Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
Ryktes at visse spillere i pok3 faker med TK, og på toppen av alt lar 80% av fakene treffe i nattbonus :eek:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Hehe, ja jeg lot ofte fiendene mine tro at alt var fakes når jeg angrep på v5... De ble alltid så missfornøyde når di mista 10 byer på en dag :S Skjønte ikke helt hvorfor jeg...
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ja jeg lot ofte fiendene mine tro at alt var fakes når jeg angrep på v5... De ble alltid så missfornøyde når di mista 10 byer på en dag :S Skjønte ikke helt hvorfor jeg...

Da må du hatt noen noobs som fiender, er jo ikke så utrolig vanskelig å se forskjellen på adels og rams.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at visse spillere i pok3 faker med TK, og på toppen av alt lar 80% av fakene treffe i nattbonus :eek:

Om de er så mange inc som treffer i NAttebonusen da børde dere klare og passe på byene deres i Area. Eller ble de vanskligt alikevel ?
 

DeletedUser

Guest
Hei igjen

Darlig med propoganda her har mange av de gamle blitt borte?

Godt og vere her igjen gleder meg til og begynne og adle dere igjen begynte litt sent for og gjore det mere spennende er i gode gamle K45 v10 haper gamle venner kommer og hilser pa har fatt meg spydmenn sa kom dere som ikke liker meg og.He he he

PS/ haper det ikke er julefrednig i denna verden. Hi hi hi
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Velkommen tilbake! De fleste av gamlekara har nok gitt seg ja, men dem tralter gjerne litt rundt på forum til tider ;)
 
Topp