Ryktebørs

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Du kan bestille gratis prøvetime! Test det ut, liker du det skal jeg betale 50% av beløpet! :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Du kan bestille gratis prøvetime! Test det ut, liker du det skal jeg betale 50% av beløpet! :)

Det ryktes at du nu er min store helt.......ska straks gå i gang. Eller ka det vente til jeg er blevet edru engang over nyttår?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da ryktes det, at noen misbruker din signatur :

Tråd:Ryktebørs

Herre, så dumt! -Zippy


Og da beklager jeg min uttalelse om deg

En del av game, signerer gjerne med andre sitt navn jeg og :p
Å signere med eget navn samtidig som man gir negativt rykte, da ber man jo om negativt tilbake, så er vel få som gjør det vil jeg tro.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at jeg har det veldig morsomt her.........4 negative rykte poeng, sikert pga bemerkningen om barnehage/fjortisser. Men disse ryktepoeng, er jo da nettopp et bevis......så endelig bare gi flere, så har vi kanskje snart et mer eksakt tall på hvor mange det er.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at jeg har det veldig morsomt her.........4 negative rykte poeng, sikert pga bemerkningen om barnehage/fjortisser. Men disse ryktepoeng, er jo da nettopp et bevis......så endelig bare gi flere, så har vi kanskje snart et mer eksakt tall på hvor mange det er.

Kan bekrefte at det er noen fjortisser der.

8 stk her ;)
Tror det er pga. alle som signerer med mitt navn..
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktes at det har vært en fin dag for både Nuke og Winc, mens det gikk litt mer i minus hos Smack, både mtp byer og tropper :).
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
fakta at alt går opp og ned noen dager er bedre en andre ;) gjelder bare og svelge det og komme sterkere tilbake neste gang :) :warrior:
 
Topp