Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg har faktisk enorme vanskeligheter med å forstå hva i all verden det er du prøver å si, og hvorfor du fortsatt diskuterer. Gjerne skriv det på barnehage-standard, hvis du tror det vil hjelpe.

Hvis du ikke forstår hva jeg mener, så synes jeg det er merkelig at du i det hele tatt kommenterer innlegg du åpenbart ikke skjønner et kvekk av? For all del, bare å fortsette, jeg synes det er hysterisk. Spesielt nå når du selv sier at du ikke er kapabel nok til å forstå hva som blir sagt :)
 

DeletedUser

Guest
Altså, jeg tror jeg forstår dem, men du mener tydeligvis at jeg ikke gjør det.
 

DeletedUser

Guest
Det innlegget jeg kommenterte der har jeg vanskeligheter for å fortså hva du mener, ja.

"Du har helt riktig at jeg mener at Deceit er den mest rekrutterende stammen på v13 til nå. Noe min prosentregning vitner om. Om vi skal gå litt mer detaljert slik som du ønsker, så kan vi se at SMACK er den stammen som per i dag har flest stammeskifter."

Mer detaljert slik jeg ønsker? SMACK har flest stammeskifter? Hva har det med saken å gjøre? Jeg forstår heller ikke hvorfor du fortsatt diskuterer, for etter min forståelse sier du at du er enig i at SMACK er den stammen som har rekruttert mest, men du fortsetter å diskutere for at Deceit har rekruttert mest.

Nå, du sier at det er noe jeg har gått glipp av, så gjerne forklar hva det er.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Først må du avklare om du forstår hva jeg snakker om, da jeg ikke er interessert i å diskutere mot en kar som ikke har et fnugg av forståelse på hva som blir diskutert? Grunnen til at jeg spør, sier du? Vel, du har gitt meg to svar på dette spørsmålet, noe du kan se i innlegget mitt over.

La meg forklare:

Det er en viss forskjell på å ha to rekrutteringer en dag, enn å ha to rekrutteringer hver dag. henger du med?
1. Deceit: Den stammen som kan sies å ha rekruttert flest medlemmer etter at de ble opprettet, hvor alle medlemmene tilhørte andre stammer og det faktum at Deceit ikke er en stamme som har vært med fra starten.
2. SMACK: Ja, de har hatt noen dager som de har rekruttert flest av stammene på v13, men det betyr ikke at de er den stammen som har rekruttert flest gjennom v13 sin historie.

Så, på spørsmålet til Zippy; SMACK er den stammen som har rekruttert flest om vi ser på dagsrekrutteringer, men Deceit er den stammen som gjennom v13 sin historie har rekruttert flest.

Om vi trekker fram poenget mitt innledningsvis, så skal jeg plassere stammene bak for å indikere på hva jeg mener i én setning;
Det er en viss forskjell på å ha to rekrutteringer en dag (SMACK), enn å ha to rekrutteringer hver dag (Deceit). henger du med? <-- Med dette mener jeg ikke at Deceit har rekruttert hver eneste dag. Jeg prøver bare å forklare deg at det er en viss forskjell, og at du baserer deg på et tverrsnitt av hvordan V13 er akkurat nå. Om vi ser et mer helhetlig bilde av rekruttering generelt, så er Deceit den stammen som har rekruttert flest.

Capich?
 

DeletedUser

Guest
"men det betyr ikke at de er den stammen som har rekruttert flest gjennom v13 sin historie."

"SMACK er den stammen som har rekruttert flest om vi ser på dagsrekrutteringer, men Deceit er den stammen som gjennom v13 sin historie har rekruttert flest. "

"Jeg prøver bare å forklare deg at det er en viss forskjell, og at du baserer deg på et tverrsnitt av hvordan V13 er akkurat nå. Om vi ser et mer helhetlig bilde av rekruttering generelt, så er Deceit den stammen som har rekruttert flest."

Deceit er den stammen som prosentvis har flere spillere fra tidligere stammer i stammen, kan du si. Du kan IKKE si at Deceit er den stammen som har rekruttert flest, det er rett og slett ikke riktig, selv med din merkelige måte å tenke på. For å putte Deceit på toppen der blir du nødt til å presisere nøye i at du enten tenker i en viss tidsperiode, eller at du tenker prosentvis.

Setningen "Deceit har rekruttert flest" blir ikke riktig med mindre du slenger på "de siste ukene", eller "om vi tenker prosentvis".
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Deceit er den stammen som prosentvis har flere spillere fra tidligere stammer i stammen, kan du si. Du kan IKKE si at Deceit er den stammen som har rekruttert flest, det er rett og slett ikke riktig, selv med din merkelige måte å tenke på. For å putte Deceit på toppen der blir du nødt til å presisere nøye i at du enten tenker i en viss tidsperiode, eller at du tenker prosentvis.

Har jeg ikke presisert nøye nok? Hvor mer nøye er det mulig å bli når jeg sier gjennom v13 sin historie? Om du vil kan du jo kalle det for en tidsperiode det også. Du var jo så allergisk mot tall, så for å skåne deg for ytterligere så unnlot jeg å inkludere flere tall enn nødvendig. Men om du vil ha et tidsperspektiv på dette også, så startet v13 20. november, noe som skulle tilsi at vi snakker om en tidsperiode på 79 dager. Vil du ha enda mer snever tidsperiode kan jeg sikkert komme med minutter også. Hvis du føler deg bedre kan jeg sikkert trekke fra de dagene hvor Deceit ikke var opprettet enda, men det vil kun være en formalitet og ikke noe som vil få utslag hva mitt poeng angår.

Setningen "Deceit har rekruttert flest" blir ikke riktig med mindre du slenger på "de siste ukene", eller "om vi tenker prosentvis".

Med den setningen sikter jeg til, som jeg har presisert flere ganger nå, Fenrir, om du gidder å lese, at det dreier seg om gjennom v13 sin historie. Du vet hva ordet "synonym" går ut på, ikke sant? Jeg lærte hvertfall betydningen av det ordet på barneskolen, om ikke tidligere.
 

DeletedUser

Guest
"jeg sier gjennom v13 sin historie?" Og da burde du si at SMACK har rekruttert mest.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
"jeg sier gjennom v13 sin historie?" Og da burde du si at SMACK har rekruttert mest.

Nei. På ingen måte. Hvor mange rekrutterte dere når Deceit ble opprettet, egentlig? Hvor mange rekrutterte SMACK nå nylig fra stamemn F.U? Stusselige 4 spillere? hehe, Fenrir. Nå må du krype tilbake til hula di.

Ryktes at Scar & Fenrir har en kjedelig samtale?

Kjedelig nei! Det er så hysterisk å se at Fenrir diskuterer rundt et tema han ikke helt forstår, noe han selv har innrømmet lenger oppe :D
 

DeletedUser

Guest
Nja, har da fått flere ryktepoeng som sier at folk har det gøy. Negative poeng dog, kan vel nevnes :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
"Nei. På ingen måte. Hvor mange rekrutterte dere når Deceit ble opprettet, egentlig? Hvor mange rekrutterte SMACK nå nylig fra stamemn F.U? Stusselige 4 spillere? hehe, Fenrir. Nå må du krype tilbake til hula di."

Nå forstår jeg ikke, igjen. Du sier først "gjennom v13s historie", og så begynner du å snakke om tidspunktet fra Deceit ble opprettet. Hvilken tidsperiode snakker du om? Begynn å gi litt mening.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Endelig et så kort innlegg at jeg gadd å lese det, takk.

Gidder ikke spikre opp stemningen litt med å legge ut de eventuelle ryktekommentarene?
 

DeletedUser

Guest
"Jeg ler av deg - Sindick"
"Må klare å oppføre seg selv om Scar er en idiot? Du begynner å nærme deg hans nivå og desverre.., og utrolig nok...."
"Dum faen. Dust. Du skulle slutte på forumet også. Dust. Dum. Dust."

Kan også legge inn min favoritt, dog ikke fra denne tråden.

"Slutt og skrive på forumet er du snill du er bare en pest og plage for oss alle"

Alle negative, så klart.
 

DeletedUser

Guest
Jeg var eneste kul nok til å vise meg fra (cool)

JEG ER BEST! (h5)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
"Nei. På ingen måte. Hvor mange rekrutterte dere når Deceit ble opprettet, egentlig? Hvor mange rekrutterte SMACK nå nylig fra stamemn F.U? Stusselige 4 spillere? hehe, Fenrir. Nå må du krype tilbake til hula di."

Nå forstår jeg ikke, igjen. Du sier først "gjennom v13s historie", og så begynner du å snakke om tidspunktet fra Deceit ble opprettet. Hvilken tidsperiode snakker du om? Begynn å gi litt mening.

Herregud, er du virkelig så tett? Jeg blir virkelig frustrert over din manglende kapasitet til å lese. Istedenfor at jeg skal gjenta meg som jeg har gjort siden mitt første innlegg i denne utrolig viktige diskusjonen, så kan du lese ting litt nøyere selv.
 

DeletedUser

Guest
Du, å lese gjennom innleggene dine er virkelig smertefullt nok første gang, det er ingen mennesker på kloden som har kapasiteten nok til å klare å lese gjennom dem to ganger uten å blåse hjernen utover veggen.

Her er slik jeg ser det: Du sier v13's historie, og da teller jeg rekrutteringene gjennom hele v13. Da har SMACK rekruttert flest. Du sier allikevel at Deceit har rekruttert flest, og når jeg påpeker at det er SMACK går du igjen vekk fra v13's historie og tilbake til når Deceit ble grunnlagt.

Start å gi litt mening eller slutt å skrive.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du, å lese gjennom innleggene dine er virkelig smertefullt nok første gang, det er ingen mennesker på kloden som har kapasiteten nok til å klare å lese gjennom dem to ganger uten å blåse hjernen utover veggen.

Hvis du ikke gidder å lese, har du ikke krav på å få det forklart flere ganger da du mest sannsynlig ikke vil lese det heller. Hva med å begynne å tenke litt? bruke de små grå?

Her er slik jeg ser det: Du sier v13's historie, og da teller jeg rekrutteringene gjennom hele v13. Da har SMACK rekruttert flest. Du sier allikevel at Deceit har rekruttert flest, og når jeg påpeker at det er SMACK går du igjen vekk fra v13's historie og tilbake til når Deceit ble grunnlagt.

Om vi regner prosent så har Deceit rekruttert flest, da Deceit er bygd på rekruttering av spillere fra tidigere/andre stammer. Har du et problem med å forstå nettopp det? Oh the irony.. Hva er det du ikke klarer å få tak på, Fenrir? Er det fordi at du aldri godtar at Deceit får negativ kritikk, og at du skal kverulere å gjøre det vrang på bakgrunn av nettopp det, eller er du virkelig så fjern at du ikke klarer å ta til deg det som blir skrevet? Your choice.

Start å gi litt mening eller slutt å skrive.

Mtp ryktepoengene, tror jeg nok at du skal fjerne deg fra PC-skjermen å ta deg litt frisk luft.


Okey, gjør dere dette bare for å få flest innlegg på ryktebørsen eller noe?

Altså, mtp hvem som har flest innlegg og hvem som spiller vrang her, tror jeg nok Fenrir er den riktige å spørre. For min del har jeg ingen behov for å være den som poster flest innlegg. Meeeen når jeg ser din segnatur så er vel du litt mer i den tankegangen enn hva jeg er :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
"Om vi regner prosent så har Deceit rekruttert flest, da Deceit er bygd på rekruttering av spillere fra tidigere/andre stammer. Har du et problem med å forstå nettopp det? Oh the irony.. Hva er det du ikke klarer å få tak på, Fenrir? Er det fordi at du aldri godtar at Deceit får negativ kritikk, og at du skal kverulere å gjøre det vrang på bakgrunn av nettopp det, eller er du virkelig så fjern at du ikke klarer å ta til deg det som blir skrevet? Your choice."

Problemet er at du ikke presiserer at du regner i prosent. "jeg sier gjennom v13 sin historie?" , er hva du sier. Du sier at Deceit at rekruttert FLEST spillere fra andre stammer, gjennom v13 sin historie. FLEST spillere indikerer IKKE prosent. Kan sikkert hende at du ikke har vokst opp med norsk, så skal ikke klandre deg for språket ditt, men det blir uansett såpass feil at du ikke henger helt på geip.

Hvis poenget ditt er at Deceit har rekruttert en større andel av sin medlemskare fra andre stammer gjennom v13 sin historie, ja, da er det dèt du bør skrive. Ikke at Deceit har rekruttert flest spillere gjennom historien, noe som blir feil.
 
Topp