Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Såklart spiller vi multi.
Eller, vi prøver å unngå den massive innadlingskulturen -RE- liker så godt, ved heller å bytte eiere på kontoene. Da vi itillegg sendte tickets på dette, trodde vi at dette skulle gå fint.
Men slapp av, vi er snart tilbake når enkelte klarer å forstå at det ikke var juks som foregikk.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes dog at twstats er litt bad ikveld:

"Our servers are misbehaving"
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Såklart spiller vi multi.
Eller, vi prøver å unngå den massive innadlingskulturen -RE- liker så godt, ved heller å bytte eiere på kontoene. Da vi itillegg sendte tickets på dette, trodde vi at dette skulle gå fint.
Men slapp av, vi er snart tilbake når enkelte klarer å forstå at det ikke var juks som foregikk.
Vel, noe av grunnen til internadlingen har jo vært at spillerne som har blitt internadla f.eks. runinter, leiv eiriksson og drawde spilte uten fakenick, og gamle tradisjonsrike nick som ikke frister så mye å gi bort. Er ganske naturlig i grunn. Eveliniasz ville vi selvfølgelig ha en ny eier på, men polakken som spilte på den ville ikke gi bort kontoen. Det må man respektere.

Dere kunne nøyd dere med ticket på det, om dere mente det var noe feil. Det er i alle fall ikke veien å gå å beskylde rundt, om dere ønsker å opprettholde et diplomatisk forhold :)
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke helt hvor mange ganger jeg må si det, men hadde ikke solono pusha(tog du'an?? :p) for at jeg skulle sende inn en ticket, så hadde jeg aldri gjort det.

Jeg synes fortsatt .no burde ta en real diskusjon om akkurat emnet, men på generell basis, ikke mtp -RE-.
Så hele greia gikk litt lengre enn jeg forventa, jeg skrev jo den beklagelsen, men så rulla snøballen over kontrollspaka mi.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Saken var i grunn død for vår del når beklagelsen kom, men en slik beklagelse er jo ikke mye verdt når dere fortsetter i samme sporet. :forvirra:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at solono enten lyver, eller totalt overser mange, mange stammer her på v12. Begge deler er rimelig arrogant og uhørt i mine øyne! ;)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Seff gjorde de det ^^,

Når du sier jeg er ny og kaller meg "gai" så indikerer det på at det er du som er ny av oss (giggle)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det ryktes at cleo nok er mer ringrev enn Stoned........Stoned er bare stoned!
 

DeletedUser

Guest
gai = guy.

På Chinlish. Så vet du det. Har ikke spillt på noen år, nei. Rusten jævel.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Det ryktes at dette er løgn, me det skulle jo ligget på fakta! :)

[10/24/2012 4:32:11 PM] Sondre E Sexy: solono?
[10/24/2012 4:32:18 PM] Sondre E Sexy: er dere intrisert i enn iap :)?

//solono
 
Topp