Ryktebørs

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
oooki, vet faktisk ikke om det er mulig å spille skittent allerede...

Spionasje ville ikke hatt noen effekt osv osv..

Explain my son!
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
For det første. Spionasje skittent? Tja. Ikke direkte uvanlig på tw. Ganske morsomt at det kommer fra en stamme som skryter av å ha spion i -RE- og samtidig prøver å rekruttere "flere".

I tillegg beskylde oss for å prøve å få Pilgrim inn som spion hos CM. Vel, for det første vet jeg ingenting om dette, og for det andre, hvis han er vår spion, hvorfor er han fortsatt i stammen?

CM er også sure på oss fordi vi ikke gav 24-timers forvarsel da vi sa opp IAP'en. Dette etter en del lite heldige saker, som blant innebærer falske rykter til andre stammer om at vi ønsker å erklære krig, lenge før det var et tema å si opp IAP'en. Med en stamme ledet av .nos kanskje største erke-backstabber i Jokern, var det absolutt ingen grunn til å tro at CM ville gitt oss 24 timer den dagen de ville sagt den opp. Da blir det litt naivt å tro at vi skulle gjøre det samme.

Greit nok, jeg forstår at Jokern er sur fordi han ble adlet, men disse beskyldningene i etterkant blir litt for dumme, og jeg regner med at den jevnlige V12-spiller kjenner fyren såpass at det ikke er alt fra den kanten som stemmer med virkeligheten.
 

DeletedUser

Guest
I tillegg beskylde oss for å prøve å få Pilgrim inn som spion hos CM. Vel, for det første vet jeg ingenting om dette, og for det andre, hvis han er vår spion, hvorfor er han fortsatt i stammen?
Fordi han kanskje motsa dere og ikke ville gjøre noe slikt?

CM er også sure på oss fordi vi ikke gav 24-timers forvarsel da vi sa opp IAP'en. Dette etter en del lite heldige saker, som blant innebærer falske rykter til andre stammer om at vi ønsker å erklære krig, lenge før det var et tema å si opp IAP'en. Med en stamme ledet av .nos kanskje største erke-backstabber i Jokern, var det absolutt ingen grunn til å tro at CM ville gitt oss 24 timer den dagen de ville sagt den opp. Da blir det litt naivt å tro at vi skulle gjøre det samme.
Jokern leder på ingen måte stammen, kanskje har han gjort det før, ikke nå lenger. Hva vi ville ha gjort har vi flere eksempler på, vi trenger ikke å sitte og anta hva vi og andre ville ha gjort i en situasjon.

Greit nok, jeg forstår at Jokern er sur fordi han ble adlet, men disse beskyldningene i etterkant blir litt for dumme, og jeg regner med at den jevnlige V12-spiller kjenner fyren såpass at det ikke er alt fra den kanten som stemmer med virkeligheten.
Vet ikke hvorfor dere skal blande ham inn her...

.......
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Eg snakket jo med solono i går og han sa at det var idiotisk at dere ikke ga enn advarselen om at dere kom til og gjøre det, og solono har som sakt infomert meg om hvorfor dere gjorde det og at dere ikke tenkte dere om sa han Villa(giggle)

[26.09.2012 23:52:15] solono solono: Vi hadde ikke satt noen frist for å angripe, det har jeg beklaget overfor deg på. Og jeg ser nå i ettertid at vi burde ha en liten tidsfrist
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fordi han kanskje motsa dere og ikke ville gjøre noe slikt?
"Dere". Dette er i alle fall ikke noe fra ledelsen vår, i så fall noe et enkeltmedlem har spurt om. Men mest sannsynlig høres dette ut som en idiotisk måte å prøve å finne "drit" på oss på. Når det er sagt synes jeg ikke det er så veldig alvorlig, og sånn btw så er det så mange CM-spillere som søker til oss at det å prøve å rekruttere en spion, er ikke noe vi hadde trengt å gjøre, dersom vi hadde ønsket det.

Jokern har fremstått som "leder" i CM både til oss på delt forum, offentlig forum og skype. Hva som skjer innad hos dere veit jeg ikke, men for oss har han vært det. Men det vet vel du ikke så mye om uansett, vil jeg tro.

Vi står fritt til å gjøre våre egne diplomatiske valg. Vi har hatt en Iap i noen få uker og det er tidlig i spillet. At dere forventer 24 timer på å forberede dere på etter dette, får stå på deres kappe. Bedre oppførselen, så kan man snakke om det. 24 timer er noe man gir allierte og andre samarbeidspartnere man har hatt god dialog med over tid.

Men du virker i grunn generelt uviten over hele saken, noe jeg i grunn kan forstå da det virker som du nettopp har startet på verdenen. Men da er det kanskje greit å ikke prate om.

White tiger: Finner ikke ordet idiotisk i den setningen du trekker ut der.
 

DeletedUser

Guest
hhh

sånn men DU eier ikke byen før adelen har tatt den

er ennå utrolig lei av at folk skriver teite ryktepoeng uten å signere.

så til deg som skrev fjott i et poeng til meg.. feigt

og poenget med å bruke min signatur?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktes at det blir alt annet enn koselig når dem kommer ut i det åpne rom.
 
Topp