Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Når det er tomt, kan jeg jo kjøre fult på dere igjen, blir koselig!

Hahaha! Så du bruker faktisk mye tid og energi på å adle gråbyer! Bahahahaa :LOL:

Men du får fortsette den slitsomme krigen din mot Barbie. Håper du vinner.
I mellomtiden tar vi noen andre byer fra deg, så får vi se som hvem som vinner først.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha! Så du bruker faktisk mye tid og energi på å adle gråbyer! Bahahahaa :LOL:

Men du får fortsette den slitsomme krigen din mot Barbie. Håper du vinner.
I mellomtiden tar vi noen andre byer fra deg, så får vi se som hvem som vinner først.

Jeg leder jo, og er snart ferdig :warrior:
 

DeletedUser

Guest
40 byer er ingen ting etter 10 måneder med angrep hver dag :p

Nei, det er ikke allverden, men det kalles ikke å lede :)

Får nå se etterhvert som vi adler de andre i stammen din. Fjerne all støtte. Blir spennende å se hvor lenge du varer da.
Hadde håpet du kunne komme fram til fronten min da. Gledet meg til å få en skikkelig kamp her jeg nå.. Men det kommer visst aldri til å skje.
 

DeletedUser

Guest
Nei, det er ikke allverden, men det kalles ikke å lede :)

Får nå se etterhvert som vi adler de andre i stammen din. Fjerne all støtte. Blir spennende å se hvor lenge du varer da.
Hadde håpet du kunne komme fram til fronten min da. Gledet meg til å få en skikkelig kamp her jeg nå.. Men det kommer visst aldri til å skje.

Kommer nok engang^^
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Xandor, om du tror du overlever og vinner til slutt, gi deg...

Når vi har nuket ned de andre vil du kanskje få 50k nukes mot deg samt 4 adelstog på hver by?

Lykke til
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at en vis person vil få seg et sjokk når han avbryter kontovakten idag (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Xandor, om du tror du overlever og vinner til slutt, gi deg...

Når vi har nuket ned de andre vil du kanskje få 50k nukes mot deg samt 4 adelstog på hver by?

Lykke til

Hvorfor skal jeg ikke overleve?
Hvorfor kan ikke vi vinne?

Alt er mulig
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Alt er mulig, men nå som HFO delen av JUST blir plukket ned, BOL forsvinner kjapt og vi spiser oss godt nordover så er sjangsen særdeles liten for at dere skulle klare det, men en er lov til å håpe på en kollektiv kollaps innad i WIC pga. kjedsomhet
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Alt er mulig, men nå som HFO delen av JUST blir plukket ned, BOL forsvinner kjapt og vi spiser oss godt nordover så er sjangsen særdeles liten for at dere skulle klare det, men en er lov til å håpe på en kollektiv kollaps innad i WIC pga. kjedsomhet

Det jeg mente xandor, uansett hvor god du er, vil du ikke klare å motstå 50k nukes....
 

DeletedUser

Guest
Det går rykter om at xandor har våknet igjen
hitler.gif
og han er ikke glad!
threatenlumber.gif



http://www.youtube.com/watch?v=kjE5dafHMhY&feature=BFa&list=PLCE6DA0DA5590C5B3
 
Topp