Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Bare siterer denne igjen jeg. Slik at Fenrir forstår hva du mener..

Sindre, føler du at det er riktig å skrive at Deceit er den stammen som har rekruttert flest spillere på v13?

Hvis det du siterer er Scar sitt poeng forstår jeg det utmerket godt, men det må tydeligvis være noe mer bakom ettersom jeg stadig får beskjed om at jeg ikke forstår det.
 

DeletedUser

Guest
Sindre, føler du at det er riktig å skrive at Deceit er den stammen som har rekruttert flest spillere på v13?

Hvis det du siterer er Scar sitt poeng forstår jeg det utmerket godt, men det må tydeligvis være noe mer bakom ettersom jeg stadig får beskjed om at jeg ikke forstår det.

jeg holder på mitt, om det jeg postet var det Scar mente, er noe han får svare på selv.

Personelig føler jeg det var store deler av poengene hannes:)
 

DeletedUser

Guest
SMACK sin historie har vært lenge (fra start). Utifra dette så har smack invita så og så mange på den lange tiden denne stammen har vart.
Deceit sin historie skjedde for noen uker siden. Utifra dette, har dem rekrutert FLERE på denne tiden som denne stammen har vart i gjennomsnitt hver dag, enn det SMACK har gjort hver dag i gjennomsnitt.

Cpt. Obvious. Når en stamme oppstår, må den da selvsagt ha medlemmer. Førsteklassinger på barneskolen kan kalkulere seg frem til det samme.

SMACK hadde, og har forsatt medlemmer dem startet med fra starten av men, som alle andre stammer har dem også rekrutert av andre stammer videre i spillet.
Deceit rekruterte alle medlemmene sine fra andre stammen.
Igjen - Også Cpt. Obvious. En stamme som oppstår mid-game må selvsagt rekrutere fra andre stammer. Det er relativt få spillere som er stammeløse på dette tidspunktet. Dog skal det sies at Deceit ikke driver med så alt for mye direkte rekrutering. De fleste som har joinet Deceit har selv søkt seg inn i stammen, for så å bli evaluert av medlemmene.

Enda en digresjon, siden jeg ikke klarte å se på alle feilene og manglene.

Ryktes en søndag som holdes hellig - enn så lenge! Mange som har en dagen derpå?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
De fleste som har joinet Deceit har selv søkt seg inn i stammen, for så å bli evaluert av medlemmene.

Jeg tør å påstå at det samme gjelder SMACK, og at dette mirakelet om at medlemmer søker seg inn i stammer ikke kun gjelder Deceit, selvom dere virkelig vil fremstå som den eneste.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at jeg forsiktigt og anonymt forsøker å ta igjen teten her (nod)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at noen ikke bruker PK her:

Mulig det allerede er en tråd om dette, ikke vet jeg. Vet heller ikke om det er et script ol. for dette, men jeg vet hvertfall ikke om noe sånt script.

Når man har en del byer (opp i mot 1000), trengs det veldig mange gullmynter for å lage adelsmenn. Det er både tidkrevende og demotiverende å sitte og trykke på "Preg en gullmynt"-knappen i flere evigheter. Hvis du f. eks har en full def by, kunne det vært en ide å kunne skrive inn hvor mange gullmynter du vil ha preget i den byen? Da trenger du bare å skrive inn, trykke og vips så har du preget x antall gullmynter. Dette hadde gjort det så utrolig mye lettere.

Håper flere støtter dette.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Sant det Ole. Men er lenge til noen har så mange byer men den dagen vil nok komme på v 13 også :)

Men uten PP tror jeg ikke du lever så lenge :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at om ikke United leker seg videre etter dette resultatet kommer jeg til å gi alle byene mine til Brian.
 
Topp