Ryktebørs

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Snipet jeg ikke? Jeg har da byen enda?
Som du sikkert ser (om han videresente rappiser) så tok han ut en del lk. Jeg feilberegnet totalt, og presterte og få lk-snipen (litt skanket med def siden de var på farming i natten, o derfor måtte bruke lk) 0,01 sekunder FØR nuken istedet for etter. En liten misskalkulasjon på min side. Merkes at det er 4 år siden sist...

Venter på ny inc nå. Synes det er morro at dere får ett slikt sinnsykt overtak ved og spille så inn i helvette skittent, og faen bare klarer og ta 1 jævla by fra en annen person som ligger så langt inne i re land, at det er en skam. Om vi hadde lidd av groteske feberfantasier, og angrep i samme hersligt feige stil midt på natten, så skulle vi iallefall fått 2 byer.

Om det nå skulle gå så galt at jeg faktisk mister byene mine iløpet av uken, må dere bare vite at jeg kommer tilbake for dem. På samme måte redswan fikk sin.

SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tolket bare det at du "mistet lojaliteten" som at du hadde mista byene dine helt, vet ikke engang hvor du er IG :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det ryktes at Sondre og Co, sitter på gjerdet å venter på utfallet av krigen..........dem liker jo å samle på rester!!!
 

DeletedUser

Guest
Tja, hva skal man si. -RE- ønsket seg action på v12, greit nok. Men det de gjør nå er å unngå action og motstand. Først erklærer de krig mot oss midt på natta. Sleipt nok.

Dette kan da ikke være den eneste gangen du har opplevd at en stamme bryter en IAP uten 24t varsel om krig?
Diplomati og sammensvergelser er en del av spillet. Helt normalt. Jo visst forstår jeg hvorfor dere er litt arge (hadde blitt det selv), men igjen; en del av spillet

Og nå får de med seg RFLF med seg mot oss i krigen!? Trodde dere skulle ha det morro med litt krig og ikke skaffe dere alle fordeler for så å vinne verdenen så enkelt som mulig? Spar meg. Pyser er det beste ordet jeg har på dere akkurat nå. V12 ble plutselig kjedelig på under 24 timer.

Vegz out.

Å ha fordeler i en krig vinner som oftest krigen. Å ha allierte som hjelper til, burde da ikke være ulovlig og sett skrått på?
Hvis dere synes denne verdenen ble kjedelig, og mister motet etter at noen har erklært krig mot dere på en måte dere selv ikke liker, synes jeg synd på dere.
Krig er morsomt! Gøy! Men jeg personlig liker å ha noen å sammarbeide med når det kommer til krig.
-FuzzOut
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Gert.....

Du adla nettopp en gråby, så jeg forstår ikke helt hvorfor du prøver å disse adlinga Trond og Sondra har drevet med....
 

DeletedUser

Guest
Gert.....

Du adla nettopp en gråby, så jeg forstår ikke helt hvorfor du prøver å disse adlinga Trond og Sondra har drevet med....

haha, han disser ikke adlinga, han disser den største recstammen på v12 :)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Undercover: -n-p- var en stamme egentlig litt random satt sammen da vi ikke hadde noen stamme, DET skal vere sagt. Men vi er da over BS? Og vi gjør det ikke så altfor dårlig? Vi har da tross alt fått søknader fra spillere i BS! ? :) Så når det kommer til stamme, burde du ikke si så mye, for selv om det har vert litt masserec, rømmer folk fra BS.
 

DeletedUser

Guest
Undercover: -n-p- var en stamme egentlig litt random satt sammen da vi ikke hadde noen stamme, DET skal vere sagt. Men vi er da over BS? Og vi gjør det ikke så altfor dårlig? Vi har da tross alt fått søknader fra spillere i BS! ? :) Så når det kommer til stamme, burde du ikke si så mye, for selv om det har vert litt masserec, rømmer folk fra BS.

Hahah, ja.. Ikke sant, random satt sammen? Sondre har sagt flere ganger at han planla i 2-3 uker, da har Sondre enda flere løgner på seg :)
GG.
Ja, altså, er du stolt av at dere har mere poeng enn oss når dere driver med masserec? Alle kan da klare å invitere alle på en verden, dog så er det sikker piss kjedelig så skjønner ikke hvordan dere orket..
Om vi hadde tenkt på poeng som dere hadde da vi også startet masse rec? Men nei, vi bryr oss om hvem vi har i stammen og ikke.
Ja, det jeg sier, like greit at dere tok de medlemmene, de var noobsa :)
Jeg sier mye, det kommer jeg til å gjøre helt til jeg er ferdig her.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er jo bare det proffe igjen i BS er derfor dem har så lite poeng mens noobsa dro jo til RFLF (rofl)
 

DeletedUser

Guest
er jo bare det proffe igjen i BS er derfor dem har så lite poeng mens noobsa dro jo til RFLF (rofl)

Magnar, Magnar, her snakker vi ikke om RFLF.
Vi snakker heller ikke om noobsa (som du kaller dem:hmm:) som stakk til RFLF.
Og ja, du har rett :) Mange proffe i BS :cool:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det ryktes at både Kleppe og Sondre er fullstendig og totalt på jordet.........virker som dem hverken ka lese eller forstå.........Kom med et bevis på at jeg har disset dere vedr adling/rekruttering, det finnes ikke!!!

Og helt fint, Vi i BS er en gjeng med håpløse folk, vis meg en plass at jeg har skrevet noe om at vi er bedre enn dere, få se det på skrift.

Fint om dere ku svarer før jeg er adlet ned........men dere har neppe noe fornuftigt svar å gi.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe erlend er vel mer en sak der det gjelder at folk rømmer derifra vet om folk i BS som vil ut men skal ikke nevne navn ^^ dere fikk deres skjankse men missbrukte den ^^
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
hehe erlend er vel mer en sak der det gjelder at folk rømmer derifra vet om folk i BS som vil ut men skal ikke nevne navn ^^ dere fikk deres skjankse men missbrukte den ^^

Aner ikke hva du snakker om, men det var svar fra Sondre/Kleppe jeg ønsket........men de får vel ikke brygget sammen noe.
 
Topp