Ryktebørsen - V10

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
var søren ikke mye uforventa dette der nei.
AREA OG TE MERGER FORDI vil ha skattenen og interadling, derfor yuma stakk da fordi han har lyst på han der dansken
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det var 0 fakta. Du vet da ikke hvordan jeg spiller? Min kjære wannabe fra V1 <3

P0k3 tok da selv inn en som hadde 2 skatter. I wonder why o_O
 

DeletedUser

Guest
Virkelig kan noen personer imponere på TW..

Gruble er virkelig en spiller jeg ville hatt i stammen AREA!

Gruble joinet NWE og selvfølgelig stikker han til TE og lar oss andre i stikken når det butter imot.. svarer ikke på PM og prøver å forhindre at vi kommer med på lasset for han vil adle oss...

I går ba han meg sende begge skattene mine over til seg for han ville at de skulle være trygge etter han fikk AREA til å angripe meg.. Siden bare ene skatten kunne flyttes tok han den og joinet AREA samme natt og plutselig har jeg INK på alle byer fra Gruble.

Nei noen personer er virkelig noe for seg selv.

Hvilken stamme vil dere være AREA?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Virkelig kan noen personer imponere på TW..

Gruble er virkelig en spiller jeg ville hatt i stammen AREA!

Gruble joinet NWE og selvfølgelig stikker han til TE og lar oss andre i stikken når det butter imot.. svarer ikke på PM og prøver å forhindre at vi kommer med på lasset for han vil adle oss...

I går ba han meg sende begge skattene mine over til seg for han ville at de skulle være trygge etter han fikk AREA til å angripe meg.. Siden bare ene skatten kunne flyttes tok han den og joinet AREA samme natt og plutselig har jeg INK på alle byer fra Gruble.

Nei noen personer er virkelig noe for seg selv.

Hvilken stamme vil dere være AREA?

PS Gruble er ikke uten grunn du ikke klarte å fullføre VG, har litt med hvilken person man er.

snakk med support om deg, og gi bevis, så skjer det nok boller og brus ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Enig med Sindick.

kan du bevise dette så vil ihvertfall jeg si at det er juks/lureri.

vet ikk hvordan support ser på det, men du kan prøve ihvertfall.
 

DeletedUser

Guest
Enig med Sindick.

kan du bevise dette så vil ihvertfall jeg si at det er juks/lureri.

vet ikk hvordan support ser på det, men du kan prøve ihvertfall.


hadde jeg vært support, ville jeg personelig ha sett på dette som det samme som å enten: lure noen til å gi fra seg byene til dem, eller som å få noen til å gi PP til noen via lureri.


så ja, dette vil jeg personelig tro er straffbart.

Klarer du og gi fakta'et på bordet, vil denne AREA spilleren slite.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Tror faktisk det per definisjon må være lov å lure folk for skatter på lik linje som ressurser....

Dog så aner ikke jeg, men det er vel opp til teamet og bestemme det. Står jo klart på tråden angående skatter at man bør stole på den man sender den videre til.

Uansett så har nu P0K3 to av samme slag, så for å vinne denne verdenen så må AREA gjennom oss uansett.
Man kan jo si at det samme gjelder andre veien, men det er jo ganske tydelig at vi er godt igang med det.

Så alt i alt så kan vi drite i skattene for nu og krige til siste stamme står ;)
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Virkelig kan noen personer imponere på TW..

Gruble er virkelig en spiller jeg ville hatt i stammen AREA!

Her har vi en spiller som virkelig er et eksempel på en tragisk person ING og IRL..

Gruble joinet NWE og selvfølgelig stikker han til TE og lar oss andre i stikken når det butter imot.. svarer ikke på PM og prøver å forhindre at vi kommer med på lasset for han vil adle oss...

I går ba han meg sende begge skattene mine over til seg for han ville at de skulle være trygge etter han fikk AREA til å angripe meg.. Siden bare ene skatten kunne flyttes tok han den og joinet AREA samme natt og plutselig har jeg INK på alle byer fra Gruble.

Nei noen personer er virkelig noe for seg selv.

Hvilken stamme vil dere være AREA?

PS Gruble er ikke uten grunn du ikke klarte å fullføre VG, har litt med hvilken person man er.

Må si meg enig med Are her, uansett hva man syns om det, så er ddet nok lov og lure til seg en skatt.
Vil se på det som en taktikk/strategi, kall det hva man vil, mye likt det og ha spioner for og få lurt til seg informasjon, eller spillere som bytter side og stamme og ville hatt med seg en skatt osv.
Så lenge man kan flytte skatter på denne måten så vil det være en del av spillet med skatter, at man må passe på hvem som passer på dem og hvem man stoler nok på til at man sender dem.

Og når først alle skal være så besatte på og diskutere hva som er lov eller ikke, så vil jeg si at dette innlegget fra Bond.94 bryter forumreglene da du går til personangrep på personen utenfor spillet, og du burdde virkelig holdt deg for god til den "p.s"´n din.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Virkelig kan noen personer imponere på TW..

Gruble er virkelig en spiller jeg ville hatt i stammen AREA!

Her har vi en spiller som virkelig er et eksempel på en tragisk person ING og IRL..

Gruble joinet NWE og selvfølgelig stikker han til TE og lar oss andre i stikken når det butter imot.. svarer ikke på PM og prøver å forhindre at vi kommer med på lasset for han vil adle oss...

I går ba han meg sende begge skattene mine over til seg for han ville at de skulle være trygge etter han fikk AREA til å angripe meg.. Siden bare ene skatten kunne flyttes tok han den og joinet AREA samme natt og plutselig har jeg INK på alle byer fra Gruble.

Nei noen personer er virkelig noe for seg selv.

Hvilken stamme vil dere være AREA?

PS Gruble er ikke uten grunn du ikke klarte å fullføre VG, har litt med hvilken person man er.


er det ikke derfor area er sån da :)
først lord imp, så te va blir neste få med beste i jff også :rolleyes:
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeje syns TE ventet lenge med mergen ga mixx byene til invicta først? Var det noen fight der egentlig?

Kjenner ikke alle dere som spiller i area, men leser jo mye om flere av dere her og har sett hvordan dere rekruterer.

Stammens rekruteringspolitik er vel opp til dem. Men samlingen av spillere der har som nevnt av bond og flere frynser i kantene? ser jo flere som er rekrutert av frykt for å bli rimmet, svekket rykte og omtale??? Ja noen spillere setter jo dette forran sin stamme. Og da er det vel mange av dere i Area???
 

DeletedUser

Guest
Virkelig kan noen personer imponere på TW..

Gruble er virkelig en spiller jeg ville hatt i stammen AREA!

Her har vi en spiller som virkelig er et eksempel på en tragisk person ING og IRL..

Gruble joinet NWE og selvfølgelig stikker han til TE og lar oss andre i stikken når det butter imot.. svarer ikke på PM og prøver å forhindre at vi kommer med på lasset for han vil adle oss...

[...]

Bare for å få noen ting klart her.

IRL har du ingen rettigheter til å uttale deg om meg eller Gruble.

Det å forlate NWe var heller ingen skam, en hver brukbar spiller i den posisjonen ville ha gjort akkurat det samme. Vi dro fordi NWe rett og slett var for talentløs, noe som de fleste her på forumet vil si seg enig i. Dermed ønsker vi gjerne også at ikke alle de talentløse naboene skal komme over slik at de sperrer vekst av cluster.
Det med at vi angrep NWe så plutselig etter vi dro til TE var for det meste på grunn av at NWes nye leder looney2ns latterlig nok bestemte seg for å beordre alle de restene av medlemmene til å angripe alle som dro ifra stammen.

I TE ble folk lei spillet. Folk merget og skaffet seg duals. Enkelte kontoer har/hadde 4 spillere på dem. De eneste som gjorde noe på de 6-7 ukene var Yuma, Gruble, Chevy Tahoe, Pilgrim, Ukjent Hero og meg Jorss før jeg og Gruble merget. Så begynte kommunikasjonen å daffe av, Hinsides vokste raskere enn vi gjorde, og til tross for at omtrent hele stammen satt klar med nukes og tog til å kjøre over Donnes, så greide vi det ikke. Så når tilbudet kommer om å spasere til AREA, så kan det ikke bare ignoreres.

Det med skattene ønsker jeg ikke å uttale meg noe som helst om. Jeg var ikke på TW i går, og jeg hadde heller ikke noe særlig å gjøre med alle store valgene som ble tatt.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Er vel ingen som kan bli overrasket over denne mergen? Lå vel i kortene, og det er jo på denne måten AREA har spilt gjennom hele V10.

Var vel også eneste måten AREA kunne overleve på også, så skjønner dem godt. Når det gjelder Gruble, er det vel bare for alle å notere ned dette nicket og huske på at han ikke er til å stole på. :)
 
Topp