Ryktebørs

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Kanskje noen folk som ikke har tid til og sitte 24/7 dele på 2? :eek: Når det ikke er nattbonus. Så kan det være greit og være flere en 2 på kontoer.

Man trenger jo ikke sitte 12 timer dagen pålogget hver heller da. Skjønner ikke hvor den trenden med at alle absolutt skal være pålogget døgnet rundt kommer fra.
 

DeletedUser

Guest
Mange fordeler med det. Man takker jo ikke nei til og ha en aktiv konto 24/7? Spesielt på natten, Mye mer ress og hente :) Og jeg har ikke tilgjengelighet til og sitte oppe hele natten. Det har ikke så veldig mange andre norske heller. Fordi Mye jobb/Skule. Derfor er folk fra canada/USA bra :cool:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Synes ikke det er noen bragd å "prestere bra" på en verden når man sitter med 3 eller flere stykker på en konto.
Mer respekt for en spiller som ligger på rank 20 alene, enn en som ligger på rank 1 med 4 stk. på kontoen.
 

DeletedUser

Guest
rank 20 er 2 byer :)

rank en er 21. syns det er litt mer respekt til rank 1 enn rank 20 ;) min mening. dual er noe som har kommet for å bli :)
 

DeletedUser

Guest
rank 20 er 2 byer :)

rank en er 21. syns det er litt mer respekt til rank 1 enn rank 20 ;) min mening. dual er noe som har kommet for å bli :)

han skrev ikke noe om at han ikke likte dual spilling, han skrev at det er en større bragd og spille solo og komme på topp 20 enn en konto som har 3+ spillere
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Og jeg føler at jeg tøyer grensene når jeg spiller dual med Vetle, og vi er bare to stk. Kommer aldri til å spille med mer enn en ekstra person på kontoen, er jo helt latterlig i grunn. Men selvsagt forståelig at folk dytter masse folk inn på kontoen sin når de er redd for å miste rank, må jo være deres største mareritt. Sier bare det jeg mener om det her, ikke for å støte noen på noen som helst måte. Jeg har ikke noe i mot dere som velger å spille slik, jeg kunne bare aldri tenkt meg å gjøre det selv.
 

DeletedUser

Guest
Synes ikke det er noen bragd å "prestere bra" på en verden når man sitter med 3 eller flere stykker på en konto.
Mer respekt for en spiller som ligger på rank 20 alene, enn en som ligger på rank 1 med 4 stk. på kontoen.

Spot on & bulleye!

:)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Å ligge på rank 20 alene på HP er ingen bragd... Du bør minst ligge på top 5 her for at det skal være noen bragd.
 

DeletedUser

Guest
Ja, je grunner mæ jaggu på hæssen agenda du kan ha førr å prøve å disskreditere følk som speller solo.

:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes att Jeg og Moonshie har det veldig koselig :D
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ja, je grunner mæ jaggu på hæssen agenda du kan ha førr å prøve å disskreditere følk som speller solo.

:)

Du diskrediterer folk som spiller dual, så ikke klag. Men det er et faktum at å ha 9k etter så lang tid på HP ikke skal være noe vanskelig selv om man spiller alene.
 

DeletedUser

Guest
Du diskrediterer folk som spiller dual, så ikke klag. Men det er et faktum at å ha 9k etter så lang tid på HP ikke skal være noe vanskelig selv om man spiller alene.

Je diskrediterer da itte fælk som speller dual, je sins duals er en fin ting je. Slik får jo TW's middelmådiheter au smaka på å ha boksa full tå kvinner. Mens je kan få smaka hæss'n det er å ha boksa full tå pinner.

:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes att Jeg og Moonshie har det veldig koselig :D


Ja, ser ikke værre ut. Mye OD på meg som spiller solo. Men ser at det å spille mot 4-5 stk sammtidig ikke går i lengden. Å det bare mot en konto, så kommer alle andre i tillegg. Hus skal bygges, barn skal passes og 8 timer jobb skal også gjøres i døgnet. Nei, synes litt synd i dere som går på skule å ikke kan sitte solo på tw hele dagen. Dere er i hvertfall kanon gode! det skal dere ha. Alle 100 i TP faktisk :jsmiley: Stå på så blir det nok seier skal du se!
 
Topp