Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Var ikke sånn ment Td, vet dere gjør mye. Tenkte mer når det kommer til konfliktene og dramaet og sånt, dere ligger stort sett bare i kose hjørnet deres å tar rng byer i rykk og napp.
 

sjefen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Var ikke sånn ment Td, vet dere gjør mye. Tenkte mer når det kommer til konfliktene og dramaet og sånt, dere ligger stort sett bare i kose hjørnet deres å tar rng byer i rykk og napp.

Hvilke konflikter og dramaer? :rolleyes:

Ryktes at vi i Viking ikke vet hva du snakker om....
 

DeletedUser

Guest
Var ikke sånn ment Td, vet dere gjør mye. Tenkte mer når det kommer til konfliktene og dramaet og sånt, dere ligger stort sett bare i kose hjørnet deres å tar rng byer i rykk og napp.

Såvidt jeg veit så er vel Viking med på det aller meste som skjer, selv om det aller mest er i forhold til RNG (enda)(angel)
 

DeletedUser

Guest
tk

ryktes at Tk har hat en vanskelig natt
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktes at finværet bestemmer seg for å komme den dagen jeg skal dra.. Til et nytt sted med dårlig vær.

Så heldig jeg er!

Ryktes også at en storm er på vei mot RNG. ;) :awesome:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at mange drar til Hovden, bortsett fra undertegnede som ikke fikk lov å dra fra verkstedet etter å ha fylt olje på bilen med beskjeden om at bilen jeg kjørte var i "ukjørbar stand", og må inn på verksted før en kan brukes. Jaja. Sånn endte den turen for min del.

Ryktes også at WIC kommer til å få litt problemer framover.
 

DeletedUser

Guest
hovden

ryktes at jeg ikke kommer meg til hovden denne gang :(
får kjerringa heim i helga så står over denne gangen
 

DeletedUser

Guest
Ja, det merktes. Tenkte jeg skulle ta en kikk innom forumet når jeg kom hjem, men her var det lite å hente. Skulle nesten tro det var kun meg som laget drama :) Det var uansett en fantastisk tur igjen :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ja, det merktes. Tenkte jeg skulle ta en kikk innom forumet når jeg kom hjem, men her var det lite å hente. Skulle nesten tro det var kun meg som laget drama :) Det var uansett en fantastisk tur igjen :)

Tror vi savner Bgm jeg :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktes at mange drar til Hovden, bortsett fra undertegnede som ikke fikk lov å dra fra verkstedet etter å ha fylt olje på bilen med beskjeden om at bilen jeg kjørte var i "ukjørbar stand", og må inn på verksted før en kan brukes. Jaja. Sånn endte den turen for min del.

Ryktes også at WIC kommer til å få litt problemer framover.

Jeg og Eivind2 hadde jo kjøpt inn så mange vannballonger, så møtte d ikke opp? SKUFF! Jaja, superbilen var visst ikke så super alikevel? :D

*Back on topic*
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at windsy har giftet seg med en moderator!! Det er ikke lov til å påvirke mods! :mad:
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Er visst kicket fra RNG og har under 100 incs ATM.. Litt skuffa.. 2 byer i pluss idag fra dem også
 
Topp