Ryktebørs

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Viste ikke om at den linken fantes! Noe jeg angrer, siden den sangen er rett og slett helt konge!:awesome:

Ellers ryktes det at jeg forlater V12. (Det er egentlig fakta, men jeg måtte jo skrive noe saklig her og følte jeg.)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at slike typer krampetrekninger ikke vil ha noe å si for utfallet av v12 ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at en viss stamme liker å spille skittent for informasjonens (og kanskje poengenes) skyld.
 

Alice Donut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ryktes at en viss stamme liker å spille skittent for informasjonens (og kanskje poengenes) skyld.

Her er du vel i feil forum ;) Foreligger vel nok bevis til at dette ikke lenger kan kalles et rykte. For noen er det tydeligvis snakk om å vinne, koste hva det koste vil.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at dem ikke kommer til å vinne.. Oh crap, skulle vel strengt tatt vært i faktabørsen dette også ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Å, buhu. Siden det er representanter fra høyt hold i toer og treerstammen her, kan man vel trygt si at det er -RE- de snakker om.
Vi spiller ikke skitnere enn mange av dere gjør, så det blir en merkelig påstand. Dersom noen kommer frivillig med info til oss, river vi ikke øyeballene ut bare for å slippe å få det med oss.

Makan til overdramatisering. :)

Angående hvem som vinner, så ryktes det at det er alt for tidlig til å avgjøre noe som helst. Til og med UNI kan vinne. (Uten at dette var ment som en fornærmelse.)
 

DeletedUser

Guest
Må være tilfeldig hvor mye info som bare faller i fanget til -RE-, akkurat samme som at all innadlingen både nå og i starten var tilfeldig.

Ryktes at det er mye tilfeldigheter på v12 :)
 
Topp