Ryktebørs

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Scaaaaar? Du er da ikke i NUKE dersom signaturen din stemmer :hmm::hmm::hmm:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at scarborough/ekornet gikk på en smell! "Roadkill"! Snart er det vel min tur (angel)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det ryktes at scarborough/ekornet gikk på en smell! "Roadkill"! Snart er det vel min tur (angel)

Aah, så flink du er. Bare synd at du er 1,5 uker unna å være klar over at jeg spiller på -lilith- og ikke min tidligere konto Chipmunk :) Jaja, du er ikke så aktiv nei...
 

DeletedUser

Guest
Aah, så flink du er. Bare synd at du er 1,5 uker unna å være klar over at jeg spiller på -lilith- og ikke min tidligere konto Chipmunk :) Jaja, du er ikke så aktiv nei...

Alltids kjekt med en unnskyldning, når ting ikke fungerer!
Og du har helt rett- aktiv er jeg ikke, så derfor er vel jeg snart neste mann!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Alltids kjekt med en unnskyldning, når ting ikke fungerer!
Og du har helt rett- aktiv er jeg ikke, så derfor er vel jeg snart neste mann!

Hva er det og unnskylde når vedkommende ikke er på kontoen en gang? Logic failure *beep, beep*
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Scar, nei du har rett, jeg har ikke vert veldig aktiv i det siste, da jeg har ligget ei uke med svineinfluensa....

Heldigvis har Pål hatt lite å gjøre denne uka :*
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Alltids kjekt med en unnskyldning, når ting ikke fungerer!
Og du har helt rett- aktiv er jeg ikke, så derfor er vel jeg snart neste mann!

Tja, jeg regner med at kontoen min snart går grå, så da kan du vel regne ut når jeg satte kontoen på slett? Unnskyldning er det ikke, men jeg kan forstå at du benekter sannheten når du tydeligvis har gjort noe som du nok er stolt av. Jeg kan forstå at sannheten svir, men ærlig talt. Ikke for å være cocky - men tror du ærlig talt at du ville tatt meg ut? :)


Scar, nei du har rett, jeg har ikke vert veldig aktiv i det siste, da jeg har ligget ei uke med svineinfluensa....

Heldigvis har Pål hatt lite å gjøre denne uka :*

Svineinfluensa ja, ikke akkurat det kuleste du kan ha nei :p Men har jeg sagt noe om din aktivitet? :) No offence, men jeg kan bare ikke huske akkurat nå at jeg har kritisert deg for din aktivitet, skjønner du :p

Pål er elsk ja <3
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at Pål ga meg noen lattermilde øyeblikk i den tiden han fungerte som spion i WInc (giggle)

Med tanke på all flørtingen Pål drev med helt siden oppstarten av V13 så overrasker det meg ikke nei :) Synes det er synd at spillere velger å selge sjela si på den måten, men det er vel en del av "gamet" det også:)

Takk på bekreftelse av vår teori ang. Pål, Zippy:)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Med tanke på all flørtingen Pål drev med helt siden oppstarten av V13 så overrasker det meg ikke nei :) Synes det er synd at spillere velger å selge sjela si på den måten, men det er vel en del av "gamet" det også:)

Takk på bekreftelse av vår teori ang. Pål, Zippy:)

Np, morsomt at han fikk Gone & Nystjerne til å angripe Moonshie da (rofl)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
[05/01/2013 21:53:36] Pål Gangsø: Har en mesterplan (wait)
[05/01/2013 21:53:39] Simon: (nod)
[05/01/2013 21:53:41] Pål Gangsø: Hør godt etter (nod)
[05/01/2013 21:53:53] Simon: alt er større i texas, uten om nettet, det er borte (nod)
[05/01/2013 21:54:10] Pål Gangsø: Moonshie og The Mad Professor provoserer meg noe sinnsykt, og en del av WInc er enige med meg i det.
[05/01/2013 21:54:13] Pål Gangsø: Blandt annet Ole.
[05/01/2013 21:54:45] Pål Gangsø: Så, jeg vurderer å bli "sint", og adle Moonshie. Hvis jeg da er heldig velger stammen å støtte meg, og jeg kan ta adle Moonshie med WIncs hjelp..
[05/01/2013 21:54:52] Pål Gangsø: Hvis de ikke støtter meg joiner jeg SMACK.
[05/01/2013 21:54:58] Pål Gangsø: (happy)
 

NyStjerne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Så feil, men vet da hvorfor dere angrep Moonshie :gjeip:

Vet også at dere ikke hadde gjort det om ikke Fenrir hadde gått ut av stammen og/eller angrepet Moonshie.

Du vet litt for lite av bakgrunnen til at vi gjorde som vi gjorde.
Skaff deg fakta, før du begynner å blande deg inn i det som har skjedd...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Faktaene fikk jeg av Pål når det skjedde.
Vet at Moonshie og TMP terga dere ang. spillestil, adlingsområder, personlighet etc.

Vet også at dere plutselig starta å angripe midt på natta, vet også om alle PMene mellom dere & ledelsen da jeg var kv på Fenrir...
 
Topp