Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
De merget senest idag med stammen F.U, noe som helt sikkert var noe SMACK ville få til.

Aah, den beryktede "merge"-unnskyldningen noe som gjør at den som forsvarer seg med den blir fritatt fra all skyld. Yeah right. F.U telte vel 4 medlemmer vel, ikke akkurat det som var så veldig utslagsgivende mtp at Deceit sine første rekrutteringer gjaldt WInc sine største spillere, huh? Dårlig unnskyldning, men det skal vel ikke så mye til før Deceit sine unnskyldninger skurrer.
 

DeletedUser

Guest
Av 27 medlemmer som er totalt i SMACK, og 10 medlemmer som jeg klarer å registrere som har vært i Winc/NUKE, tilsier at SMACK har rekruttert 37 %. Tar vi hvordan Deceit er bygd opp, som består av medlemmer som kun har rekruttert for å komme seg opp på den størrelsen de har i dag, eller i det hele tatt har hatt, så ligger vi godt oppmot 100%. Noe du vil legge til, kjære Fenrir?

Hvor mange medlemmer stammen har er ikke synonymt med hvor mye stammen har rekruttert. At folk har blitt adlet vekk, eller forlatt stammen forandrer ikke at SMACK er den stammen som har rekruttert mest av andre stammer. Hvem som har flest spillere fra andre stammer for øyeblikket er en annen sak, noe du vet utmerket godt.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvor mange medlemmer stammen har er ikke synonymt med hvor mye stammen har rekruttert. At folk har blitt adlet vekk, eller forlatt stammen forandrer ikke at SMACK er den stammen som har rekruttert mest av andre stammer. Hvem som har flest spillere fra andre stammer for øyeblikket er en annen sak, noe du vet utmerket godt.

Jeg vet ikke helt med deg, men ved å ta medlemstallet å dele på antall rekrutteringer som er skjedd, vil du få differansen uavhengig om hvor mange medlemmer du har. Ditt argument med at Deceit sine "rekrutteringer" ikke kan regnes som rene rekrutteringer fordi medlemmene selv søkte seg dit blir totalt feil. Det er akkurat hva som har skjedd i SMACK også, så istedenfor å sitte å whine over hvem som har rekruttert mest, noe Deceit har gjort da den stammen består av spillere tatt fra andre stammer, så synes jeg du kan gjøre no IG isteden.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke helt med deg, men ved å ta medlemstallet å dele på antall rekrutteringer som er skjedd, vil du få differansen uavhengig om hvor mange medlemmer du har. Ditt argument med at Deceit sine "rekrutteringer" ikke kan regnes som rene rekrutteringer fordi medlemmene selv søkte seg dit blir totalt feil. Det er akkurat hva som har skjedd i SMACK også, så istedenfor å sitte å whine over hvem som har rekruttert mest, noe Deceit har gjort da den stammen består av spillere tatt fra andre stammer, så synes jeg du kan gjøre no IG isteden.

Hvor dum går det an å bli? Zippy lurer på hvem som har rekruttert mest av SMACK og Deceit, jeg svarer SMACK, noe som er korrekt. Så begynner du å sutre ettersom du ikke har peiling på hvem som faktisk hadde rekruttert mest, for så å begynne og ro med idiotiske prosenter. Og så har du hjernekapasiteten til å si at JEG whiner.

Jeg svarte på Zippy sitt spørsmål, og svaret mitt er korrekt. SMACK har rekruttert mest av andre stammer.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvor dum går det an å bli? Zippy lurer på hvem som har rekruttert mest av SMACK og Deceit, jeg svarer SMACK, noe som er korrekt. Så begynner du å sutre ettersom du ikke har peiling på hvem som faktisk hadde rekruttert mest, for så å begynne og ro med idiotiske prosenter. Og så har du hjernekapasiteten til å si at JEG whiner.

Jeg svarte på Zippy sitt spørsmål, og svaret mitt er korrekt. SMACK har rekruttert mest av andre stammer.

Kan du forklare oss andre hvordan du har kommet fram til det svaret da, smart-ass? deceit består av 100% avhoppere, noe som etter min kalkulator vinner en knusende seier for Deceit.
 

DeletedUser

Guest
Jeg teller rekrutteringer av andre stammer? Du vet, tall, telle, summere.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg teller rekrutteringer av andre stammer? Du vet, tall, telle, summere.

Aah, noe så ironisk. Hadde vi gått tilbake til når Deceit ble opprettet hadde du fått et utslag på 100%, av den enkle grunn at Deceit er en grøt av spillere rekruttert over hele v13. Artig å se hvilket tidspunkt du valgte, Fenrir. Men for all del, kjære Fenrir. Om det gjør deg tilfreds så er det helt greit :p hehe.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vil da alltid komme en ny på tronen om Deceit blir slått ned?

Vet ey heller hvem som har rekruttert av flest etablerte stammer på v13 heller (giggle)

Å svare på andre spørsmål enn jeg stiller er enkelt, men å svare på de jeg spør er vanskeligere skjønner jeg... :hmm:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Artig tidspunkt? Hva i all verden snakker du om?

Jeg synes det er fryktelig tynt å konkludere med at det er SMACK som har rekruttert mest. Som jeg nevnte i mitt tidligere innlegg hvis du klarer å lese, så ville du sett at hvis vi går tilbake noen uker, så ville Deceit vært den mest rekrutterende stammen. Det blir en stikkprøve, et tverrsnitt av dagens situasjon som ikke akkurat har stor validitet. Hvis dette er ord du ikke forstår, Fenrir, så kan jeg skrive det på ditt språk om du spør pent :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg svarte på spørsmålet ditt jeg. Kanskje du har en annen definasjon av etablert enn det jeg har, og ror SMACK i land med det, betyr ikke altfor mye for meg lenger, i grunn. Lei av at dere konstant prøver å ro dere unna trøbbel, stammestatistikken er der for alle til å se.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er fryktelig tynt å konkludere med at det er SMACK som har rekruttert mest. Som jeg nevnte i mitt tidligere innlegg hvis du klarer å lese, så ville du sett at hvis vi går tilbake noen uker, så ville Deceit vært den mest rekrutterende stammen. Det blir en stikkprøve, et tverrsnitt av dagens situasjon som ikke akkurat har stor validitet. Hvis dette er ord du ikke forstår, Fenrir, så kan jeg skrive det på ditt språk om du spør pent :)

Beklager for språkbruket, men du er en komplett idiot. Ro deg til blokksberg, folk som deg orker jeg ikke å diskutere med. Du tok feil, svelg den stolheten din og innrøm det.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg svarte på spørsmålet ditt jeg. Kanskje du har en annen definasjon av etablert enn det jeg har, og ror SMACK i land med det, betyr ikke altfor mye for meg lenger, i grunn. Lei av at dere konstant prøver å ro dere unna trøbbel, stammestatistikken er der for alle til å se.

Som jeg sa, og som du tydeligvis ikke klarte å lese, så kan det stemme at SMACK er den mest rekrutterte stammen per dags dato. Ta samme undersøkelse om en uke, og det kan være en helt annen stamme. Med andre ord, et tverrsnitt av dagens rekrutteringer er for øvrig svært uinteressant, da rekruttering er vanlig på TW. Det som derimot er interessant å se er hvilke stammer som har rekruttert flest medlemmer. Takket være "cowboy"-rekrutteringen til Deceit, så klarte den stammen å havne der den er nå. Dermed kan vi vel konstatere at det var på grunn av den rekrutteringen at Deceit er den mest rekrutterende stammen på v13, noe som ikke akkurat er særlig imponerende.

Beklager for språkbruket, men du er en komplett idiot. Ro deg til blokksberg, folk som deg orker jeg ikke å diskutere med. Du tok feil, svelg den stolheten din og innrøm det.

Til deg så sier jeg bare; På seg selv kjenner man andre best. God jul!

EDIT: Ikke meningen å kaste dritt på Deceit. Min hensikt er bare å motbevise de svake innleggene til Fenrir, samt prøve å fortelle vedkommende at verden ikke er så svart/hvitt som vedkommende tror verden er.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Når Zippy spør om hvem som har rekruttert mest, skal jeg svare at det kan være en helt annen stamme om èn uke? Eller skal jeg svare den stammen som har rekruttert mest for øyeblikket? Det værste er at du vet selv hvor feil du tar, men du klarer ikke å gi deg.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Når Zippy spør om hvem som har rekruttert mest, skal jeg svare at det kan være en helt annen stamme om èn uke? Eller skal jeg svare den stammen som har rekruttert mest for øyeblikket? Det værste er at du vet selv hvor feil du tar, men du klarer ikke å gi deg.

Tja, det koster deg en kalori å ta et litt mer åpent og vidt syn på spørsmålet. Selv om et spørsmål gjerne er ute etter et svar, så kan man komme med flere tolkninger, en egenskap du ikke ser ut til å ha.

Har du lest hva jeg skriver, kjære deg? Nei, det har du tydeligvis ikke. Jeg var i mine første innlegg fast bestemt på at det var Deceit som var den som hadde rekruttert mest, helt til jeg fikk se at det var per dags dato som var måleenheten. Da gikk jeg tilbake på mitt svar, og sa at det var SMACK. Kanskje begynne å lære deg å lese skikkelig, Fenrir. Det begynner å bli slitsomt å mate deg med t-skje.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Du går ikke tilbake på ditt svar når du tydeligvis mener "Deceit er den mest rekrutterende stammen på v13, noe som ikke akkurat er særlig imponerende." Du tok feil, og prøver så å ro med tidspunkt, prosenter, osv osv, for å få fram at du mener Deceit er den mest rekrutterende stammen på v13. Du innrømmer altså ikke at du tok feil, du prøver heller å skifte kriteriet for hva som utgjør den mest rekrutterende stammen.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Når Zippy spør om hvem som har rekruttert mest, skal jeg svare at det kan være en helt annen stamme om èn uke? Eller skal jeg svare den stammen som har rekruttert mest for øyeblikket? Det værste er at du vet selv hvor feil du tar, men du klarer ikke å gi deg.

Again, jeg sier etablerte stammer.

Uansett, fortsett den meningsløse krangelen deres, men ikke tro at noen gidder å lese skvipet deres?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du går ikke tilbake på ditt svar når du tydeligvis mener "Deceit er den mest rekrutterende stammen på v13, noe som ikke akkurat er særlig imponerende." Du tok feil, og prøver så å ro med tidspunkt, prosenter, osv osv, for å få fram at du mener Deceit er den mest rekrutterende stammen på v13. Du innrømmer altså ikke at du tok feil, du prøver heller å skifte kriteriet for hva som utgjør den mest rekrutterende stammen.

Du har helt riktig at jeg mener at Deceit er den mest rekrutterende stammen på v13 til nå. Noe min prosentregning vitner om. Om vi skal gå litt mer detaljert slik som du ønsker, så kan vi se at SMACK er den stammen som per i dag har flest stammeskifter. Du har vanskeligheter med å forstå hva jeg mener, mulig fordi jeg skriver på en måte som ikke holder barnehage-standard.


Again, jeg sier etablerte stammer.

Greit. Per dags dato er det SMACK som har rekruttert flest. Om vi ser på hele løpet i v13, vil jeg si at Deceit er den mest rekrutterende stammen, da den stammen kun har basert seg på tidligere rekrutteringer

Uansett, fortsett den meningsløse krangelen deres, men ikke tro at noen gidder å lese skvipet deres?

Du, tydeligvis? :p

Aaaanyways, jeg liker virkelig å diskutere meningsløse og håpløse tema, for jeg elsker å se hvor hardt "motstanderen" går inn for å ha rett (giggle)

Til Zippy, hvis han ikke forsto det.

Fint at du spesifiserer etter at jeg har kommentert på en slik måte at det er naturlig å tro at du sikter til meg. Flink gutt.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg svarte på spørsmålet ditt jeg. Kanskje du har en annen definasjon av etablert enn det jeg har, og ror SMACK i land med det, betyr ikke altfor mye for meg lenger, i grunn. Lei av at dere konstant prøver å ro dere unna trøbbel, stammestatistikken er der for alle til å se.

Til Zippy, hvis han ikke forsto det.
 

DeletedUser

Guest
Du har helt riktig at jeg mener at Deceit er den mest rekrutterende stammen på v13 til nå. Noe min prosentregning vitner om. Om vi skal gå litt mer detaljert slik som du ønsker, så kan vi se at SMACK er den stammen som per i dag har flest stammeskifter. Du har vanskeligheter med å forstå hva jeg mener, mulig fordi jeg skriver på en måte som ikke holder barnehage-standard.

Jeg har faktisk enorme vanskeligheter med å forstå hva i all verden det er du prøver å si, og hvorfor du fortsatt diskuterer. Gjerne skriv det på barnehage-standard, hvis du tror det vil hjelpe.
 
Topp