Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at en person som gir et ryktepoeng i minus til meg og sier "du er en skam" tør ikke vise seg og si hvem han her.
 

DeletedUser

Guest
Altså jeg driter i rykte poeng, jeg barer lurer på hvem som er så feig og ikke tørr og stå for det dem sier.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Altså jeg driter i rykte poeng, jeg barer lurer på hvem som er så feig og ikke tørr og stå for det dem sier.

Åh, kjære deg, har fått flere av dem. Mange feiginger her på TW, nye nick, ingen underskrift, så du er ikke alene!
 

The Attack King

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktes at Lord Kentoto er elendig til å sende adelstog. Var ca 150-700 ms mellom angrepa. Mista byen for eg hadde ein noob til kv.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det bare blir teit å klage over hvor dårlig spilleren som adlet deg er. Start med å ikke bli adlet, så kan du disse folk i fred.
 

deadmau5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hvordan svike sin side? Jeg synes det er smart av nuke hvis de gjor og jeg er i WInc.
Man sviker sin side om man bytter side.

I tillegg så er jo SMACK sin intensjon kun å bruke NUKE som en buffer; en stamme de kan sette mot Deceit for selv å ta ned begge stammene.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Man sviker sin side om man bytter side.

I tillegg så er jo SMACK sin intensjon kun å bruke NUKE som en buffer; en stamme de kan sette mot Deceit for selv å ta ned begge stammene.

Man må være forsiktig med å anklage andre for å svike sin side, spesielt når vedkommende har gjort dette selv på egenhånd.
 

deadmau5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Man må være forsiktig med å anklage andre for å svike sin side, spesielt når vedkommende har gjort dette selv på egenhånd.
Har Deceit sveket NUKE? Etter hva mine kilder sier så har disse en IAP, og begge har jobbet bra mot SMACK. Ser ikke hvordan Deceit har sveket NUKE.

Da vet nok du lite ;)
Jeg spiller i NUKE og har IRL venner i SMACK. Så jeg vet en del.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Har Deceit sveket NUKE? Etter hva mine kilder sier så har disse en IAP, og begge har jobbet bra mot SMACK. Ser ikke hvordan Deceit har sveket NUKE.

Deceit har drevet å rekruttert NUKE-medlemmer, noe en IAP/samarbeidspartner ikke skal gjøre, så man kan vel se på det som et tillitsbrudd.

Jeg spiller i NUKE og har IRL venner i SMACK. Så jeg vet en del.

Kan jeg spørre hvilken konto du spiller på?
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
At tidligere WInc medlemmer/eksisterende ~NUKE~ medlemmer velger å søke til Deceit, istedet for å merge bør vel gi en tankevekker?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
At tidligere WInc medlemmer/eksisterende ~NUKE~ medlemmer velger å søke til Deceit, istedet for å merge bør vel gi en tankevekker?

Jeg kan ikke skjønne hvorfor det skal være en tankevekker? De få som faktisk var mot mergen forlot stammen, mens andre ble kicket på et tidligere tidspunkt for svik mot sin egen stamme. Det er slik at flertallet bestemmer, og det var det som skjedde. At noen er uenig er helt i orden.
 

deadmau5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Deceit har drevet å rekruttert NUKE-medlemmer, noe en IAP/samarbeidspartner ikke skal gjøre, så man kan vel se på det som et tillitsbrudd.
Tja, hadde det vært en allianse så hadde jeg forstått.

Leste du hva Estrow og Lord Even skrev på forum? Jeg forstår godt at de dro, og har ingenting mot det.


Kan jeg spørre hvilken konto du spiller på?
Du kan spørre, men noe svar vil du ikke få :p
 
Topp