Ryktebørs

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktes at egoet mitt får en enorm burst hver gang jeg sniper adelstog, eller generelt ser at fienden sine adels dør.

(Er på Tvutt, for de som ikke har fått det med seg)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at luri komboen kommer til å pisse på RE all day long
 

DeletedUser

Guest
lurifaxxx ga seg etter 2 mnd, så da er det jo bare å vente? :3
 

DeletedUser

Guest
Ryktes jo at jeg spiller for mye TW, til å bry meg så lite.. Nå har det kommet til det punktet at jeg tar min første by, yee. Kongen av rimmen (hug) hvert fall, ligger jo midt CKH smørja lukter jo Jonas i lange baner, hehe. Jo: CKH, fint om dere lar meg blomstre grønt her på rimmen, uten forstyrrelser takk. Er vell en av få aktive spillere her på v12, så jeg er føre var. Hvis dere har planer om å forstyrre meg, kan dere heller forstyrre meg når jeg har blomstret ferdig og en verdig fiende. Ironiske er at ingen viste at jeg var her engang, og nå blir jeg nuka. Fint om en representant fra CKH kan svare på dette patetiske innlegget. Takk.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan love at jeg skal la deg blomstre, som den rosen du er ;)
 

DeletedUser

Guest
Takk, tar deg på ordet. Skal jeg forlate denne verdenen, så skal det være pga. manglende ferdigheter, ikke poeng (rofl)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Brainrot er en veldig god kv :) Og at tørpo og guttakrutt failet inatt, større tap hos dem enn hos meg :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
lurifaxxx ga seg etter 2 mnd, så da er det jo bare å vente? :3

2 mnd? Jeg holdt det gående, både med og uten Robert, frem til da jeg reiste til London. Da ga jeg LuriFAXXX videre til Doyers siden hverken jeg(som sku til London) eller Robert kunne (grunnet jobb).. Mer som 4 mnd enn 2 mnd. Menne good news, nå går jeg ikke på skole, dvs ingen flere turer med det første :>.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville ha nye byer :( Men fikk ikke sendt togene som ønsket da det dokket opp jobb hos oss begge :O
Men regner me de hadde vel død de også uansett :p
 

DeletedUser

Guest
Vel, vel. Tørpo og guttakrutt. Dere bare vil fortsette å miste adels dere :)

Ryktes også at erdem er drit god på å tagge
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg har kommet ut av tellinga på alle internadlingene til -RE-, både ifra egen stamme, og andre som gir bort byer til dem.
 

DeletedUser

Guest
Bør ikke det ligge under fakta ? :O

Ryktes også at ckh kaster ut egne spillere så snart de mister byer!? :p
 

DeletedUser

Guest
2stk har det skjedd med, hvorav minst 1 var spion.
Ikke akkurat samme omfang som jeg prater om :p
 

DeletedUser

Guest
Sier vel heller ikke så mye på omfanget, bare at det har skjedd :p
 

DeletedUser

Guest
Mye rart har skjedd, men poenget mitt er at det er ikke lenger en selvfølge at dere kriger dere til byene på den gammeldagse måten, men heller bytter/truer/forhandler/spionerer/internadler til dere byer. Ikke verdig en stamme med så mange gode spillere, ryktes det ^^
 
Topp