Ryktebørsen - V10

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg ble faktisk litt overrasket, dem ba jo oss om Iap rett før påske. Så ble det hardt mot AREA så merga dem istedet...

Nei jeg bare flirer jeg...

Kan jo sitere ett gammelt ordtak "If you can't beat them, join them!"
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
V10 - Gruble - AREA

kvalmt

unnskyldningslisten for alle spillere som går til area, begynner å bli laaaang.


Husker TE sa de skulle gi Area en fight alene WOW
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg ikke er stolt over måten vi tok den skatten, har ikke gjort noe lignende før men det var den letteste måten å gjøre det på.

Mine handlinger tidligere på denne verden er jeg står jeg for og angrer ikke et sekund på noe av det jeg gjorde. Jeg var (sammen med Tripsd) grunnlegger av NWe og ledet i starten en kjempegjeng som alle var villige til å bidra med sitt. Ikke alle var like erfarne og måtte derfor ha litt veiledning, noe jeg da hadde tid til.

Senere når ting begynte å stramme seg til, vi fikk problemer med ~H~ og Donnes, var jeg alene om all organisering. Jeg prøvde å engasjere flere i ledelsen og få flere til å bidra, men ingen hadde tid til å hjelpe til. Vi hadde noen aksjoner mot Donnes og fikk tatt noen byer, men mistet dem relativt kjapt grunnet at folk ikke gjorde som de fikk beskjed om og var inaktive i tiden etter aksjonen.

Stammen falt mer og mer fra hverandre når folk gikk lei av at vi ikke fikk tatt noen byer av dem vi kriget mot, samtidig som vi hadde litt for mange IAP. Folk gikk til TE som da ikke hadde noen fiender, eller allierte. Når jeg fikk tilbudet om å gå til en stamme, og å kunne være der uten å tenke på diplomati og løse konflikter, ble det valget gjort (med tungt hjerte).

TE fungerte kjempefint som stamme og vi kunne vokse oss store på små/mellomstore spillere mens vi hadde et nøytralt forhold til AREA. Så angrep Donnes Chevy Tahoe og vi nuket Donnes. Sammarbeidet vi viste der var ikke imponerende. Vi nuket, men adlet ikke.

Så kom tilbudet om å gå til AREA sammen med kremen fra TE. I AREA kan vi ligge og loke i et fredelig område uten å måtte til enhver tid være på "tå hæv" mot angrep fra Siczho, Lord Imp og Donnes. Det er nemlig disse tre min front ville vært mot.

Og Sondre94, du vet INGENTING om meg eller Jorss IRL. Den eneste grunnen til at du fremdeles eksisterer, er at du ble tatt inn i TE like før jeg og Jorss skulle gå på deg. Du hadde da 9 byer, vi hadde det tre(fire?)dobbelte.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg ikke er stolt over måten vi tok den skatten, har ikke gjort noe lignende før men det var den letteste måten å gjøre det på.

Mine handlinger tidligere på denne verden er jeg står jeg for og angrer ikke et sekund på noe av det jeg gjorde. Jeg var (sammen med Tripsd) grunnlegger av NWe og ledet i starten en kjempegjeng som alle var villige til å bidra med sitt. Ikke alle var like erfarne og måtte derfor ha litt veiledning, noe jeg da hadde tid til.

Senere når ting begynte å stramme seg til, vi fikk problemer med ~H~ og Donnes, var jeg alene om all organisering. Jeg prøvde å engasjere flere i ledelsen og få flere til å bidra, men ingen hadde tid til å hjelpe til. Vi hadde noen aksjoner mot Donnes og fikk tatt noen byer, men mistet dem relativt kjapt grunnet at folk ikke gjorde som de fikk beskjed om og var inaktive i tiden etter aksjonen.

Stammen falt mer og mer fra hverandre når folk gikk lei av at vi ikke fikk tatt noen byer av dem vi kriget mot, samtidig som vi hadde litt for mange IAP. Folk gikk til TE som da ikke hadde noen fiender, eller allierte. Når jeg fikk tilbudet om å gå til en stamme, og å kunne være der uten å tenke på diplomati og løse konflikter, ble det valget gjort (med tungt hjerte).

TE fungerte kjempefint som stamme og vi kunne vokse oss store på små/mellomstore spillere mens vi hadde et nøytralt forhold til AREA. Så angrep Donnes Chevy Tahoe og vi nuket Donnes. Sammarbeidet vi viste der var ikke imponerende. Vi nuket, men adlet ikke.

Så kom tilbudet om å gå til AREA sammen med kremen fra TE. I AREA kan vi ligge og loke i et fredelig område uten å måtte til enhver tid være på "tå hæv" mot angrep fra Siczho, Lord Imp og Donnes. Det er nemlig disse tre min front ville vært mot.

Og Sondre94, du vet INGENTING om meg eller Jorss IRL. Den eneste grunnen til at du fremdeles eksisterer, er at du ble tatt inn i TE like før jeg og Jorss skulle gå på deg. Du hadde da 9 byer, vi hadde det tre(fire?)dobbelte.

Blir skuffa oover og se hva du skriver der te var rett og slett enn understamme til area hele tiden og area venta til d sleit som mest og måtte ha noen som kunne støtte og derfor ble det dere.

Kjempa jobba, men gruble er rett og slett søppel, men som sakt grattis med og gå tiil area skal du ikke lyve deg til flere skatter da :)?

Trodde te var bedre enn som så og kunne faktisk kjempe i tetten, men tok jo feil da :)

Trist at dere gjør såne grove feil som dette.

typisk area spiller dette
 

DeletedUser

Guest
Blir skuffa oover og se hva du skriver der te var rett og slett enn understamme til area hele tiden og area venta til d sleit som mest og måtte ha noen som kunne støtte og derfor ble det dere.

Kjempa jobba, men gruble er rett og slett søppel, men som sakt grattis med og gå tiil area skal du ikke lyve deg til flere skatter da :)?

Trodde te var bedre enn som så og kunne faktisk kjempe i tetten, men tok jo feil da :)

Trist at dere gjør såne grove feil som dette.

typisk area spiller dette

Fikk ikke svar sist jeg spurte, hvem er du IG, og hvordan kjenner du meg? Hva vet vel du om mine skils? Tror du virkelig ikke den skatten ville havnet hos meg allikevel innen 2-3 dager?
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Hvis den hadde havnet oss deg uansett kunne du jo spart deg for å lyve. Nå er det internadling som har gjort dere store, det er stjeling *2 i mine øyne når dere stikker fra TE i tillegg.

Kontoene til AREA og TE blir bare større og større, mens spillerantallet minker.
 

DeletedUser

Guest
Ikke kom her å si at dere ikke har internadlet noe i Pok3 dere heller, det blir bare bullshit...

joa, men vi har ikke spillere som bare har tatt byer på internadling omtrent.

og desseuten leaver ikke de som internadler stammen, for å bli med i en annen en for å ungå kriging.
 

DeletedUser

Guest
Hvis den hadde havnet oss deg uansett kunne du jo spart deg for å lyve. Nå er det internadling som har gjort dere store, det er stjeling *2 i mine øyne når dere stikker fra TE i tillegg.

Kontoene til AREA og TE blir bare større og større, mens spillerantallet minker.

Om det er internadlingen du kaller for den 2. stjelingen blir det litt for dumt, Jorss kom over som dual på Gruble :)

Men som sagt, jeg er ikke stolt over måten vi skaffet oss den ene skatten.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Om det er internadlingen du kaller for den 2. stjelingen blir det litt for dumt, Jorss kom over som dual på Gruble :)

Men som sagt, jeg er ikke stolt over måten vi skaffet oss den ene skatten.

Du har i alle fall ødelagt ryktet ditt uansett. Sånt huskes, uansett hvor stolt du er over det eller ei ;)
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Om det er internadlingen du kaller for den 2. stjelingen blir det litt for dumt, Jorss kom over som dual på Gruble :)

Men som sagt, jeg er ikke stolt over måten vi skaffet oss den ene skatten.

Den andre stjelingen er at dere legger TE i grus for å joine AREA. Internadling vil si adle vekk egne spillere. Byene er jo i bunn og grunn TE sine og når da slike kontoer bytter stamme blir det dobbelstjeling. Men siden du ikke er enig kan vi jo si at jorss' rykte også er ødelagt.
 

DeletedUser

Guest
Overrasker meg hvor langt enkelte spillere(stammer også) er villig til å gå for å redde skinnet sitt.
Ville heller ha gått ned med stammen, enn å kjøre et så feigt spill som det enkelte gjør.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Blir skuffa oover og se hva du skriver der te var rett og slett enn understamme til area hele tiden og area venta til d sleit som mest og måtte ha noen som kunne støtte og derfor ble det dere.

TE har aldri vært en understamme av AREA. Vi var i krig med TE, men innsåg at det hadde vært greiere med et samarbeid mot en felles fiende. AREA sine spillere som faktisk holder seg aktive, klarer seg utrolig godt, men de som er litt mer slarkete av seg, trenger støtte. Så påstanden din om at vi er i nøden for deff, blir vel litt feil. Men slapp av, du skal få leve i den gode troen :).

Kjempa jobba, men gruble er rett og slett søppel, men som sakt grattis med og gå tiil area skal du ikke lyve deg til flere skatter da :)?

Øø, jeg vet at du var skutt ned fra månen, men nå er vi jaggu på vide turer i solsystemet. Gruble har kvaliteter som overskrider alt du har vist til på .no. I mine øyner er du søppel, men det er jo min mening. Jeg vet at du selv ønsker og være i en så perfekt stamme med så mange perfekte medlemmer som AREA, men du er bare ikke god nok :-o. Vi trenger ikke lure til oss skatter, vi spiller bare smart mens andre er relativt naive.

Trodde te var bedre enn som så og kunne faktisk kjempe i tetten, men tok jo feil da :)

Sånn rundt rekna så er alt det du kommer med informasjon feil. TE er da tette de :-0

trist at dere gjør såne grove feil som dette.
?
typisk area spiller dette
Umad? Dumt spørsmål, så klart du er det.


Kontoene til AREA og TE blir bare større og større, mens spillerantallet minker.

Syns at spillerantallet svinger oppover jeg :rolleyes:

joa, men vi har ikke spillere som bare har tatt byer på internadling omtrent.

og desseuten leaver ikke de som internadler stammen, for å bli med i en annen en for å ungå kriging.

Superice? Så må vi ikke glemme alle barbiene som Are verdsetter så høyt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Superice? Så må vi ikke glemme alle barbiene som Are verdsetter så høyt
du må ha lesevansker, for det jeg skrev var at vi i P0k3 internadler og, men vi oppfører ikke oss på samme måte som dere i TE og AREA. Med denne måten mente jeg med at vi går ikke inn i en stamme, internadler, også leaver den til en annen en, for å deretter internadle der igjen osv.

vi i P0k3 holder oss innenfor P0k3.

og hey? koffor kommer du opp med gråbyer nå helt pluselig? fant du ut at posten min var så mye rett at du måtte bytte tema?
latterligt av deg Kenneth ettersom alle vet at ingen her på v10 har adlet mere gråbyer enn dere i AREA, og viss jeg ikke tar feil, så har du sikkert adlet like mye gråbyer som ARE (gidder ikke og sjekke opp)
 

DeletedUser

Guest
Med denne måten mente jeg med at vi går ikke inn i en stamme, internadler, også leaver den til en annen en, for å deretter internadle der igjen osv.

Om det er min internadling du griner over: Jeg er IRL-kompis med Jorss, så jeg ville internadlet han samme hvilken stamme vi hadde vært i. I tillegg gikk vi begge til TE samtidig.
 

Chevy Tahoe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det eneste jeg reagerer på her er at TE blir fremstilt som AREA's understamme.
Jeg har veldig lyst til å understreke at dette ikke er sant.
Såvidt jeg har forstått, så har det ikke vært planlagt å gå over til AREA, det bare skjedde.

Og Gruble, you make me feel like shit, når du sier at bare kremen av TE fikk komme over til AREA.
 

DeletedUser

Guest
Når Gruble sier kremen av TE som gikk over mener han den møkkete kremen som egentlig ingen vil ha noe med å gjøre når man får sett hva det er ;) Men på langt hold kan den se fristende ut.

Kremen er faktisk de som står igjen og går ned med båten.
 
Topp