Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Du skriver forferdelige poster og jeg kommer til å adle alle byene dine. Det kan jeg endelig si nå som CARPE RECTUM har sluppet hemmeligheten vår.

:LOL:

Det er godt - og utrolig skummelt - å ha deg tilbake! :razz:

Så klart er vi tilbake, hvem andre enn oss har vært så klart dominerende på TW i TW.nos historie enn VA medlemmene? Vi lærte av våre feil fra v7 og fikk flere medlemmer og holdt oss anonyme helt frem til det var trygt å annonsere at det er vi som er SMACK. Grunnen til at det er trygt er fordi vi nå har en så soleklar ledelse at ingen kan stoppe oss altså, i motsetning til en annonsering fra før verdenen startet. Har vært rimelig sprøtt å drive rundt å poste med en alternativ personlighet så ingen skulle innse hvem vi er, men nå kan jeg heldigvis gå tilbake til å oppføre meg som meg selv.(party)

Velkommen tilbake! Du har vært savnet! Jeg ser fram til de herligste blodbadene på IG og på forumet nå som dere endelig har kommet ut av skapet.

Jeg må også innrømme at jeg er mektig imponert over dine overlegne smurfeferdigheter. Det er få, om noen, som kunne gjøre noe tilsvarende! Forhåpentligvis kommer du unna uten noen varige mén :razz:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Va var dem som hadde så sterk vilje, som ville bli sett som på vinnere. Men så viste det seg at dem som mange andre, var noen simple tapere, ikke falne helter slik de selv ønsker å fremstille det.

Men skitne tapere av den sort som skriker om hvor mye dem har farmet i ressurser, men ikke ser hvor lite dem har fått gjort med dem. For vinnere ble de aldri, de ble bare middelmådige.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Da har jeg ryddet her også.
Mulig litt OK propaganda forsvant i dragsuget, men satser på at alle holder seg til temaet nå...
 

DeletedUser

Guest
Ryktet bekreftes, og jeg sitter med dagens raner. Sliter med å forstå hvordan noen får til over 4'000 angrep.

4000 angrep må da kun være folk som sender lk i små grupper på nærmeste barbarby, bare for å få medaljen? Vet flere som har vært opp mot det antallet, med det som formål.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Sånn går det vel med Scar i ledelsen ^^
Jeg vil påstå at Scar er den som har jobbet best i WInc sin ledelse.

Men ledelsen som en enhet føler jeg har gjort flere dumme valg, samt stått passive og ikke gjort en ting når det virkelig har vært nødvendig.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Dagen her må virkelig være dagen med mest drama på verden 13.

Hadde ikke forventet alt som har skjedd når jeg våknet i dag morres.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at togene og timingen til SMACK i angrepene mot Lord Kentoto er det verste V13 har sett til nå, og at de burde ha gitt opp for lenge siden. Togene er så dårlige at de blir snipet med LK. Hmm..
 
Topp