Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Det ryktes at dette er løgn, me det skulle jo ligget på fakta! :)

[10/24/2012 4:32:11 PM] Sondre E Sexy: solono?
[10/24/2012 4:32:18 PM] Sondre E Sexy: er dere intrisert i enn iap :)?

//solono

Det ryktes at du glemte resten av samtalen, men jeg skal hjelpe deg ;)

[10/24/2012 4:33:28 PM] solono solono: JAAAAA!!! Dere er mine forbilder, dette høres veldig fristende ut!
[10/24/2012 4:33:51 PM] Sondre E Sexy: Hahaha! Aldri! Lurt you godt there! ;) Vi vil heller jobbe sammen med CKH, siden Redswan er der <3
 

DeletedUser

Guest
etter all sannsynlighet skjønte Sondre at Solono trolla han og skrev at han heller ville ha en IAP med dere. Er jo ganske lett å skjønne at Sondre heller vil ha en IAP med oss enn å ha en IAP med dere, i og med at det går så "bra" hos dere her om dagen
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at ikke alle tok min spøk, som gjorde at jeg fikk sinte ryktepoeng i loggen :p
 

DeletedUser

Guest
ja kan godt hende d, men vi har aldri søkt ally/iap med dere i -re- og RFLF

hahaha jo, deres diplomat har søkt iap med oss før og mens du drev å drepte alle offtroppene dine på meg.

Offtopic: Tusentakk til dere som har sittet kv å passet på kontoen min i noen dager! <3
 

DeletedUser

Guest
ikke noe jeg har gjort :)
hehe så jo ganske mye deff for jeg da :)

Nei, du skal vell skylde det også på stakkars kleppe, ford om det er du som skriver pm så er det kleppe som sender angrepene.. sant?
jeg så forresten alle dine tropper også. 1 fullt nuke å alle dine byer er tomme. Du har jo bare sniping tropper tilgjengelig:p
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Nå har ikke du så mye å skryte av heller da?

Sist jeg sjekket hadde du en deffby (som nå er borte vekk) og et nuke + noe stack fra dine kjære venner :)
 

DeletedUser

Guest
Nå har ikke du så mye å skryte av heller da?

Sist jeg sjekket hadde du en deffby (som nå er borte vekk) og et nuke + noe stack fra dine kjære venner :)

Stemmer det at jeg er ganske skrapt for tropper.
Men jeg har tatt imot alle dine offtropper, chiltarc sine, cdstativ sine å fremdeles har jeg bare mistet 1 by til dere på rattus, snipen tok bare ut 1 av 4 adels å dere hadde flaks med å adle på 3 adels.

så, hva er deres unnskyldning for at dere ikke har defftropper? :p
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Vi har da defftropper? :)

Offen du tok imot fra Rattus var egentlig bare en el haug med rester etter noen andre angrep vi hadde sendt på mindre spillere vi adlet + "hovudnuket" som hadde adelsen :)

Og "alle" våre tropper var vel en overdrivelse? :) Husk at det var mere enn 2k som kom hjem fra byen din :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
det stemmer eg sporte dem im en IAP rattus. dette viste du ville vært mye bedre en en krig men dog fant du ut at cum skulel ha løyet til deg noe eg aldri fikk svar på???
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Stemmer det at jeg er ganske skrapt for tropper.
Men jeg har tatt imot alle dine offtropper, chiltarc sine, cdstativ sine å fremdeles har jeg bare mistet 1 by til dere på rattus, snipen tok bare ut 1 av 4 adels å dere hadde flaks med å adle på 3 adels.

så, hva er deres unnskyldning for at dere ikke har defftropper? :p

Du skjønner, det er et ganska bra fenomen som kalles støtting :) Det går ut på at når noen blir angrepet (la oss i dette tilfellet si et stammemedlemm) så kan man LÅNE BORT TROPPENE SINE i en liten stund. Det som desverre av og til skjer, er at desse angrepene treffer, noe som igjen fører til at man mister tropper. Da er det nødvendig å fylle på, og jeg som er stammeleder må da selvfølgelig biddra? Eller er jeg helt på jordet nå? :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det ryktes at Kleppe var sluttet å spille.........men det var altså et rykte?
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Tw-Guide burde lese sine egne guider en gang til, om ikke to! (giggle)

Et så godt råd hører vel til under faktatråden:rolleyes:

Men rent bortsett fra at jeg er en elendig spiller, må det sies at noen hundre incs samtidig med den travleste uke jeg har hatt på jobben på lange tider er en litt uheldig kombinasjon:hmm:
 
Topp