Ryktebørsen

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Det ryktes vell heller at J.F.F & JFFA generelt prøver å få kontroll over de ytre deler av k45? :) Gandor, Ruab & almakka1997 er vell de eneste som virkelig fortsatt adler i midten av k45. Så snakker du om store spillere? :) Jeg har tatt en hau av smårips i det siste med en gang 1:20 beskyttelsen er over! Hadde de folka virkelig lagd noe tropper hadde det vært for kostbart å adle dem! Krona adler n00bs for å lage seg et lite cluster :)
Store eller små, adla blir du om du befinner deg rundt meg. =)

Ryktes at det er masse små n00bs som klager! :)

Du mener vel k44?
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig. I k45 har vi veldig lite å gjøre. Bortsett fra meg :D I'm living on the edge <3
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes vell heller at J.F.F & JFFA generelt prøver å få kontroll over de ytre deler av k44? :) Gandor, Ruab & almakka1997 er vell de eneste som virkelig fortsatt adler i midten av k45. Så snakker du om store spillere? :) Jeg har tatt en hau av smårips i det siste med en gang 1:20 beskyttelsen er over! Hadde de folka virkelig lagd noe tropper hadde det vært for kostbart å adle dem! Krona adler n00bs for å lage seg et lite cluster :)
Store eller små, adla blir du om du befinner deg rundt meg. =)

Ryktes at det er masse små n00bs som klager! :)

Tja mulig små Noobs klager. Nå vil jeg ikke kalle meg selv for akkurat det. Utover det så er vel ikke din info helt riktig når det gjelder hvor J.F.F adler.

Nå sier ryktet at TSFS har hivd seg med J.F.F for å ta ut en stamme på ca 150 k. Så er vel begge som trenger selvtilitts boost.
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Rykter at Lady er kjæreste med Subbern

Shining Wolf har gjort d bra i siste har jeg sett :D
For ein spiller :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg er 99,99999999999999 sikker på at du snakker om UTG?

Det har du faktisk rett i. Å siden du er så flink til å gjette, så må det jo være noe i de ryktene. Men dette er jon et krigs spill. Så UTG har ikke tenkt å gi oss pga noen smeller her eller der.
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Har fortsatt ein invitasjon fra dei. Ikkje så lurt å godta den viss det er sant som du sier:eek:
Serr det hjelper ikkje til å få nye medlemmer viss du sier 2 av 4 toppstammer er etter dere:eek:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at utrolig mangen her på V8 er beste kompis med Mumle Gåsegg ;)

Flere spillere eg har angrepet truer med å få bestekompisen sin, Mumle Gåsegg, til å angripe :)
 

DeletedUser

Guest
må ikke være redd for han ^^,

han er bare en vanlig spiller som deg, (med en super datamaskin som kan kontrollere TW :D )
 
Topp