Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at SMACK har brukt en fantastisk overtalelsesevne til å kapre de fleste stammene på V13. Og folk ser ikke at SMACK vil sitte på tronen dersom Deceit blir tatt ned. (facepalm)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at SMACK har brukt en fantastisk overtalelsesevne til å kapre de fleste stammene på V13. Og folk ser ikke at SMACK vil sitte på tronen dersom Deceit blir tatt ned. (facepalm)

Vil da alltid komme en ny på tronen om Deceit blir slått ned?

Vet ey heller hvem som har rekruttert av flest etablerte stammer på v13 heller (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Beklager Scar, men du er desverre veldig historieløs. V13 har ikke vart veldig lenge heller, så du har ingen unnskyldning for dine dumheter. Tenk, så post, så kanskje du slipper alle disse røde prikkene.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Beklager Scar, men du er desverre veldig historieløs. V13 har ikke vart veldig lenge heller, så du har ingen unnskyldning for dine dumheter. Tenk, så post, så kanskje du slipper alle disse røde prikkene.

Disse røde prikkene som du sikter til, har ingen innvirkning på hvordan jeg ordlegger meg, da disse kommer fra småunger som ikke har annet å bedrive tiden sin med enn å gi meg den oppmerksomheten jeg er ute etter :)

Artig at du unnlot å svare konkret på hva jeg skrev i mitt forrige innlegg. Mulig jeg har rett? Oh yes..

Du kan også presisere for meg hvor du mener jeg er historieløs.
 

DeletedUser

Guest
Gå og sjekk stammestatistikk Scar, dette blir jo nesten pinlig.
 

DeletedUser

Guest
Fenrir, jeg blir flau av hvordan du oppførere deg på forumet.

Du vet at hele Deceit er oppbygget på å ta medlemmer fra andre stammer right?
 

DeletedUser

Guest
Ikke begynn du også, du pleier å oppføre deg litt smartere enn duoen Scippy. Brian spør hvem som har rekruttert mest av andre stammer på v13, svaret er SMACK.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Gå og sjekk stammestatistikk Scar, dette blir jo nesten pinlig.

Av 27 medlemmer som er totalt i SMACK, og 10 medlemmer som jeg klarer å registrere som har vært i Winc/NUKE, tilsier at SMACK har rekruttert 37 %. Tar vi hvordan Deceit er bygd opp, som består av medlemmer som kun har rekruttert for å komme seg opp på den størrelsen de har i dag, eller i det hele tatt har hatt, så ligger vi godt oppmot 100%. Noe du vil legge til, kjære Fenrir?
 

DeletedUser

Guest
Ikke begynn du også, du pleier å oppføre deg litt smartere enn duoen Scippy. Brian spør hvem som har rekruttert mest av andre stammer på v13, svaret er SMACK.

Jeg sier bare fakta.

Trist at du ikke forstår det.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ikke begynn du også, du pleier å oppføre deg litt smartere enn duoen Scippy. Brian spør hvem som har rekruttert mest av andre stammer på v13, svaret er SMACK.

Feil, om det hadde vært spørsmålet hadde vel J.F.F-familien vært det riktige svaret dog? :confused:

Det jeg spør om er hvem som har rekruttert mest av etablerte stammer ;)
 

DeletedUser

Guest
Av 27 medlemmer som er totalt i SMACK, og 10 medlemmer som jeg klarer å registrere som har vært i Winc/NUKE, tilsier at SMACK har rekruttert 37 %. Tar vi hvordan Deceit er bygd opp, som består av medlemmer som kun har rekruttert for å komme seg opp på den størrelsen de har i dag, eller i det hele tatt har hatt, så ligger vi godt oppmot 100%. Noe du vil legge til, kjære Fenrir?

Feil. Det er ikke på langt nær så mange som er blitt rekrutert av andre stammer. De fleste kom frivillig, andre diskuterte litt før de bestemte seg. Fakta er at de fleste i Deceit har selv søkt. Get your facts straight pl0x.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Feil. Det er ikke på langt nær så mange som er blitt rekrutert av andre stammer. De fleste kom frivillig, andre diskuterte litt før de bestemte seg. Fakta er at de fleste i Deceit har selv søkt. Get your facts straight pl0x.

Hvis vi skal følge din definisjon, så vil det falle på sin egen urimelighet å kalle SMACK den mest rekrutterte stammen også da, eller? Er det en særregel som gjør at det være SMACK? Og hvis du fortsatt mener at SMACK som har rekruttert, så lurer jeg på hva du legger i definisjonen av ordet å rekruttere.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Hvis vi skal følge din definisjon, så vil det falle på sin egen urimelighet å kalle SMACK den mest rekrutterte stammen også da, eller? Er det en særregel som gjør at det være SMACK? Og hvis du fortsatt mener at SMACK som har rekruttert, så lurer jeg på hva du legger i definisjonen av ordet å rekruttere.

De merget senest idag med stammen F.U, noe som helt sikkert var noe SMACK ville få til.
 
Topp