Ryktebørs

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
At Fenrir var litt haltende mot SMACK var ledelsen i winc klar over, det ble diskutert både frem og tilbake, men til slutt bestemte de seg vel for og støtte Fenrir (deriblandt meg). Info ble smuglet litt rundt vedkommende også ut fra hva jeg har fått vite, i frykt for at dette ville bli sendt videre til fienden. Når folk ikke gir lyd fra seg på forumet og virker totalt uinteressert i videre samarbeid i stammen, men gjør en horribelt jobb med og skape problemer uten og søke en løsning på det, så er det relativt obvious, just sayin'. En annen ting som ikke er så lurt er jo og stole på Zippy. Da har man gjort det store, ja faktisk, toppet hele kaken. Zippy selv hadde det nok utrolig morsomt, har nesten litt forståelse for det.

Men ja, fortsett diskusjonene. Morsomt, selv for en pensjonert spiller.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hoho, ja, koste meg, spesielt kvelden med Royal Flush & EkteSomalier hvor Jostein var helt fra seg de 10x han fikk adels inc som ble avbrut i siste sekund hver gang (giggle)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
At Fenrir var litt haltende mot SMACK var ledelsen i winc klar over, det ble diskutert både frem og tilbake, men til slutt bestemte de seg vel for og støtte Fenrir (deriblandt meg). Info ble smuglet litt rundt vedkommende også ut fra hva jeg har fått vite, i frykt for at dette ville bli sendt videre til fienden. Når folk ikke gir lyd fra seg på forumet og virker totalt uinteressert i videre samarbeid i stammen, men gjør en horribelt jobb med og skape problemer uten og søke en løsning på det, så er det relativt obvious, just sayin'. En annen ting som ikke er så lurt er jo og stole på Zippy. Da har man gjort det store, ja faktisk, toppet hele kaken. Zippy selv hadde det nok utrolig morsomt, har nesten litt forståelse for det.

Men ja, fortsett diskusjonene. Morsomt, selv for en pensjonert spiller.

Det virker som at du tror på Zippy her. Der tar du feil. Zippy lyver.

Og det at Pål var stille på forum var fordi at han fikk streng beskjed om å ikke delta aktivt når han kom inn i WInc. Interessert var han, men når han fikk pent beskjed om å holde kjeft på forumet så er det ikke rart at han var såpass stille som han var.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Var vel Kleppe som fikk den beskjeden og ikke Pål.

Men hei, du kan jo sjekke om jeg lyver angående kv.greiene da ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
at info kom ut av fenrir var vel ingen hemmelighet :hmm: hvor infoen kom er vel heller en anen sak :)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Aah, så flink du er. Bare synd at du er 1,5 uker unna å være klar over at jeg spiller på -lilith- og ikke min tidligere konto Chipmunk :) Jaja, du er ikke så aktiv nei...


sorry at denne ble sein! MYE aktivitet på forum igår :p

Her Scar, "klagde" du på min aktivitet. (Se tråden på forrige side).
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det virker som at du tror på Zippy her. Der tar du feil. Zippy lyver.

Og det at Pål var stille på forum var fordi at han fikk streng beskjed om å ikke delta aktivt når han kom inn i WInc. Interessert var han, men når han fikk pent beskjed om å holde kjeft på forumet så er det ikke rart at han var såpass stille som han var.

For å korrigere her:
  1. Zippy har rett i at han satte KV
  2. Zippy lyver om alt annet
 

NyStjerne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Var vel Kleppe som fikk den beskjeden og ikke Pål.

Men hei, du kan jo sjekke om jeg lyver angående kv.greiene da ;)

Nå var det vel strengt tatt jeg som sa dette til PÅL, så tror ikke du besitter så mye fornuftig info ;)
(men det er vel heller ikke noe nytt...)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Såret meg? Forteller bare om de morsomme øyeblikke du ga meg jeg :gjeip:

Fint om du forteller hva jeg ljuger om da Ole :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det virker som at du tror på Zippy her. Der tar du feil. Zippy lyver.

Jeg tror ikke på noen, jeg snakker ut fra hva jeg har erfart på V13 :). At Zippy kjører sitt eget løp med lyving og backstabbing er hans problem, det blander jeg meg ikke i.


Og det at Pål var stille på forum var fordi at han fikk streng beskjed om å ikke delta aktivt når han kom inn i WInc. Interessert var han, men når han fikk pent beskjed om å holde kjeft på forumet så er det ikke rart at han var såpass stille som han var.

Jeg fikk aldri se noen håndfaste bevis på dette. Var bare løse rykter, og de ryktene jeg fikk høre, var at han ikke ville bli tatt opp i ledelsen uansett hva som måtte skje, og ikke at han fikk total forum-sperre. Selv så støttet jeg Fenrir i krangelen mot Moonshine, men måten han valgte og avslutte det hele på var bare helt håpløst. Minner litt om Ibex fra V1/V9.

Baha, du er slem, Grim. Meget slem.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
at info kom ut av fenrir var vel ingen hemmelighet :hmm: hvor infoen kom er vel heller en anen sak :)
Infoen kommer jo fra Zippy selv. Han er sur fordi at Pål (Fenrir) ikke vil gå til SMACK.

[02:11:17] Pål Gangsø: Jeg er nesten litt skuffet.. (think)
[02:13:02] Pål Brian: Ikke jeg som ditcha SMACK.
[02:13:27] Pål Gangsø: Nå ja, du har vel innen nå skjønt at jeg aldri hadde planer om å joine SMACK.
[02:14:26] Pål Brian: ye, vi skjønte det for tja, 40 dager sida
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Infoen kommer jo fra Zippy selv. Han er sur fordi at Pål (Fenrir) ikke vil gå til SMACK.

[02:11:17] Pål Gangsø: Jeg er nesten litt skuffet.. (think)
[02:13:02] Pål Brian: Ikke jeg som ditcha SMACK.
[02:13:27] Pål Gangsø: Nå ja, du har vel innen nå skjønt at jeg aldri hadde planer om å joine SMACK.
[02:14:26] Pål Brian: ye, vi skjønte det for tja, 40 dager sida

Hvorfor skulle jeg være sur for å få gratis info i 40 dager? :hmm:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Du ble sur fordi at en av v13 sine beste spillere ikke ville inn i din stamme. At du hadde fått litt ikke-sensitiv informasjon for å bligjøre deg selv har ingen relevanse til hvorfor du ble sur.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
skjønner heller ikke hvorfor zippy er sur :forvirra:

altså dette betyr bare mer motstand på oss vi spiller ikke for å ta inn alle det beste. Vi må ha motstand også (nerd) så synes er flott eg at han blir i decite så får vi flere og kjempe imot :awesome:
 

DeletedUser

Guest
du får gi de til han som har tatt byen da ;)

Jeg har isåfall krav på flere kjeks, men tar heller marsipan, det er bedre :)
 
Topp