Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
Sier det på en annen måte da:

Ryktes at AREA sikrer plassen sin på toppen ved å rekruttere.

Ryktes at du kan tenke før du skriver.

Ta en titt på TW-stats, og la oss ta Pok3 som eksempel.. (som i tillegg var premade i utgangspunktet)

Pok3: 68 stammebytter
AREA: 42 stammebytter :eek:

:jsmiley:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at du kan tenke før du skriver.

Ta en titt på TW-stats, og la oss ta Pok3 som eksempel.. (som i tillegg var premade i utgangspunktet)

Pok3: 68 stammebytter
AREA: 42 stammebytter :eek:

:jsmiley:


Area ble jo grunlagt senere i spillet. Om mann legger til dei stammene som merget in. Tilsamen så blir reslutattet mye støre.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at man skal få en dag i morgen med blanke ark og tegnestifter til?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Dealen med AA kan jo sees på som en slags merge. Hvor 6 gikk direkte til dere. Mens andre ble lovt en plass i AREA men ikke fikk det. Beskjeden om dette fikk di selvsakt ETTER at Espen hadde hatt kv sjekk da. Kjent Brann2006 stil :)
 

DeletedUser

Guest
haha ja area sliter så fælt mot v10's store farer: p0k3, NWe, TE og ACB. Dere pusher oss så hardt at vi ikke vet hva vi skal gjøre.

Vi har mistet litt byer og spillere i det siste. Men det var kun for å lage litt spenning og glød hos våre fortapte rivaler.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dealen med AA kan jo sees på som en slags merge. Hvor 6 gikk direkte til dere. Mens andre ble lovt en plass i AREA men ikke fikk det. Beskjeden om dette fikk di selvsakt ETTER at Espen hadde hatt kv sjekk da. Kjent Brann2006 stil :)

Nei, vil ikke kalle det en merge. Uansett var dette før min tid, så motivasjonen til Espen bak det der, får du heller spørre han om.
 

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
haha ja area sliter så fælt mot v10's store farer: p0k3, NWe, TE og ACB. Dere pusher oss så hardt at vi ikke vet hva vi skal gjøre.

Vi har mistet litt byer og spillere i det siste. Men det var kun for å lage litt spenning og glød hos våre fortapte rivaler.


hvorfor har du med NWE på den lista der Kriss.

totalt ufarlige:D.


Invicta
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Dealen med AA kan jo sees på som en slags merge. Hvor 6 gikk direkte til dere. Mens andre ble lovt en plass i AREA men ikke fikk det. Beskjeden om dette fikk di selvsakt ETTER at Espen hadde hatt kv sjekk da. Kjent Brann2006 stil :)

Kan vel si det sånn at enkelte medlemmer ikke fikk vite noe i det hele tatt. Jeg selv satt og så på at flere og flere forlot skuta, spurte litt her og der, og etter litt fikk jeg vite det av en. Dette var altså ekstremt hemmelig for alle de andre i AREA. Jeg ble heller ikke lovet noen plass, og Espen satt heller ikke meg :)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hvorfor er TE med der som har avtaler med area? og angriper Nw og andre som er i treffninger med area?

Moc og noen i k45 er vel å anse som venner av area også, så de bør vel stå på area side også?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Ryktes at Pok3 er utrolig glade i å sende ut meningsløse fakes :D

Vel, når man får resultater som dette :

Forsvarer: soinner
Mål: Come at me BRO!(520|511)K55

Antall: 0 9 5316 0 63 2897 304 0 213 0 0 5 0
Tap: 0 9 5316 0 63 2897 304 0 213 0 0 5 0

Da ler jeg av at dere tror alt er fakes :D
 
Topp