Ryktebørsen - V10

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Liker best posten til TP hvor han sier han ikke snipa fordi han ikke hadde adels :confused:. Nå skal ikke jeg skryte på meg å være den ultimate sniper. Men såvidt meg bekjent går dette an å gjøres uten adels right ? :p
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Så ryktes det at soinner vokser sakte og at selv med late start tar jeg innpå ham dag for dag :)
 

donkiller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ja, ble selv forvirret der når han nevnte adelsmann og sniping samtidig. Kanskje mente han readling?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Liker best posten til TP hvor han sier han ikke snipa fordi han ikke hadde adels :confused:. Nå skal ikke jeg skryte på meg å være den ultimate sniper. Men såvidt meg bekjent går dette an å gjøres uten adels right ? :p

.net sier sniping som readling.

Er vel bare vi på .no (men ikke alle) som bruker ordet sniping som å splitte tog.
Er ikke første gang denne diskusjonen har kommet opp :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hører ikke til her men hva betyr disse?

Sniping - vet
Backtiming - Sende nuke som lander samtidig som troppene til den du angriper er kommet tilbake til byen sin.
Readling - Å adle tilbake en by.
Prading - Preadling, enten å adle ned lojaliteten i en av dine egne byer som har tog mot seg for så å readle. Eller å sende noen adler på en fiendeby for at ett stammemedlem tar den med sine siste adler.

Bold...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Pilgrim sin solo stamme har vokst. det er kanksje ikke det nyeste ryktet. Som følge av dette ryktes det at NWe har mistet mange av sine kvalitets spillere. Nå ser det ut som at NWe kommer til å seile til sjøs mye raskere enn forventet.

Dette styrker vel AREA sin posisjon enda bedre i k44 og k45. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet på gata sier at stammen The Expenenenenenneedables ikke helt vet hvordan navnet skal skrives :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet bekreftes, og jeg må si jeg ikke helt vet hvorfor.. jeg er i alle fall klar over hvordan det opprinnelig skal skrives.

Ryktes også at TE har gjennomsnittlig mer poeng per spiller enn P0k3 i dag.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skal jeg kicke så vi også har 6 stk i stammen, også kan vi se igjen da? ikke gjør deg selv dum da..
 

DeletedUser

Guest
Var mest for tull, er jo klar over at vi er langt færre medlemmer en dere :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet går om at man kan angripe JFF så mye man vil uten å få et eneste angrep tilbake. :rolleyes:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det kalles boomerang attack. De lar deg tro at du får styre på så lenge du vill, så BOOOM kommer det tilbake på deg som en bommerang. Derrav navnet boomerang. Kan eventuelt kalles BOOMerang (Fordi det slår tilbake på deg med et smell..)


Er du en allround god spiller kan taktikken brukes meget effektivt. Mister du byer while doing it, går det ikke HELT som det skal. Men det er da selvsakt ikke taktikken sin feil..
 

DeletedUser

Guest
Søndagen er jo den svetteste dagen på TW, er jo ikke noe annet som skjer da :p
 
Topp