Ryktebørsen

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg søkte til WD, men fikk nei pga at jeg hadde for lite poeng ja :) Snakker om nedtur, menmen.. Yeah, får søke til 3.14 da Zippymaster sikkert vil ta imot meg med åpne armer :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at jeg vil avslå med sterk hånd og i tillegg adle deg hvis du skal nedverdige stammen vår såpass mye ved å prøve å søke deg til oss. :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg søkte til WD, men fikk nei pga at jeg hadde for lite poeng ja :) Snakker om nedtur, menmen.. Yeah, får søke til 3.14 da Zippymaster sikkert vil ta imot meg med åpne armer :D

det var ikke poeng som gjorde at vi sa nei, vi har en spiller helt ned til 23k (såklart, litt mer enn deg) men vi har hatt folk som har vært under 500p også, det at du forventer at du skal komme inn i alle slags stammer og skryter av at du er TW mod, og at noen inni stammen ikke helt liker deg, så bestemte vi oss for å ikke ta deg inn.

Håper du finner lykken inni 3.14 :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg sikter faktisk ikke til meg selv. Delvis til meg selv, kan jeg innrømme. Men som du sa, jeg satser ikke på v8, men jeg liker å følge med på hva som sskjer, og da ønsker jeg en stamme hvor jeg kanskje kan bidra med noe. Jeg går på ingen måte imot hva jeg har sagt tidligere, så det utspillet kan du pent trekke tilbake :)

Så, fra å ikke sikte til deg selv til å delvis sikte til deg selv ved bare få ords mellomrom, ja her oser det av seriøsitet.
At du i det hele tatt klarer å få presset ut at du fremfor andre (som sannsyligvis satser mer på V8 enn du) er ganske fantastisk, med tanke på at du helt tydelig ikke ønsker å legge ned noen innsats på V8. Så da er jeg høyst interessert i å høre hva du skulle bidra med, ikke at jeg forventer at du vil ut med dette.

Selv annser jeg WD for å være en stamme styrt av folk som er nogenlunde oppegående (dette av den enkle årsak at jeg til min viten har vekslet svært få ord med dem), hvorfor skulle de da ta inn en som utelukkende ønsker å være i stammen "for å følge med"?

Forøvrig ser jeg liten vits i å skulle trekke tilbake dette såkalte "utsagnet". På grunnlag av svært sprikende budskap i dine innlegg annser jeg "utsagnet" for å bli sterkere bevist enn motbevist etter dine seneste innlegg.

Jeg søkte til WD, men fikk nei pga at jeg hadde for lite poeng ja :) Snakker om nedtur, menmen.. Yeah, får søke til 3.14 da Zippymaster sikkert vil ta imot meg med åpne armer :D

Noe forundret over din "nedtur", blir som om det for meg skulle bli nedtur å få avslag av EPICKI på V6. Rett og slett bare tåpelig.
 

DeletedUser

Guest
sinding.jpg
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Så, fra å ikke sikte til deg selv til å delvis sikte til deg selv ved bare få ords mellomrom, ja her oser det av seriøsitet.
At du i det hele tatt klarer å få presset ut at du fremfor andre (som sannsyligvis satser mer på V8 enn du) er ganske fantastisk, med tanke på at du helt tydelig ikke ønsker å legge ned noen innsats på V8. Så da er jeg høyst interessert i å høre hva du skulle bidra med, ikke at jeg forventer at du vil ut med dette.

Selv annser jeg WD for å være en stamme styrt av folk som er nogenlunde oppegående (dette av den enkle årsak at jeg til min viten har vekslet svært få ord med dem), hvorfor skulle de da ta inn en som utelukkende ønsker å være i stammen "for å følge med"?

Forøvrig ser jeg liten vits i å skulle trekke tilbake dette såkalte "utsagnet". På grunnlag av svært sprikende budskap i dine innlegg annser jeg "utsagnet" for å bli sterkere bevist enn motbevist etter dine seneste innlegg.



Noe forundret over din "nedtur", blir som om det for meg skulle bli nedtur å få avslag av EPICKI på V6. Rett og slett bare tåpelig.

Jeg har på ingen måte sagt at jeg er fantastisk, har jeg det? Om jeg har det så kan du vær så god sitere meg på det innlegget hvor jeg angivelig har sagt det, mister! Jeg har sagt at jeg skal følge med, men som du også kan se så sier jeg på samme tid at jeg kan bidra hvis det skulle bli aktuelt. Nå er det et ganske relativt begrep, så du får tolke det på den måten du liker det best, men bare så jeg har fått det ut av verden så vier ikke jeg tid til ting som jeg satser 50% på, så vet du det, så håper jeg at jeg ikke finner flere utsagt hvor du kommenterer ting "jeg angivelig skal ha sagt at jeg er".

Når du ikke kan se litt mellom fingrene, men tar alt som står foran deg såpass seriøst, så er lysten på å diksutere med deg relativt liten i den forstand at man ikke kan ta med litt humor i innleggene sine. Men det får bli opp til deg. At du anser WD som seriøse får bli totalt opp til deg, for all del.

Snowfire; De som er i den stammen kjenner jeg ikke, så da tenkte jeg at litt bakgrunnsinfo var på sin plass.

Når zippy har den holdningen som han har, så tror jeg vi skal få det kjempefint sammen <3
 

DeletedUser

Guest
Scarborough, ser det ble noe rot i min post.

"At du i det hele tatt klarer å få presset ut at du fremfor andre (som sannsyligvis satser mer på V8 enn du) er ganske fantastisk"
Her ble det litt manglende, derfor forstår jeg at du reagerer på den. Det jeg mente var:
"At du i det hele tatt klarer å få presset ut at du fremfor andre (som sannsyligvis satser mer på V8 enn du) skal få bli med i WD er ganske fantastisk."

Beklager, men det gikk litt for fort i svingene da jeg skrev tydeligvis. :eek:
Forøvrig har jeg ikke noe post per nå jeg kan referere til hvor du skal ha hevdet at du er fantastisk, men da dette heller ikke er noe jeg påstår du skal ha sagt trenger jeg ikke lete etter det heller.

Da var det oppklart, fra min side i det minste.



Du skriver som følger:
"Jeg har sagt at jeg skal følge med, men som du også kan se så sier jeg på samme tid at jeg kan bidra hvis det skulle bli aktuelt......................men bare så jeg har fått det ut av verden så vier ikke jeg tid til ting som jeg satser 50% på".

Så, du kan bidra dersom det blir aktuelt, men du vil ikke vie noe tid til det ettersom du ikke satser 100 %? Eller har det seg slik at dersom du satser bare 12,5 % vil du mer enn gjerne vie tid til den aktuelle tingen?
Du bedriver misvisende fremleggelse av påstander her, og motsier deg selv til stadighet.



Jeg kan da fint se mellom fingrene jeg, jo nærmere øyna mellomrommet er jo mer ser jeg, så best jeg har dem helt inntil da?
Ellers føler jeg jo at å i det hele tatt offentlig klage at man ikke får blir med i en topp-3 stamme på en verden man så tydelig har sagt at man ikke satser på ikke innbyr til særlig mye humor, ei heller når man selv erklærer seg som en bedre spiller enn spillere som faktisk får bli med i den aktuelle stammen.

Du kan mer enn gjerne få sitere meg hvor jeg sier at WD er seriøse, mener å huske at jeg ikke skrev det.
Hmm, om du hevder jeg har sagt noe jeg ikke har sagt er det vel ikke noe mer galt av meg å hevde at du har sagt at du er fantastisk? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at TSFS strx vil klage over at trondersopp ble kicket ut av stammen grunnet dårlige states.

Here the facts:

25.05.
22:38 trondersopp forlot stammen.

Uten å være updatet i det hele tatt, men var ikke han i TSFS?

Er helt sikker på at han var sviker som rømte fra -PLAY-?
 

DeletedUser

Guest
Ting forandrer seg sabla kjapt her, lyst å gi meg en update anyone?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
TSFS og WD skulle gangbange 3.14, men så klarte ikke TSFS å holde styr på medlemmene sine og mange ønsket seg vekk, nå gikk gangbangingen i veien, TSFS er surre fordi de mister medlemmer og WD er stumme som vanlig mens 3.14 koser seg stort :D

Tror det er slik i hvertfall atm.
 
Topp