Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at det er observert 7-sekunders tog fra BS-leiren, imponerende greier (clapping)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at det ER imponerende........vanligvis får vi det ikke til bedre enn 15-16 sekunders tog........så 7-sekunders er da bra, eller?
 

DeletedUser

Guest
7 sekunder.. Altså... Når jeg spillte min ALLER første verden og fannt ut at det var optimalt og sende 4 adels sammtidig (uten o ha hørt om "adelstog" fra noen..) Så fikk jeg dem iallefall innen 5 sekunder. Og da var jeg sikkert 16 år. Liten guttepjokk..

Etter øving fikk jeg dem innen 1 sekund (min andre verden). Trodde bs hadde erfaring? O.O
 

DeletedUser

Guest
-RE-? Er nok bare du som kunne tenke deg å angripe dine kjære allierte, eller hva?
 

DeletedUser

Guest
Trodde sondre og gertiboii var re? Og whinet på bs sine 7 sek tog? Eller har jeg tatt en øl for mye i kveld?

Forøvrig, så tror jeg at de eneste som ville vært dum nok til og angripe en iap/ally i stammen min, så måtte det nok vært meg, ja. Har en tendens til og kun forgude meg selv. Men Redswan vil gi meg så mye ris på rumpen, at det tørr jeg ikke risikere. Selv om han kan gi deilig ris... mmmh, deilig, deilig ris... Nei, nå drømte jeg meg bort her.

Uansett, Hadde jeg startet sammtidig som alle andre, hadde jeg sikkert vært stor nok til o være tøffere i kjeften da :)
 

DeletedUser

Guest
Trodde sondre og gertiboii var re? Og whinet på bs sine 7 sek tog? Eller har jeg tatt en øl for mye i kveld?

Forøvrig, så tror jeg at de eneste som ville vært dum nok til og angripe en iap/ally i stammen min, så måtte det nok vært meg, ja. Har en tendens til og kun forgude meg selv. Men Redswan vil gi meg så mye ris på rumpen, at det tørr jeg ikke risikere. Selv om han kan gi deilig ris... mmmh, deilig, deilig ris... Nei, nå drømte jeg meg bort her.

Uansett, Hadde jeg startet sammtidig som alle andre, hadde jeg sikkert vært stor nok til o være tøffere i kjeften da :)

Du og meg Stoned! Enten har bønna vært for stor, eller har de blitt for mye øl, eller brundrikke på meg!

Ang. Robert, så har jeg også veldig lyst til å spanke han, helst med en "spanking tool" med skarpe spisser. Bare sånn jeg kan se nytelsen/smerten i øynene hans å glede meg over det! :evil:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Trodde sondre og gertiboii var re? Og whinet på bs sine 7 sek tog? Eller har jeg tatt en øl for mye i kveld?

Det ryktes at det ble for mye øl, og ris på deg ( håper du var fornøjet med begge deler (giggle) )

Men det ryktes at jeg nok ikke er i -RE-, tror jeg har vært hvor jeg er fra start jeg.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at det ble for mye øl, og ris på deg ( håper du var fornøjet med begge deler (giggle) )

Men det ryktes at jeg nok ikke er i -RE-, tror jeg har vært hvor jeg er fra start jeg.

Du spilte jo på gertpe kontoen i noen minutter i starten :eek:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Haha, ryktes at det er riktigt........men måtte "skammeligt" nok oppgi mitt ellers så veeeeeeeldig kjendte nick:rolleye:
 

DeletedUser

Guest
Ikke kjent for meg.. Men jeg har dog ikke spillt siden v3. Og risen var fantastisk. Robert er en jævel med pisken.
 

DeletedUser

Guest
Tipper jeg var større før jeg ga meg.. På både v2 og v3 :D

Det tipper du sikkert, jeg spilte med gjengen som vant, men ga smartsindig fra meg byene mine siden jeg hadde litt mindre tid når jeg var 12-13-14 år.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at et av mine innlegg er slettet.
Det ryktes også at jeg lurer på hvorfor, siden mitt innlegg som ble slettet var tvetydig og derfor både on og off-topic.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes jeg kan sånn nogenlunde gjengi hvordan de forrige dagene har utløpet seg på re's lederforum:

"Hey, lol, hvordan er eneste fysiske mulighet for oss o slå CKH?"

"Hmm, nei du, det aner jeg ikke.. Går det ant lolz?"

"Jeg har en plan.. Hva om vi går imot alle former for uskrevne regler, og deklarer krig, uten 24 timers "regelen" og angriper midt på natten?"

"Ja, lolz, dette var en god plan. Dette må nok være den eneste måten vi kan gå frem på"


(puke) Blir kvalm ass.. Makan til unskilled bullisht har jeg ikke vært borti.. Og har spillt noen verdener... Men selvfølgelig. De som ikke kan vinne på ærlig vis, vinner på rotteviset.

GG
 
Topp