Ryktebørs

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Undrer jeg også, er vel ett eller annent vi liksom har jukset meg igjen som de ikke har et fnugg av bevis for som vanlig.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det trengs ikke å utdypes, scar :) Det er på en måte en unnskyldning, fordi det ødelegger motivasjonen for alle som spiller mot wic at vi skal få ekstra motstand på enkelte steder som man tenkte det ikke gikk ann...

Jo, det trengs faktisk å utdypes, kjære Slumpi. Spesielt da ingen forstår hva dere snakker om. At vi sender ut nukes koordinert blir dessverre ikke sett på som juks. Jeg må nok bare beklage det, men det er nå bare slik det er. Hva med å fortelle oss mer i detalj hva det er for noe tull dere anklager oss for denne gangen istedenfor å ha en intern-diskusjon hvor dere dikter opp unnskyldning etter unnskyldning? Det var tross alt JPTG som fint har satt seg selv i denne posisjonen, så hvorfor kan dere ikke bare "just play the game" som alle oss andre?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jo, det trengs faktisk å utdypes, kjære Slumpi. Spesielt da ingen forstår hva dere snakker om. At vi sender ut nukes koordinert blir dessverre ikke sett på som juks. Jeg må nok bare beklage det, men det er nå bare slik det er. Hva med å fortelle oss mer i detalj hva det er for noe tull dere anklager oss for denne gangen istedenfor å ha en intern-diskusjon hvor dere dikter opp unnskyldning etter unnskyldning? Det var tross alt JPTG som fint har satt seg selv i denne posisjonen, så hvorfor kan dere ikke bare "just play the game" som alle oss andre?

Så lenge du ikke vet hva det dreier seg om, så mener jeg du er drøy i din munnbruk når du kaller våre uttalelser for vås og tull. Det forteller mer om ditt syn på JPTG, og hvordan du forhåndsdømmer andre til nærmest å være idioter.. Ikke akkurat det man kaller for positiv egenskap.

Tenk også over at det er enkelte ting som ikke diskuteres på off. forum. Du får søke din info andre steder enn her.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Så lenge du ikke vet hva det dreier seg om, så mener jeg du er drøy i din munnbruk når du kaller våre uttalelser for vås og tull. Det forteller mer om ditt syn på JPTG, og hvordan du forhåndsdømmer andre til nærmest å være idioter.. Ikke akkurat det man kaller for positiv egenskap.

Tenk også over at det er enkelte ting som ikke diskuteres på off. forum. Du får søke din info andre steder enn her.

Oj, så deffensiv du spiller på forumet nå da, C22. Før hadde du ingen problemer med å spre rundt deg med slike påstander, så hva har skjedd? Jeg regner med at dette er nok et forsøk som føyer seg inn i rekken av JPTG sitt eget propaganda-spill som er for å sverte WIC. Når dere ikke engang er villige til å "avsløre" hva som har skjedd, eller hva slags type handling som er skjedd, da blir det for dumt.

SOm jeg oppfordret dere til; Just play the game. WIC har sett ut som vinnere av v1 i et år eller to nå, og det er bare noe dere må finne dere i, samt at deres diplomatiske evner totalt failet noe som man heller ikke kan kalle en positiv egenskap.
 

DeletedUser

Guest
Oj, så deffensiv du spiller på forumet nå da, C22. Før hadde du ingen problemer med å spre rundt deg med slike påstander, så hva har skjedd? Jeg regner med at dette er nok et forsøk som føyer seg inn i rekken av JPTG sitt eget propaganda-spill som er for å sverte WIC. Når dere ikke engang er villige til å "avsløre" hva som har skjedd, eller hva slags type handling som er skjedd, da blir det for dumt.

SOm jeg oppfordret dere til; Just play the game. WIC har sett ut som vinnere av v1 i et år eller to nå, og det er bare noe dere må finne dere i, samt at deres diplomatiske evner totalt failet noe som man heller ikke kan kalle en positiv egenskap.

Dette er en sak som omhandlet et regelbrudd som selv jeg syntes var merkelig. Så her trenger du ikke bekymre deg mer Scar :)
Her er det heller ikke noe forsøk å sverte WIC, men et forsøk på å kritisere tw-teamet og her gir jeg min støtte.

På et nytt tema.

Ryktes ekstremkulden er skylden i at WIC gjør det så bra for tiden ^^ Hurra for lavtrykk og minusgrader! :awesome:
Får bare håpe dette varer. Noe jeg er sikker på at det gjør, men man vet aldri..
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dette er en sak som omhandlet et regelbrudd som selv jeg syntes var merkelig. Så her trenger du ikke bekymre deg mer Scar :)
Her er det heller ikke noe forsøk å sverte WIC, men et forsøk på å kritisere tw-teamet og her gir jeg min støtte.

På et nytt tema.

@JPTG: Så lett var det å nevne det :) Thanks, MD!

Kritisere Teamet? Aah, vel, regn med meg hvertfall.

Ryktes ekstremkulden er skylden i at WIC gjør det så bra for tiden ^^ Hurra for lavtrykk og minusgrader! :awesome:
Får bare håpe dette varer. Noe jeg er sikker på at det gjør, men man vet aldri..

Ryktet bekreftes!
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
@JPTG: Så lett var det å nevne det :) Thanks, MD!

Kritisere Teamet? Aah, vel, regn med meg hvertfall.

Vi er litt redde for og nevne slikt da skjønner du, er så fort at det blir utestenging og bann ute å gå da.:mehe:

Og bevis har vi hatt nok av, men det blir nok ignorert og oversett, :razz:
 

DeletedUser

Guest
Jeg må jo innrømme en viss (stor) nysgjerrighet rundt Det-Man-Ikke-Nevner.

Men samtidig så skal det jo være lov å diskutere reglene i nøytrale former på forumet - til tross for at forumet som hadde det spesifikke formålet å diskutere dem ble fjernet. Hrmph. Det var visst for vanskelig å holde fornærmelser unna... til tross for at alle innlegg der måtte godkjennes av en moderator før det ble vist. Uh-huh.

Anyhow. Nå er det jo en eller annen regel som antakeligvis har blitt brutt. Det å diskutere den regelen på forumet, i en egen tråd utenfor P&P forumet, burde da gå greit. Så lenge man ikke bruker navn, men heller legger fram den nåværende saken som et eksempel (uten navn!) på hvordan regelverket har blitt tolket. Da vil det være mulig å ha en koselig diskusjon rundt det.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det ikke er wic som jukser men at det faktisk er teamet selv men wic er dem som får skylden :hmm:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg haxxer helt vilt. Unlimited med off. Eneste problemet er at jeg er for lat til og sende ut alt.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg haxxer helt vilt. Unlimited med off. Eneste problemet er at jeg er for lat til og sende ut alt.

Zerr?? Jeg fikk nettopp et script som gjør at nuksa blir sendt automatisk. Eneste jeg trenger å gjøre er å "visualisere" at jeg sender ut nukes, og min awesomme mac vil gjenkjenne disse å sende ut nuksa. Ganske genialt. U want?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Litt sånn, Scarremann? ;)
[spoil]
apple-2.jpg
[/spoil]

MAC'en din vil nok ikke klare og kjøre noen "positive" program uten at du må betale enorme summer for det. Så, med mindre du er meget rik, så tror jeg nok at dette utrolige scriptet ditt ikke er så bra som du vil ha det til (just like the rest of the Apple/mac products).

Ryktes at RNG faller som en stein IG.
 

DeletedUser

Guest
Litt sånn, Scarremann? ;)
[spoil]
apple-2.jpg
[/spoil]

MAC'en din vil nok ikke klare og kjøre noen "positive" program uten at du må betale enorme summer for det. Så, med mindre du er meget rik, så tror jeg nok at dette utrolige scriptet ditt ikke er så bra som du vil ha det til (just like the rest of the Apple/mac products).

Ryktes at RNG faller som en stein IG.


325.gif
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Litt sånn, Scarremann? ;)
[spoil]
apple-2.jpg
[/spoil]

MAC'en din vil nok ikke klare og kjøre noen "positive" program uten at du må betale enorme summer for det. Så, med mindre du er meget rik, så tror jeg nok at dette utrolige scriptet ditt ikke er så bra som du vil ha det til (just like the rest of the Apple/mac products).

For de som er opptatt av en mac som skal fokusere på skole/utdanning å gjøre det bra ellers i livet er mac det beste alternativet :) Du vil sikkert begynne å whine om at Mac er sugen på gaming, og da kan jeg nok en gang gjenta meg selv; Til gaming er pc best.

Once you go mac - you never go back.

Ryktes at RNG faller som en stein IG.

Dette ryktet var det noen som kom med for flere måneder siden, og dette ryktet har aldri blitt truet som et faktum :)


Yeah, cool story, bro.
 
Sist redigert:
Topp