovlige greier, så er du den siste som skal snakke, lille Capitan22.
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Ryktet sier at Capitan22 har bedt HFO velge side i en forestående konflinkt som baserer seg på op92-kontoen. En konto som ikke ønsker å spille i RNG engang, men som ønsket å spille i BOL. Funny story!

Og dette med ulovlige greier, så er du den siste som skal snakke, lille Capitan22.

Scar, Thomas sier han har lovet og gi konto til RNG når han sluttet og det har han nå gjort.. Ja, jeg har fått en forespørsel om og spille på OP..
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Han har kanskje lovet det, det har han også sagt til meg, men måten det var gjort på, og det at han gang på gang prøvde å true til seg fordeler, er ikke noe vi aksepterer.

Så nå spørs det om RNG vil se på at BOL håndhever sine regler uten innblanding, eller at RNG skal sette seg på bakbeina. Om de velger det siste, så er det også litt komisk, fordi RNG har holdt på med innadling når kontoen har gått til BOL. Dobbeltmoral er ikke noe gøy. BOL framstår hver gang som den "store stygge ulven", og det synes jeg er rart, men denne gangen er det Capitan22 som er urimelig mtp at BOL har godtatt RNG sine regler og sanksjoner flere ganger tidligere. Er RNG klare for å gjengjelde?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at Viking er tilbake ja, men ikke pga at dere er bedre enn noensinne.. Kan ikke med min beste vilje skjønne at dere brukte skills for å få sir tande over. Der er mye av veksten til Viking..

Nå var det han som spurte meg om å komme over da :rolleyes:
Kan med det samme nevne til deg at Morten AKA Xandor også vurderte å komme over, men ble igjen pga magneleo og Kronk master ;)

Han har også nevnt at han begynner å få lite med grunner til å fortsette i RNG :p
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Nå var det han som spurte meg om å komme over da :rolleyes:
Kan med det samme nevne til deg at Morten AKA Xandor også vurderte å komme over, men ble igjen pga magneleo og Kronk master ;)

Han har også nevnt at han begynner å få lite med grunner til å fortsette i RNG :p

Han hadde tanke på det der skal jeg være ærlig.. Men han drar nok ikke nå skal du se;)
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Nja, tror ikke RNG taper med det første, men mister RNG de store er nok slaget tapt. Er jo dem som gjør noe for RNG. (er noen få småe som hjelper, men resten*Nei*)
 

DeletedUser

Guest
Nja, tror ikke RNG taper med det første, men mister RNG de store er nok slaget tapt. Er jo dem som gjør noe for RNG. (er noen få småe som hjelper, men resten*Nei*)

Dem som gjør noe er C22 og Xandor. Resten er visstnok inaktive og blåholder på troppene sine som best de kan.

Og dette er noe jeg har fått vite av RNG sin egen ledelse, så det er nok fakta som ingen kan benekte så lett ;)
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
2/47 som gjør noe bra i RNG! :) Det likær vi??

Men vet det er noen andre som har hjulpet å nuke andre før, men da gjaldt det ikke IB:p Da var det random spiller
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
BOL håndhever ditt og datt... BULLSHIT!!! håndhevet hva? "verdensmestere" kaller vi slike... var ikke RNG som startet å bryte reglene på tvers av stammen! Bol adler grått inne i RNG sine safesoner og rekruterer spillere uten å snakke med ledelsen i RNG... hadde dere håndhevet disse hadde ikke Bol hatt byer langt inne i RNG land og ikke hadde de rekruert spillere uten å snakke med ledelsen i RNG først!

jeg ser virkelig ikke hva dere i Bol har håndhevet? har ikke sett noe til de jeg... ja dere stoppet adlingen, men da var også stammene på randen av krig... tar dere imot spillere uten å snakke med ledelsen i RNG? ja i følge scar sin PM IG så har dere gjort det! så hvis det er slik det skal være hvorfor skal da RNG håndheve reglene?

jeg stiller meg bak Capitan og kommer til å stå der selv om RNG skulle falle!

-RC-
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ryktet sier at Capitan22 har bedt HFO velge side i en forestående konflinkt som baserer seg på op92-kontoen. En konto som ikke ønsker å spille i RNG engang, men som ønsket å spille i BOL. Funny story!

Og dette med ulovlige greier, så er du den siste som skal snakke, lille Capitan22.

Lurer på hvor du får alt fra jeg Scar.. Tror du drømmer mye.. Hvorfor tror du Op92-kontoen ville tilbake til RNG da tror du? Han sa ikke mye pent om BOL skal jeg si deg.. yea.. funny story :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
BOL håndhever ditt og datt... BULLSHIT!!! håndhevet hva? "verdensmestere" kaller vi slike... var ikke RNG som startet å bryte reglene på tvers av stammen! Bol adler grått inne i RNG sine safesoner og rekruterer spillere uten å snakke med ledelsen i RNG... hadde dere håndhevet disse hadde ikke Bol hatt byer langt inne i RNG land og ikke hadde de rekruert spillere uten å snakke med ledelsen i RNG først!

jeg ser virkelig ikke hva dere i Bol har håndhevet? har ikke sett noe til de jeg... ja dere stoppet adlingen, men da var også stammene på randen av krig... tar dere imot spillere uten å snakke med ledelsen i RNG? ja i følge scar sin PM IG så har dere gjort det! så hvis det er slik det skal være hvorfor skal da RNG håndheve reglene?

jeg stiller meg bak Capitan og kommer til å stå der selv om RNG skulle falle!

-RC-

Begynn å få opp øya, er du snill. Vi bryter ingen avtaler i det hele tatt da vi har gjort det klart at alle avtalene opphørte da alliansen ble nedgradert til en IAP. Kom med fakta er du snill. Så nei vi har ikke brutt noen avtaler i det hele tatt. Vi adler gråbyer på lik linje som alle andre. Kan ikke se noen steder at disse er reservert RNG på noen måte jeg, kan dere?

Lurer på hvor du får alt fra jeg Scar.. Tror du drømmer mye.. Hvorfor tror du Op92-kontoen ville tilbake til RNG da tror du? Han sa ikke mye pent om BOL skal jeg si deg.. yea.. funny story :)

Vel, det som er litt gøy, er at op92 heller ville spille i BOL enn i RNG:

Eivind / Scar 3/18/12 11:55 PM
Om vi ignorerer alt som er skjedd til nå, hvilken stamme på v1 vil du spille i?
Thomas 3/18/12 11:56 PM
BOL
3/18/12 11:56 PM
Fåtall i RNG jeg orker

Tja, er en skypesamtale - lett å redigere, så da kan jeg bare henvise dere til op92 så får dere samme sitatet servert der:) Han er ikke så begeistret for dere heller, skal jeg si deg! Om jeg bruker de samme ordene som han brukte når han skulle beskrive RNG og ledelsen der, så blir jeg vel utestengt.

Jeg skal svare på spørsmålet ditt; Fordi han en tid tilbake lovet at RNG skulle få kontoen tilbake om han sluttet? Rikig? At dere legger store begrensninger og trer forskjellige regler over hodet på spillerne dere, er ikke noe BOL kan erkjenne. Dere har deres regler, vi har våres, og om noen bryter dem - så har begge stammene sin rett til å håndheve sine regler.

Dere tok tilbake Goliatt og deeef når de gikk og kastet ut eieren - vi har ikke samme mulighet, men da benytter vi oss av innadling. Vi respekterte deres tilbaketrekking av kontoene, så da kan vel deres respektere våre sanksjoner? Eller har du et stort problem som alt annet, capitan22?
 
Topp