Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg må si at -RE- tillot seg noe i dag som jeg ikke trodde slike erfarne spillere gjorde, men det er forsåvidt greit. Trodde vi hadde såpass respekt for hverandre, men tydeligvis er -RE- av en annen oppfatning. Kanskje CKH utgjorde en såpass stor trussel at de ikke tok sjansen på en fair fight?
 

DeletedUser

Guest
Jeg må si at -RE- tillot seg noe i dag som jeg ikke trodde slike erfarne spillere gjorde, men det er forsåvidt greit. Trodde vi hadde såpass respekt for hverandre, men tydeligvis er -RE- av en annen oppfatning. Kanskje CKH utgjorde en såpass stor trussel at de ikke tok sjansen på en fair fight?

Liker best den delen av krigserkleringen der de prøver og pinne den på ledelsen.. Noe som er veldig morro mtp at vi ikke akkurat har en ledelse, men alle er "ledere" til en viss grad... Snakker meg om o drite på leggen :p
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Rykter antyder at jeg kommer med en offentlig forklaring senere i dag...
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Liker best den delen av krigserkleringen der de prøver og pinne den på ledelsen.. Noe som er veldig morro mtp at vi ikke akkurat har en ledelse, men alle er "ledere" til en viss grad... Snakker meg om o drite på leggen :p

Så fint da. Da er det vel ingen som burde være overraska :)
 

DeletedUser

Guest
Så fint da. Da er det vel ingen som burde være overraska :)

Dis guy. He must be dis internet superhero dey tlk abot. He funni n' stuf. very intlgent and honest creature.

Dette minner meg om Japsenes angrep på Pearl Harbor. Og de fleste med litt krigshistorie, vet jo hvordan det endte :>
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Ryktet skal ha det til at krigen minner om Japans bombing av Prl Hbr og da lurer jeg på hvilke tropper er det du sammenligner med hangarskip? destroyer osv :)
Jeg er nemmelig rå på krigshistorie. Og ryktet skal ha det til at dere spiller den japanske rollen her. Eneste forskjellen er at vi har lært litt av historien, og du vet nok sikkert hva jeg sikter til stoned!
 

DeletedUser

Guest
Tjaa, vi har nå bare brutt 1 IaP så langt, og da fikk motstanderne en 24timers varsel. Hadde jeg hatt det, så hadde ikke jeg mistet lojalitet i byene mine. Tidenes dårligste tog..

Rottespill.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Tjaa, vi har nå bare brutt 1 IaP så langt, og da fikk motstanderne en 24timers varsel. Hadde jeg hatt det, så hadde ikke jeg mistet lojalitet i byene mine. Tidenes dårligste tog..



Rottespill.

Nå kan ikke jeg hele historien, men om det var tidenes dårligste tog, hvoooooooorfor snipa du ikke da? :)
 

DeletedUser

Guest
Snipet jeg ikke? Jeg har da byen enda?
Som du sikkert ser (om han videresente rappiser) så tok han ut en del lk. Jeg feilberegnet totalt, og presterte og få lk-snipen (litt skanket med def siden de var på farming i natten, o derfor måtte bruke lk) 0,01 sekunder FØR nuken istedet for etter. En liten misskalkulasjon på min side. Merkes at det er 4 år siden sist...

Venter på ny inc nå. Synes det er morro at dere får ett slikt sinnsykt overtak ved og spille så inn i helvette skittent, og faen bare klarer og ta 1 jævla by fra en annen person som ligger så langt inne i re land, at det er en skam. Om vi hadde lidd av groteske feberfantasier, og angrep i samme hersligt feige stil midt på natten, så skulle vi iallefall fått 2 byer.

Om det nå skulle gå så galt at jeg faktisk mister byene mine iløpet av uken, må dere bare vite at jeg kommer tilbake for dem. På samme måte redswan fikk sin.
 

DeletedUser

Guest
Merkes at det er 4 år siden sist...

Om det nå skulle gå så galt at jeg faktisk mister byene mine iløpet av uken, må dere bare vite at jeg kommer tilbake for dem. På samme måte redswan fikk sin.


4 år siden? V3 var vel 3 år siden? :hmm:

Godt vi har en utfordring fremover da, er kjedelig i dette spillet uten action ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier dere bare er misunnelige forde at vi kom dere i forkjøpet:O

Dette er jo selvfølgelig feil.
Og når vi hadde oppløst dette diplomatiet, ville vi ikke gjort det på denne feige måten.
Vi ga BS 24t, vi ville gitt dere det samme.

Så for å konkludere, nei, vi er ikke misunnelige for at vi ikke spiller like skittent. Ryktet avkreftes herved.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ser at noen over skrev: vinne på uærligvis, har -re- vunnet allerede?
Mistet dere alle byene den natta? Eller noen byer i det heletatt? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ser at noen over skrev: vinne på uærligvis, har -re- vunnet allerede?
Mistet dere alle byene den natta? Eller noen byer i det heletatt? :hmm:

Skarpt observert. 1 by eller 2 tapt. En stammekrig verdt nevne varer lengre enn noen skarve timer. Hva sluttresultatet blir er helt uvisst. Kanskje blir det store overraskelser? :awesome:

-lilith-
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ser at noen over skrev: vinne på uærligvis, har -re- vunnet allerede?
Mistet dere alle byene den natta? Eller noen byer i det heletatt? :hmm:

De mistet ingen byer den natten, men er nok det at angrepene ble sendt på natta de klager over ;)
 

DeletedUser

Guest
Da må de virkelig finne seg en verden med nattbonus.
Snikangrep om natta er endel av innstillingene til denne verdenen. Eller tar jeg feil?..
 

DeletedUser

Guest
Ojojoj... Se på alle de fine postene som kommer. Må si jeg er imponert over en del av postene som har kommet så langt. Krigen har altså ikke vart i så mye som 1 døgn ennå og derfor er ingenting avgjort. Hva jeg synes om -RE- sin måte å erklære krig på skal jeg la være min egen, men de gjorde som de gjorde og tiden vil dømme om det var et smart valg eller ei.
 

DeletedUser

Guest
Tja, hva skal man si. -RE- ønsket seg action på v12, greit nok. Men det de gjør nå er å unngå action og motstand. Først erklærer de krig mot oss midt på natta. Sleipt nok. Og nå får de med seg RFLF med seg mot oss i krigen!? Trodde dere skulle ha det morro med litt krig og ikke skaffe dere alle fordeler for så å vinne verdenen så enkelt som mulig? Spar meg. Pyser er det beste ordet jeg har på dere akkurat nå. V12 ble plutselig kjedelig på under 24 timer.

Vegz out.
 
Topp